Dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:32 schreef Muck het volgende:
ik ben bang dat als je ze nu opnieuw gaat invriezen het een grote pap-bende wordt als je het ontdooit.
maar als je ze toch vanavond wilt eten, bewaar ze dan maar gewoon in de koelkast hoor, dat kan niet zoveel kwaad. Wel even rekening houden met een kortere frituur-tijd he!
Jip, afhankelijk van hoeveelheid; tussen de 3 en 5 minuten moet genoeg zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:32 schreef Muck het volgende:
ik ben bang dat als je ze nu opnieuw gaat invriezen het een grote pap-bende wordt als je het ontdooit.
maar als je ze toch vanavond wilt eten, bewaar ze dan maar gewoon in de koelkast hoor, dat kan niet zoveel kwaad. Wel even rekening houden met een kortere frituur-tijd he!
Patat ontdooi je überhaupt toch meestal niet? Hoeft het ook geen papbende te worden. Opnieuw invriezen gaat overigens best, alleen blijft er dan wel redelijk wat ijs aanhangen, bij het frituren zal het dus iets meer spetteren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:32 schreef Muck het volgende:
Idd gewoon 3 dagen friet etenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Niet opnieuw invriezen, wel 3 dagen bewaren in de koelkast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |