De Fabeltjeskrant is spannender.quote:Overleg in de kapsalon.
Huub: deze was toch overduidelijk
Jaap: oh, een Dennis en Nadiaatje, haha
Jaap: Claire is zo bang als de tering, die doet niks. Tenzij het een Dennis en Nadiaatje is.
Oh wat vroeg allemaal, is toch geen doen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was al om 6 uur wakker, leek me niet verstandig de dag dan al te starten en heb mezelf toegestaan tot 8:30 te blijven liggen. Wel lekker ja, zo vroeg. Vogeltjes horen, ik, enzo.
Er zijn toch wel echt vogeltjes aan het tjilpen?
![]()
Niks daarvan ........quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Erg hè
Er is zo te merken niets meer toegestaan, het moet allemaal platter dan plat, neuken, dellen, hoeren, toyboys, tieten en piemels.
Nou, joepie.
Vrij weinig tot nagenoeg niks ..........quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef beequeen het volgende:
@BSOL, wat doe je me aan op de vroege morgen?
Ik dacht eerst dat ik vanacht een klap op m'n hoofd had gehad. Kierewiet. Het zijn echte vogeltjes, lief hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat vroeg allemaal, is toch geen doen?![]()
Ja, dat zijn vogeltjes. Ik hoor hier ook vogeltjes, maar dan meer tjilpend; mussen die het brood zitten te eten dat ik daarstraks heb uitgedeeld.
Wonderbaarlijk, de anatomie van de mens.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ben je al wakker ?
[ afbeelding ]
Ja, verbazend dat de drukbel al was bedacht voordat Edison de electriciteit had uitgevonden ........quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk, de anatomie van de mens.
Nou en ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:53 schreef trettie het volgende:
Hey ik zit te eten!!!!!!!!!!!!!
Sorry, A-B-C cupjes tellen niet. Alleen voor een D+ -je kom ik in actie .........quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:57 schreef trettie het volgende:
[..]
Doe even iets voor die borsten dan!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk, de anatomie van de mens.
AAAAAH Yak!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, A-B-C cupjes tellen niet. Alleen voor een D+ -je kom ik in actie .........
wow, waar zou de pleuris zijn uitgebroken dan? Achter?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub in gesprek met Ivar. Huub weet dus alles van Brian's "No-Contest". En de reden dat hij niet gediskwalificeerd is - 'De pleuris zou zijn uitgebroken' ....... Heel erg duidelijk dat Huub dit niet tegen Brian mag zeggen !
Wat misselijk ....Huub kent het hele verhaal en GEEN ENKELE ACTIE naar Brian !!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:05 schreef Disana het volgende:
Zelfs Ivar weet dat het gevecht van Brian niet helemaal mooi is gegaan.
De criminele achterbanquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
wow, waar zou de pleuris zijn uitgebroken dan? Achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |