Wat vreemd zo midden op de dag.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:57 schreef Kinga het volgende:
Op de bank.
Er zal wel weer een uitje te vergeven zijn, denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
Wat vreemd zo midden op de dag.
Spannend, als ik nu eens een OP ga maken, dan kan daar straks verder worden gekletst?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vreemd zo midden op de dag.
Het datingfilmpje van Mikey.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zal wel weer een uitje te vergeven zijn, denk ik.
Alsje.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:00 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand de linkjes van die gedeeltelijk blootfoto's van Amanda? En die foto's samen met haar ex Danny!? Dan zet ik m bij het bericht in het Jaaptopic.
Wie in her right mind wil in hemelsnaam met die zwerver gaan daten?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
Goed plan en bedankt vast.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:01 schreef kahaarin het volgende:
Spannend, als ik nu eens een OP ga maken, dan kan daar straks verder worden gekletst?
sorry had ik niet gezien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat andere topic is toch nog open?
Het is het enige wat ontbreekt in zijn leven zegt hij,quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie in her right mind wil in hemelsnaam met die zwerver gaan daten?
Bag ladies all over the land: verzamelt u!
Had Mikey niet gezegd:"Waren alle vrouwen maar als mijn hond."quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is het enige wat ontbreekt in zijn leven zegt hij,
dus ze mag niet te veeleisend zijn lijkt mij... geen huis, geen inkomen.
Geen verstaanbaarheid ...quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:06 schreef 2live het volgende:
Het is het enige wat ontbreekt in zijn leven zegt hij,
dus ze mag niet te veeleisend zijn lijkt mij... geen huis, geen inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |