abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:15:16 #156
137949 Disana
pi_56879278
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:14 schreef akveor het volgende:
Er zat zout in Mikey's koffie?
Fijn zeezout
pi_56879282
haha ik kom leuk binnen..Mike loopt kokhalsend naar de gootsteen..zout in zijn koffie...

..en Jaap boos omdat zijn biologische ananas door Palma is ontmanteld en bij het ontbijt op tafel staat..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:17:24 #158
135305 beequeen
Lost.
pi_56879313
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:09 schreef tipsch het volgende:

wow, waar zou de pleuris zijn uitgebroken dan? Achter?
Nope, in de zaal, het publiek was pislink op Brian, hij is letterlijke en figuurlijk gevlucht. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. José vertelde dat, zij is ook heel snel ontvlucht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56879341
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nope, in de zaal, het publiek was pislink op Brian, hij is letterlijke en figuurlijk gevlucht. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. José vertelde dat, zij is ook heel snel de zaal ontvlucht.
Schitterend, waargebeurd en retegoed materiaal om Brian mee te bashen. Maar och och, dat Talpa toch, corrupte rukkers.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:20:08 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56879362
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:

Nope, in de zaal, het publiek was pislink op Brian, hij is letterlijke en figuurlijk gevlucht. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. José vertelde dat, zij is ook heel snel ontvlucht.
Maar dan zou een diskwalificatie toch juist meer gerechtigheid en dus 'rust' op de tribunes geven? En uiteraard een pak van pek ende veren .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56879381
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, het werd net wel duidelijk dat Huub precies weet hoe de vork echt in de steel steekt. Vraag me alleen af of ze nou niks mogen zeggen om Brian te beschermen tegen zichzelf, of om televisietechnische redenen. Het is gewoon te mooi om niet te gebruiken, en wel zo waarheidsgetrouw.
Diep triest ...... Huubske is al zo ver gezonken dat hij een Gouden Kans gewoon links laat liggen !

Kun je nagaan, hij laat zich opdringen om Sylvia te 'vermoorden', vervolgens is hij gewoon beschikbaar om Lieke te 'vermoorden' en is inmiddels hard op weg om Claire te 'vermoorden' ......... Hij mist gewoon de ballen om tegen Brian in actie te komen !
Keep the Sunny Side Up
pi_56879384
huh? Mike heeft in een ballon gezeten...niemand hier wist dat?
--Einstein
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:21:36 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56879399
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Katewalker het volgende:
Jawel. Gisteren samen met Eric.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:22:25 #164
137949 Disana
pi_56879410
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Katewalker het volgende:
Jawel, daar was een stemming over. Oorspronkelijk was het voor twee miljonairs vanwege Valentijnsdag. Maar men werd het niet eens en toen werd de vaart aan de gastspelers gegeven, uiteindelijk dus Eric en Mike.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:23:11 #165
58921 Day
You can fly!
pi_56879437
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Diep triest ...... Huubske is al zo ver gezonken dat hij een Gouden Kans gewoon links laat liggen !

Kun je nagaan, hij laat zich opdringen om Sylvia te 'vermoorden', vervolgens is hij gewoon beschikbaar om Lieke te 'vermoorden' en is inmiddels hard op weg om Claire te 'vermoorden' ......... Hij mist gewoon de ballen om tegen Brian in actie te komen !
Je vergeet zijn 'beste vriend' Eric.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_56879438
quote:

[..]

Ik denk dat de rest allemaal met toestemming van achter is geweest! En dat hij ABSOLUUT GEEN toestemming krijgt om het kindje van God aan te pakken!

Edit: Zou het ook niet zo kunnen zijn, dat door de aktie de Gouden Kooi nog negatiever in beeld komt en dat ze er daardoor niet over mogen praten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_56879466
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Jawel, daar was een stemming over. Oorspronkelijk was het voor twee miljonairs vanwege Valentijnsdag. Maar men werd het niet eens en toen werd de vaart aan de gastspelers gegeven, uiteindelijk dus Eric en Mike.
Ow? Heb ik helemaal niet mee gekregen..van die stemming wel en dat het slecht weer was en daarom niet door ging..maar van gisteren stond er niks over in de cossen...toch?

Niet dat het erg belangrijk is..
--Einstein
pi_56879469
Heb ik de 'Sylvia jankend de poort uit' actie gemist?
Wat heeft Huub daarmee te maken?

*ja ja, oude koeien*
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:25:12 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_56879470
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:

Maar dan zou een diskwalificatie toch juist meer gerechtigheid en dus 'rust' op de tribunes geven? En uiteraard een pak van pek ende veren .
Daarom klopt het hele verhaal niet, duidelijk gevalletje van manipulatie. Bij diskwalificatie zou Brian afgegaan zijn als een gieter en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56879476
Amanda ook wakker : Of Palma een 'kovvie' voor haar kan maken ?

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:26:17 #171
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56879495
Pauper 1 zonder Pauper 2 aan de ontbijttafel

Die uitdrukking op d'r gezicht straalt per dag steeds grotere domheid uit.
Op donderdag 21 februari 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
Heb ik de 'Sylvia jankend de poort uit' actie gemist?
Wat heeft Huub daarmee te maken?

*ja ja, oude koeien*
Niets gemist, een dergelijke actie heeft nooit plaatsgevonden.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:27:05 #173
137949 Disana
pi_56879514
quote:

[..]

We hadden het over de streams zojuist en dat Brians afgang niet gebruikt mag worden door Huub - want zoveel is wel heel duidelijk.

Jammer dat je dat weer gebruikt voor een partijtje kotsen op Huub, helaas een van je favoriete bezigheden van de laatste tijd.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:27:31 #174
58921 Day
You can fly!
pi_56879522
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef tipsch het volgende:

[..]

Niets, een dergelijke actie heeft nooit plaatsgevonden.
Klopt. Sylvia wou hij juist heel graag inhouden.
*Zwijmelt even over de goede oude tijd, Bart...
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_56879530
En Amanda weet te melden dat ze ook nog "Zjiepoolataa-punten hebben een zoooon zguifding"
Keep the Sunny Side Up
pi_56879552
Vris en vruitig ........

Keep the Sunny Side Up
pi_56879553
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef tipsch het volgende:

[..]

Niets, een dergelijke actie heeft nooit plaatsgevonden.
Dat wilde ik maar even horen. Sylvia luisterde alleen maar naar haar buik en die zei dat ze er niet meer hoorde te zijn.
Ondertussen stond de redactie klaar met de toneelhaak.
Maar goed, kan best zijn dat ik een dag volledige terror op Sylvia heb gemist.
Go hard or go home
pi_56879554
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:27 schreef Disana het volgende:

[..]

We hadden het over de streams zojuist en dat Brians afgang niet gebruikt mag worden door Huub - want zoveel is wel heel duidelijk.

Jammer dat je dat weer gebruikt voor een partijtje kotsen op Huub, helaas een van je favoriete bezigheden van de laatste tijd.
Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 10:29:48 #179
137949 Disana
pi_56879571
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef petraa het volgende:

[..]

Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel
Wat apart... aangezien ik hier voornamelijk altijd over de streams schrijf.
pi_56879582

Nog maar een hapje..
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:32:05 #181
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56879618
Goed kauwen Amanda... en niet met volle mond praten zo heeft Brian je niet opgevoed.

Smile...you'r on candid camera...
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:34:11 #183
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56879662
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vris en vruitig ........

[ afbeelding ]
Je toetsenbord staat ingesteld op Plat Amsterdams?

[..]

Nee hoor, ik kots echt niet op Huubske. De kinderbescherming staat niet toe dat je kabouters zonder ballen onderkotst of de hoek in schopt ........ Gelukkig mag je die misbaksels wel op hun veel te grote platvoetjes stampen !
Keep the Sunny Side Up
pi_56879757
quote:

[..]

Onderhand kots ik al een jaar op Brian en dat is niet de meest favoriete bezigheid van me maar leuk vind ik het wel. Zo grijpt iedereen wat aan hier. Ik maak me er iig ook schuldig aan.
Go hard or go home
pi_56879771
quote:

[..]

Niet Huubke is zover gezonken!
Het hokje die willen dat Brian en Amanda nog even blijven en die weten ook dat je die twee dan niet tegen de haren in mag strijken. Die twee gaan geregeld even naar achter om te zeggen wat ze wel en niet willen met daarbij de dreiging dat als het niet gaat zoals zij dat willen dat ze dan opstappen of achterban laten komen.
Bij Huub ligt dat anders, bij Huub mag je alles in de strijd gooien niets gaat ze dan achter ook te ver.
Willen jullie 6 of 8 tegenstanders voor Huub?
Ok wij zorgen ervoor.
En omdat Huub nog steeds de populairste is kan ik mij niet voorstellen dat er niemand is die voor Huub de kooi in wil.
Maar we zoeken net zolang tot we er weer een paar gevonden hebben die lekker met Amannie en Brian spelen, die dulden nou eenmaal geen tegenspel!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')