hmmm ik zoek nog wel een jeugdcompetitie. Ik ben na 2 seizoenen lang Hattrick verwaarlozen (wel 2x via een mirakel handhaving in VI afgedwongenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef Ruudt het volgende:
Ik hoop dat onze jeugdpoule snel vol zit, begin langzaam aan te balen dat het zo lang duurt..
ik had weinig andere keusquote:Right, this week's candidate is 15 years of age and is called Marten Meijlink.
Coach this player right and you will get passable Defending before you know it! His overall abilities right now are inadequate, in my opinion. This player has inadequate Defending at this point in his career.
Dat heeft iedereen. Is een verhaaltje over geweest op Hattrick.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:09 schreef One_conundrum het volgende:
Bij mij zijn de spelerslonen nog 0000 voor deze week. Hebben meer mensen dat? of is daar een officieële reden voor ?
Kijken of ik deze keer niet overboden wordt. meer dan 6 mil heb ik niet ....quote:Aankopen
Eugène Walker 24-02-2008 om 21:39 2 690 000 ¤
Léon van Andel 24-02-2008 om 20:12 3 356 300 ¤
Totale kosten 6 046 300 ¤
Totale som -6 046 300
quote:Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Donnie Leenheer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Deze speler is zwak in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Hoor eens, Rembrandt Sibon is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Keepen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Geven we hem een contract, baas?
Ok geen 15 jarige maar jij hebt r wel 1 die op zn minst redelijk haalt. Das toch niet verkeert. Zwak is bij mij de hoogstequote:Op zondag 24 februari 2008 11:23 schreef Yurzinho het volgende:
En voor de zoveelste week op rij kreeg ik geen enkele 15-jarige aangeboden:
[..]
16 jaar....en 109 dagen, jammer...
Ik heb dat zelfde probleem all1 heb ik iets minder dan 6 milquote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kijken of ik deze keer niet overboden wordt. meer dan 6 mil heb ik niet ....
Niemand gehaald dus? Je scouts hebben t niet altijd 100% goed he! Ze kunnen ook hoger worden dan matig.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:32 schreef Yankee_One het volgende:
hhaha
ik krijg trouwens alleen spelers die niet hoger dan matig kunnen komen
niet de moeite dus
quote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Darius Sijsling.
Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment redelijk volgens mij. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kijken of ik deze keer niet overboden wordt. meer dan 6 mil heb ik niet ....
net geen 2,7 mil. Ik ben tevreden, ook gezien zijn vrij lage loonquote:Eugène Walker (92513230)
26 jaar en 20 dagen, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 26-05-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 45 320
Loon: 18 190 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Mijn uitstekend verdediger zou ook max matig verdedigen halen zeiden ze. Nou eehhhmm volgens mij was ie ietsjes beterquote:Op zondag 24 februari 2008 18:45 schreef Yankee_One het volgende:
kunnen ze het ook verkeerd hebben?
volgende week neem ik de 3e baggeraar wel aan dan, wie weet
Komt omdat je maar 1x per 3 weken een jeugd friendly kan spelen.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:14 schreef Anno20 het volgende:
Hmm, wilde een friendly voor de jeugd, maar op 1 of andere manier kan dat pas op 10 maart :S heb nog geen friendly gehad... raar. Heb notabene gister m'n jeugdteam gestart... :S
Ja ok, maar wist niet dat dat ook meteen voor de eerste drie weken na de start gelde... goed, even geduld hebben dus maarquote:[b]Op maandag 25 februari 2008 02:34
[..]
Komt omdat je maar 1x per 3 weken een jeugd friendly kan spelen.
Hattrick down had ik wel verwacht. Ze zijn hattrick in een nieuwe code oid aan t schrijven en dan gaat r wel eens wat fout he.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:08 schreef Ruudt het volgende:
Great, Fok! up en Hattrick down.
Toch 37min waar niemand heeft kunnen bieden.quote:About transfers: We managed to stop the transfer engine around 15:37. All transfers deadlines after that will be postponed.
Hmmm... volgens mij heb ik downweb.hattrick zitten refreshenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef One_conundrum het volgende:
ik zit alweer op ht hoor
Jepquote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef Yankee_One het volgende:
als ik mijn FC aanstel is die gelijk operationeel als coach?
Opstelling allang gemaaktquote:Op maandag 25 februari 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Jep
Is bedenk me net dat het wellicht wel wijs is om de bekeropstelling vandaag al te maken, in verband met de downtijd van morgen. Zal vast wel weer uitlopen....
EDIT - Vraag ik me ineens af he...Hoe zit het morgen met de dubbele update tijdens de downtijd?? Want als het goed is krijgt mijn keeper dankzij die updates een pleister. Anders heb ik een uitdaging.
Database onderhoud, nieuwe servers implementeren, nieuwe trainingsregime (minute-based training), nieuwe ME instellen voor de beker+competitie, etc., etc.quote:
idd.. ik vraag me af of ze het überhaupt wel gaan redden binnen die 11 uur.. zou me niks verbazen als dat niet lukt..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Database onderhoud, nieuwe servers implementeren, nieuwe trainingsregime (minute-based training), nieuwe ME instellen voor de beker+competitie, etc., etc.
Ieder seizoen gebeurd dit soort dingen wel, nu wat meer en langer dan normaal. Mochten ze het in 11 uur redden dan is dat wat mij betreft een prima prestatie
Die zal wel uitgesteld zijn/worden, stond gepland voor hoe laat?quote:
quote:2008-02-26 13:45: Update
We are now preparing to take Hattrick back online again.
Gaat vooralsnog netjes dus.. Nu nog zien of de boel, wanneer men terug is, een beetje stabiel blijftquote:2008-02-26 13:55: Update
We just need to make a final patch before going online. This means we need to extend the downtime to around 14.30.
En dat terwijl we zouden degraderenquote:Seizoensverwachting : ergens in de middenmoot is prima
Nee nu zijn ze lekker positief?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:44 schreef One_conundrum het volgende:
is een wijziging omdat ze iets te negatief waren...
quote:Wedstrijdprogramma
Datum Teams Verwachting
27-02-2008 17:15 (Beker) eRHa - FC RKDEO we gaan wellicht verliezen
02-03-2008 20:00 (Competitie) FC RKDEO - B.F.C. Aus Tirol we gaan wellicht winnen
09-03-2008 20:00 (Competitie) De goeisten - FC RKDEO we gaan verliezen
quote:26-02-2008 Je hebt je trainer vervangen. Dat heeft je 636 700 ¤ gekost.
Der is wel een bovennatuurlijk waar ik het hoogste bod op heb. KFC Minnertsga. Je gedraagt je ejquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:34 schreef ScudRaket het volgende:
Die TL is wel erg leeg geworden zeg
Ik kan geen Nederlander meer vinden van jonger dan 25 en minimaal bovennatuurlijk scoren onder de 3 miljoen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |