quote:Op maandag 10 maart 2008 21:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zeker knappe prestatiegefeliciteerd nog.
Ik had 2 als enige.
Als sjef ook niet volgende id contest wil doen wil ik het gerust doen, wordt dan alleen wel iets meer trancy.
Oops typ foutje.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dank je. Bij mij kwam 2 heel laat, eerst een aantal andere "fransen" gegokt, en toen kwam opeens de ingeving Air, maar dan met een voor mij onbekend nummer. Maar dit bleek de eerste track van hun bekendste cd, dus had ik hem toen gelijk
Maar dan hoop ik dat sjef het gaat doen, want van trance heb ik geen kaas gegeten, dus nog geen 2e plaats(en vind ik ook samen met hardstyle de minst leuke stroming binnen de dance). Aan de andere kant is het lang geleden dat er veel trance in zat, dus wat dat betreft is het misschien wel goed voor de contest op zich. Al is een mooi verdeelde, zoals deze, het beste, dan kan iedereen fatsoenlijk meedoen.
Jij zit wel erg in de hoek van wat mij totaal niks zegtquote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Moet zijn ik had er 2 als enige ! 39 en 43 dacht ik.
"All I Need"quote:Ik hoorde nummer 2 en dacht zal wel iets van air zijn. Kende maar 1 nummer van air (dat met videoclip met skaten enzo)
Kijk dat is wat we willen, lekker housenquote:Tsja laat maar weten of ik het moet doen. Doe ik er wel wat housenummertjes bij
De contests maken vind ik erg leuk om te doen, maar gaat veel tijd inzitten. Dus je mag hem van mij makenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zeker knappe prestatiegefeliciteerd nog.
Ik had 2 als enige.
Als sjef ook niet volgende id contest wil doen wil ik het gerust doen, wordt dan alleen wel iets meer trancy.
Okquote:Op maandag 10 maart 2008 23:28 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
[..]
De contests maken vind ik erg leuk om te doen, maar gaat veel tijd inzitten. Dus je mag hem van mij maken
Soms met een mes, en anders gebruik ik Goldwave. Vergeet vooral niet daarbij de mp3 eerst om te zetten in wave (en na het knippen weer terug), anders blijf je in winamp de oude titel zien en dan is de contest wel heel makkelijk 100% te beantwoordenquote:
Klopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:32 schreef Trancelocator het volgende:
Ten eerste heb ik in een van de tussenstanden vermeld dat MissLuna die fout had, wat niet terecht was. De punten heeft ze gelukkig wel gewoon gekregen en hopelijk had ze ook snel door dat ik daar fout zat.
*kwartje valt*.quote:47 | robert armani - hit hard
48 | charly lownoise & mental theo - together in wonderland
49 | mad-e-fact - the hustle
Arme meid. Dat was helemaal niet de bedoeling.quote:[b]Op dinsdag 11 maart 2008 12:49 schreef
*kwartje valt*..
Van deze drie heb ik bijna slapeloze nachten gehad..
Op naar de volgende!.
Nou de artiest wel (had ik eigenlijk nog wel kunnen gokkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:37 schreef Trancelocator het volgende:
Trouwens @ Laevid: Zei de titel van 23 je nog wat?
Het is een 'straight-forward' dnb-track, maar ik vind hem juist wel lekker, omdat die een beetje naar trance neigt. Zo hebben best veel tracks in deze contest bepaalde trance-elementen in zich.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:19 schreef Laevid het volgende:
[..]
Nou de artiest wel (had ik eigenlijk nog wel kunnen gokken), de titel niets. De video gezien, maar ik vond het geen sterk nummer.
Nu ja heb 31 tracks voor Id contest 51 gereed en geknipt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is een 'straight-forward' dnb-track, maar ik vind hem juist wel lekker, omdat die een beetje naar trance neigt. Zo hebben best veel tracks in deze contest bepaalde trance-elementen in zich.
Maar ik weet zo onderhand wel dat jij meer van de stevige, rauwe muziek houdt. Daar ben ik trouwens ook niet vies van. Ik heb best wel een brede smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |