volgende keer niet zo goedkoop doen en gewoon fed-ex shipment nemenquote:
bioshock was zeker de coolste game van 2007 , maar OB vond ik dus weer niks aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,..... Orange Box is op Bioshock na de coolste ervaring van 2007 geweest. Geweldige game,... zoveel inhoud,... zoveel gameplay!
Mass Effect opzekerquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bioshock was zeker de coolste game van 2007 , maar OB vond ik dus weer niks aan
geef mij maar mass effect of eternal sonata
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik?
Verder wil ik GTA4.. en Unreal Tournament 3 de rest zal me aan de reet oxideren geloof ik.
Jawel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:10 schreef Sala-adin het volgende:
Ik wil burnout paradise in de verkoop doen iemand intresse?
als ik zeg dat herders honden , beter zijn als bulldogs ben ik dan ook een racist ?quote:
Hey,... een shooterquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Aliens: Colonial Marines
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scans volgen volgende week met een beetje mazzel
Ja, dit is al gesubmit naar games.fok.nl, maar daar heeft men het kennelijk te druk met de GDC, I mean, geesh...
Gruwelijk wat vetquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Aliens: Colonial Marines
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scans volgen volgende week met een beetje mazzel
Ja, dit is al gesubmit naar games.fok.nl, maar daar heeft men het kennelijk te druk met de GDC, I mean, geesh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AQuila360 op 21-02-2008 20:12:32 ]Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een triest berichtLezen op eigen risico!
Op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook nog een triest berichtLezen op eigen risico!
Waar gaat hij nu werken? De Febo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Dan verleng je je abo!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn live abbo is verlopen!!!!!!!!
Winkels zijn dichtquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan verleng je je abo!!!!!!!!!!!!!!!!!
En WAT voor een shooterquote:
Dus als ik het geld nu overmaak dan krijg ik gelijk email met verlengings code?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamecard.nu/pr(...)2100.html?referer=ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |