Ik denk inderdaad dat het zo zit, ze speelt gewoon een rol, en al die verhalen over geilende leraren toen ze 11 was horen gewoon bij de rol.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ehm... dat Amanda van zich normaal helemaal niet zo sletterig kleedt??
En ehm... dat ze niet op de lagere school al in hotpants liep??
En ehm... dat Amanda eigenlijk een heel braaf en zedig gereformeerd trutje uit de provincie is??
En dat haar moeder niet kon komen omdat Amanda d'r imago helemaal naar de knoppen zou zijn als ze zo'n make-uploos wezen in een lange zwarte rok (met bijpassende kousen) en het haar in een knotje zouden zien??
Sorry hoor, maar ik denk dat veel mensen het met me eens zullen zijn als ik zeg dat je geen slet bent als je, zoals Claire, sex met 1 man hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat zeg jij......omdat jij het zegt wil niet zeggen dat jij gelijk hebt.
Ik zal de laatste zijn die Calire een slet vind, maar joffel vind ik haar niet. Eerst dacht ik ze is naief, maar labiel komt volgens mij meer in de buurt.
Wie gaat er nou DGK in, als je bijvoorbaat al weet dat je nooit winnen zal. Toch gooi je er ¤ 10.000 tegen aan en als je eruit ligt ben je voorlopig het eerste jaar "Daar heb je de pijpslet" .....
Meid!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:37 schreef coldstar het volgende:
Ik heb er eens over na zitten denken....volgens mij worden de bewoners gekleed door RTL. Als ik het goed begrijp mogen ze hun eigen kleding niet zelf uitzoeken. Amanda heeft vanaf het begin al de naam van stoeipoes in DGK. Nog altijd zijn er mannen, die het prachtig vinden naar vrouwen te kijken die zo gekleed gaan als Amanda. RTL weet dit natuurlijk ook, waardoor dit misschien een van de voorwaarde is dat amanda zich zo moet kleden.
Lees mijn edit.quote:
Krijgt Eric die, direct?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:52 schreef schatje het volgende:
Eric vraagt de Party aan Brian.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:58 schreef Liess het volgende:
Ze is een slet
ze is het niet
ze is een slet
ze is het niet
ze is een slet
ze is het niet
quote:
Zal het er dan toch nog van komen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:52 schreef schatje het volgende:
Eric vraagt de Party aan Brian.
ja maar, ja maar...quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
Maar Amanda is wél een hoervolgens de OP. Al vraag ik me af of het niet een andere Amanda is die daar wordt bedoeld. Er zijn meer hondjes die fikkie heten.
Wat staat er in de Party dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal het er dan toch nog van komen?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda doet nog steeds haar best in de paal ter meerdere glorie van de echte Flens.
Ik moet de PI's beter in de gaten houden.
... van mij hoef je geen live verslag meer te verwachten, hoor...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal het er dan toch nog van komen?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:07 schreef kit2u het volgende:
Claire is de verhaallijn die amanda en brian voor haar wilde opzetten, flirten met mannelijke gast, zelf aan het uitvoeren met de nieuwe butler.
Zo komt het script toch nog goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |