Okee dan... Mrs. Cold-Starquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
??? Leg even uit voor ik naar bed ga.....vat hem even niet
Hij is leuk....truste allemaalquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee dan... Mrs. Cold-Star![]()
En nu gaat Madam Disana verder kijken naar Jouw Vrouw Mijn Vrouw.
Ik weet waar het broeinest zitquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:20 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zegt dat ze onder de muggenbulten zit. Eric zegt nergens last van te hebben, is ook nogal vroeg voor muggen.
toch last van beestje Amanda?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:20 schreef tho_Omas het volgende:
Dit is echt retarded
Stemming of Tommy 2 X in de week mag komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje verslag over de bankzitters is welkom voor een streamer zonder geluid
Stemming; Tommy komt 2 keer per week, 1 keer werken, en 1 keer met Dimitri...wat een feest!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje verslag over de bankzitters is welkom voor een streamer zonder geluid
Wtf?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:20 schreef Varen het volgende:
Jaap wil met Huub of Claire trouwen.
Bijna alles in dat hok is 'zogenaamd'. Zo maken ze TV.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:40 schreef Taurus het volgende:
En Huub stond zogenaamd af te luisteren bij het gesprek tussen Eric en Claire over het met Tommy in de jacuzzi gaan, waarna claire moest denken dat Huub jaloers was en daarom afluistertOok Amanda vraagt aan Huub: "is er iets? je kijkt zo triest" (of iets dergelijks). Verhaallijntje Huub is jaloers start dus al, terwijl Huub daar geen enkele reden toe heeft. Onzinnig, Claire vindt hem volgens mij niet eens leuk, en terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |