Vanochtend was Hummie van de Tonnekreek aan de telefoon in de Veronica
FM Ochtendkroeg.
Zij meldde dat de nominaties van aanstaande maandag worden een week
uitgesteld.
In de loop van komende week komen er twee nieuwe bij. Waaronder 1
vrouw. Hummie betitelde ze als 'kleurrijke figuren'.
Tevens meldde ze dat deze nieuwelingen bij de komende nominaties WEL
genomineerd kunnen worden!
Twee nieuwe bewoners
© Big Brother 28/10/1999 23:05
Mona en Bianca hebben het Big Brotherhuis verlaten. De fl. 10.000 was net het duwtje dat ze nodig hadden. In de loop van volgende week zullen twee kersverse bewoners het huis betreden. De nominaties van komende maandag gaan gewoon door. De nieuwe bewoners kunnen echter NIET genomineerd worden. Wie het zijn? Hou de site in de gaten.
quote:
op 10-29-1999 om 01:28 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Twee nieuwe bewoners
Mmm, VOO loopt zelf achter blijkbaar.
quote:
op 10-29-1999 om 01:28 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
En dit lees ik net op de officiele site ! ! !
Iets Anders dus !!!
Twee nieuwe bewoners
Mona en Bianca hebben het Big Brotherhuis verlaten. De fl. 10.000 was net het duwtje dat ze nodig hadden. In de loop van volgende week zullen twee kersverse bewoners het huis betreden. De nominaties van komende maandag gaan gewoon door. De nieuwe bewoners kunnen echter NIET genomineerd worden. Wie het zijn? Hou de site in de gaten.
Schatje, deze info is van gisterenavond zoals er boven staat. Je weet hoe snel Veronica haar regels weer aanpast......
Sneller dan ze zelf kan bijhouden. Op teletekst staat nu namelijk nog steeds dat de nominaties zondag doorgaan... (Op de Veronica website ook). Maar goed, laten we er maar vanuit gaan dat Hummie de meest recente info heeft gegeven.
Dat zou betekenen dat Sabine en Martin terug kunnen keren. Sabine zal dat hoogst waarschijnlijk niet doen, maar Martin zie ik erwl voor aan om terug te keren.
Het is ook zo dat de twee nieuwe bewoners niet per se vrouw hoeven te zijn. Hummie: ik kan karin het best aan doen (om alleen maar mannen te plaatsen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |