abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56879552
Vris en vruitig ........

Keep the Sunny Side Up
pi_56879553
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef tipsch het volgende:

[..]

Niets, een dergelijke actie heeft nooit plaatsgevonden.
Dat wilde ik maar even horen. Sylvia luisterde alleen maar naar haar buik en die zei dat ze er niet meer hoorde te zijn.
Ondertussen stond de redactie klaar met de toneelhaak.
Maar goed, kan best zijn dat ik een dag volledige terror op Sylvia heb gemist.
Go hard or go home
pi_56879554
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:27 schreef Disana het volgende:

[..]

We hadden het over de streams zojuist en dat Brians afgang niet gebruikt mag worden door Huub - want zoveel is wel heel duidelijk.

Jammer dat je dat weer gebruikt voor een partijtje kotsen op Huub, helaas een van je favoriete bezigheden van de laatste tijd.
Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:29:48 #179
137949 Disana
pi_56879571
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef petraa het volgende:

[..]

Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel
Wat apart... aangezien ik hier voornamelijk altijd over de streams schrijf.
pi_56879582

Nog maar een hapje..
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:32:05 #181
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56879618
Goed kauwen Amanda... en niet met volle mond praten zo heeft Brian je niet opgevoed.

Smile...you'r on candid camera...
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:34:11 #183
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56879662
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vris en vruitig ........

[ afbeelding ]
Je toetsenbord staat ingesteld op Plat Amsterdams?

[..]

We hadden het over de streams zojuist en dat Brians afgang niet gebruikt mag worden door Huub - want zoveel is wel heel duidelijk.

Jammer dat je dat weer gebruikt voor een partijtje kotsen op Huub, helaas een van je favoriete bezigheden van de laatste tijd.
Nee hoor, ik kots echt niet op Huubske. De kinderbescherming staat niet toe dat je kabouters zonder ballen onderkotst of de hoek in schopt ........ Gelukkig mag je die misbaksels wel op hun veel te grote platvoetjes stampen !
Keep the Sunny Side Up
pi_56879757
quote:

[..]

Onderhand kots ik al een jaar op Brian en dat is niet de meest favoriete bezigheid van me maar leuk vind ik het wel. Zo grijpt iedereen wat aan hier. Ik maak me er iig ook schuldig aan.
Go hard or go home
pi_56879771
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Diep triest ...... Huubske is al zo ver gezonken dat hij een Gouden Kans gewoon links laat liggen !

Kun je nagaan, hij laat zich opdringen om Sylvia te 'vermoorden', vervolgens is hij gewoon beschikbaar om Lieke te 'vermoorden' en is inmiddels hard op weg om Claire te 'vermoorden' ......... Hij mist gewoon de ballen om tegen Brian in actie te komen !
Niet Huubke is zover gezonken!
Het hokje die willen dat Brian en Amanda nog even blijven en die weten ook dat je die twee dan niet tegen de haren in mag strijken. Die twee gaan geregeld even naar achter om te zeggen wat ze wel en niet willen met daarbij de dreiging dat als het niet gaat zoals zij dat willen dat ze dan opstappen of achterban laten komen.
Bij Huub ligt dat anders, bij Huub mag je alles in de strijd gooien niets gaat ze dan achter ook te ver.
Willen jullie 6 of 8 tegenstanders voor Huub?
Ok wij zorgen ervoor.
En omdat Huub nog steeds de populairste is kan ik mij niet voorstellen dat er niemand is die voor Huub de kooi in wil.
Maar we zoeken net zolang tot we er weer een paar gevonden hebben die lekker met Amannie en Brian spelen, die dulden nou eenmaal geen tegenspel!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:42:36 #187
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56879843
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Katewalker het volgende:
huh? Mike heeft in een ballon gezeten...niemand hier wist dat?
http://www.clipser.com/watch_video/103993&mvpageno=1

Ik krijg het filmpje niet open op de plek waar ik nu ben.

Sorry voor de off-topic.
pi_56879890
Ik ben het lang niet met alles eens wat Huub doet in de kooi maar als je steeds zoveel shit over je heen krijgt kan ik me voorstellen dat je een keer flipt.
Draai de zaken die Huub over zich heen kreeg maar ens om en denk dan maar eens hoe Brian en Amanda zouden reageren.
De man kan niet tegen z'n verlies en Amanda ook niet kijk maar naar de vele keren dat ze het onderspit moesten delven in een discussie.
Ze gaan naar de chill en zitten daar te vieren dat ze gewonnen hebben hoewel ze afgingen.
Groten balken hebben die voor hun koppen. Kan je nu weer zien aan het gevecht van Brian met kickboksen
dat heeft ie ook weer gewonnen!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_56879917
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Onderhand kots ik al een jaar op Brian en dat is niet de meest favoriete bezigheid van me maar leuk vind ik het wel. Zo grijpt iedereen wat aan hier. Ik maak me er iig ook schuldig aan.
Jij znapt het, wie zou Brian voor z'n sjmoel willen slaan ! Niemand !!!!
Keep the Sunny Side Up
pi_56879940
Van Ylona haar hyves:

Deze vraag wordt mij nog vaak gesteld en ik zal er antwoord op geven. Ja, ook ik kijk nog steeds - maar wel met veel onbegrip. Het hele concept van “De Gouden Kooi”is werkelijk verkracht. Mensen die er nu zomaar inkomen, zonder enige borg te betalen en niet eens met het spel meedoen. Het slaat nergens op. “De Gouden Kooi” kun je vergelijken met één grote neptaart, alleen de slagroom is echt en dat zijn de bewoners! Je kan er van proeven maar het smaakt naar niets!

Er zitten nog twee intelligente mensen in “De Kooi” en de rest heeft geen inhoud en roepen af en toe zo maar wat. De eerst lichting - dat waren de echte aspirant miljonairs met klasse en een doel. En dan vinden ze het gek en zijn ze verbaast dat ze afgelopen jaar niet zijn uitgenodigd voor de miljonairsfair….gek hé? Hoezo miljonairs?! Maar goed, televisiekijkend Nederland boeit het nog steeds, want de kijkcijfers zijn hoger als ooit! Dan moet natuurlijk wel Sylvia of Eric af en toe worden uitgenodigd. Waarom de rest niet uitgenodigd wordt?

Oh jawel hoor, op een paar na - worden die ook gevraagd, maar zij zijn er helemaal klaar mee.

Natasia mag er niet meer in, na de laatste keer dat ze een trofee op het hoofd van Lieke had gegooid.

Bart en Nena hebben een leuke baan dus die kijken wel uit. Nicolaas, Stephan, Eveline en Angelique willen er ook niet meer mee geassocieerd worden. En op mij zijn ze boos want ik schrijf geen leuke dingen over “De Gouden Kooi.” Ben ik even blij, want mijn contract loopt nog steeds.

De dag dat ik het kantoor van John de Mol verliet met het contract onder mijn armen – vergeet ik nooit meer! Ik dacht, “wow” mijn dromen gaan nu uitkomen. Ik krijg nu de kans om mijn eigen bedrijf op te starten, vreemde talen te leren, boeiende mensen te ontmoeten die allemaal hetzelfde willen als ik. En….mijn grootste droom om ooit zelf te mogen vliegen gaat misschien ook uitkomen. Alleen het laatste is werkelijkheid geworden en de rest was één grote desillusie. Ik heb inderdaad zes vlieglessen gehad en ik kan nu zelf vliegen in een privé-jet. Maar de rest van alle beloftes zijn waarschijnlijk achter mijn vliegtuigje meegevlogen. Het zijn net dromen die ’s nachts voorbij flitsen en de volgende ochtend zijn verdwenen als sneeuw voor de zon.

Ik ben zeker niet impulsief de kooi ingegaan. Maar toch hè…..toch heb ik een hoofdstuk overgeslagen. Ik heb niet nagedacht over een script wat ze konden wijzigen. Het is net een boek dat al is geschreven en de auteur erachter komt dat hij nog veel meer mensen kan trekken die zijn boek zouden lezen met enkele aanpassingen, dus na een maand veranderd hij enkele hoofdstukken. Volgens hem is dat kers op de slagroomtaart. Maar voor mij is het niet meer dan een verschrompelde en verrotte kers. Die verrotte kers past dan mooi op die neptaart…haha!

Maar we blijven kijken hoor! Want we weten heus wel dat we in de maling genomen worden en de sms’jes niet eerlijk worden verdeeld. Dat er een aantal voorgetrokken worden en het geluid van de streams niet per ongeluk wegvalt. De keukentelefoon gaat omdat iemand zich moet melden bij de buren. Er een ex-miljonair wordt uitgenodigd om een paar bommetjes te gooien. Ik heb zoveel respect voor Huub, omdat hij weet hoe het spel werkt en gewoon doorgaat! Whatever, wij spelen wel mee, want het “spel” spelen is leuk!

Liefs, Ilona
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:48:35 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56879950
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jij znapt het, wie zou Brian voor z'n sjmoel willen slaan ! Niemand !!!!
Mag ik, mag ik, mag ik?!?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56879952
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:45 schreef trettie het volgende:
(A) Ik ben het lang niet met alles eens wat Huub doet in de kooi
(B) maar .......
(A) ben ik met je eens en bij (B) begon de bagger .........
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:49:50 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_56879971
Het is toch rustig, even tijd voor een filmpje van Lambal van het Huubsoppersforum.

Dom lullen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:53:11 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_56880045
Bedankt Margo37.....Ilona.
― Mark Twain
pi_56880072
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:42 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

http://www.clipser.com/watch_video/103993&mvpageno=1

Ik krijg het filmpje niet open op de plek waar ik nu ben.

Sorry voor de off-topic.
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_56880099
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Het is toch rustig, even tijd voor een filmpje van Lambal van het Huubsoppersforum.

Dom lullen.
Die stomme clipsers zijn nooit te openen, die werken niet .... Moesten verboden worden !
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:59:14 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_56880149
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Die stomme clipsers zijn nooit te openen, die werken niet .... Moesten verboden worden !
Ik heb daar ook regelmatig last van maar deze werkt bij mij prima.
― Mark Twain
pi_56880370
Vraag me af waarom er van Brian en Amanda zoveel eigen foto's cq schilderijen mogen staan? Jaap mocht niet eens de foto van zijn hond in de mb. Zoveel zelf verheerlijking is niet normaal hoor.
pi_56880397
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef CHAOS_ het volgende:
Vraag me af waarom er van Brian en Amanda zoveel eigen foto's cq schilderijen mogen staan? Jaap mocht niet eens de foto van zijn hond in de mb. Zoveel zelf verheerlijking is niet normaal hoor.
Wat denk jezelf.Brian en Amanda mogen alles.Die maken daar de show toch
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 11:18:08 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_56880525
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:11 schreef rooie3 het volgende:

Wat denk jezelf.Brian en Amanda mogen alles.Die maken daar de show de dienst uit toch
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')