abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 12:49:00 #1
627 Willy
Koekenbakker
pi_210775
Steeds wanneer er iets leux gebeurt verzint V weer een paar belachelijke regels!
Het is net een voetbalwedstrijd waar tijdens het spel de buitenspelregel wordt opgeheven.
Nu ben ik niet echt voor versporting maar een klein beetje structuur en duidelijkheid zou ik toch wel leuk vinden!

Maar dat schijnt niet de bedoeling van V en Hummie te zijn.. Het gaat om het geld!
BB wordt helemaal uitgekleed eerst blijkt dat het stemmen niet eerlijk gebeurt dan met dat door mij al voorspelde (belachelijke) CDtje.

Echt heel erg jammer! Ik denk dat ik maar naar Het Zweedse programma ga kijken! Alle begin is moeilijk Hummie! Maar dat je er zo'n zooitje van zou maken had ik niet verwacht!

Het programma loopt verschrikkelijk goed dus dat verloren geld kan je binnenhalen uit reclamegelden maar nee je moet natuurlijk alles eruit halen wat erin zit zelfs als het het hele programma verziekt!

Komt er nu waarschijnlijk een gekleurd iemand in het huis zodat het toch weer een beetje aantrekkelijk wordt!

BAH!

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_210776
Misschien die mysterieuze neger die op de eerste foto's van de kandidaten stond. Ik verheug me dan al op Ruud: 'Gek hee, ik heb helemaal niet het gevoel dat jij een neger bent'.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 12:55:00 #3
627 Willy
Koekenbakker
pi_210777
Bart: Negers zijn ook gewoon mensen...
Je bent nog Homo ook? eh... kan jij misschien in de vrouwenkamer gaan liggen?
pi_210778
10 tegen 1 dat er twee vrouwen terug komen
Niet dat die niet neger of homo kunnen zijn
Kapot is leuker
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:06:00 #5
627 Willy
Koekenbakker
pi_210779
Ja dat denk ik ook!
Ik wil alleen maar zeggen dat Veronica alles doet voor het geld en niets om het een leuk programma te maken!
pi_210780
ik ben de regels al lang kwijt van bb. Ik snap er nu echt niks meer van. is het zo nog wel leuk als er weer nieuwe bewoners komen?
Ik betwijfel het. Dat wordt vast een grote ruzie.
pi_210781
quote:
op 10-29-1999 om 12:52 PM schreef Darkthorn het volgende:
Misschien die mysterieuze neger die op de eerste foto's van de kandidaten stond. Ik verheug me dan al op Ruud: 'Gek hee, ik heb helemaal niet het gevoel dat jij een neger bent'.

Hahahahaha!

Ja, en dan haalt VOO Martin ook weer uit de ijskast, die vervolgens zegt: "Niet dat ik iets tegen negers heb, ik heb er zelfs eentje in mijn vriendenkring."

Een schizofreen is nooit alleen
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:10:00 #8
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_210782
Het is niet mogelijk is om de nieuwelingen te nomineren. Zou Hummie er in gaan? Het is in ieder geval een bekende van de bewoners. Alleen of ze er blij mee zijn?????
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_210783
Waarom denk je dat het een bekende zal zijn?
Kapot is leuker
pi_210784
Omdat het een nieuw programma format is , is het wel ff uitzoeken hoe je het het beste kan doen met onvermijdelijk een paar aanpassingen tijdens de duur .
Maar ik vind wel dat wat ze nu doen allemaal te ver van de oorspronkelijke doelstelling ligt en ze er een zooitje van gaan maken.

Alle begin is moeilijk !

pi_210785
Wie is hummie????

-----
Ik doe mijn titel als Newbie eer aan geloof ik!

Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_210786
Wie is hummie????

-----
Ik doe mijn titel als Newbie eer aan geloof ik!

Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:30:00 #13
627 Willy
Koekenbakker
pi_210787
Er bestaat een BB faq website daar vindt je antwoord op al je vragen mijn zoon!

(hummie Probeert BB in goede banen te lijden)
of is het leiden? ze zeggen dat ze producente is!
Die titel probeert ze waar te maken op een zeer slechte manier!

pi_210788
Dat blijkt!!!
pi_210789
quote:
op 10-29-1999 om 12:55 PM schreef Willy het volgende:

Bart: "Negers zijn ook mensen, we zijn er wel niet blij mee maar ze bestaan...."

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:36:00 #16
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_210790
quote:
op 10-29-1999 om 01:30 PM schreef Willy het volgende:
Er bestaat een BB faq website daar vindt je antwoord op al je vragen mijn zoon!

(hummie Probeert BB in goede banen te lijden)
of is het leiden? ze zeggen dat ze producente is!
Die titel probeert ze waar te maken op een zeer slechte manier!

Ze heeft dan ook een niet al te beste CV.

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_210791
quote:
op 10-29-1999 om 12:55 PM schreef Willy het volgende:

Bart: "Negers zijn ook mensen, we zijn er wel niet blij mee maar ze bestaan...."

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:44:00 #18
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_210792
quote:
Er bestaat een BB faq website

Ik ben al een paar keer op de BB-faq geweest, maar kan de url nu effe niet vinden. Wat was die ook alweer? (Ik had eigenlijk wel een link verwacht op het non-forum-Big Brother-gedeelte van fok!zine).

Hummie is trouwens niet producent (dat is John de Mol, gedelegeerd producent Paul Romer en iemand anders is uitvoerend producent), maar hoofdredactrice van het programma.

Klein detail, maar ook een newbie wil goed zijn ingelicht.

It's a good day for Science!
-Dextertje

vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:20:00 #19
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_210793
http://www.cybolic.com/bb

jammer... zou voor iedereen verplichte leeskost moeten zijn voor het betreden en/of stellen van vragen over BB... Er staat nog niks in over Hummie. Misschien als ik tijd heb, dat ik het er bij kan zetten...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  woensdag 3 november 1999 @ 14:42:00 #20
627 Willy
Koekenbakker
pi_210794
Moet ik mezelf toch ff op de borst slaan!
Ze is gekleurd en lesbo!
Geweldig V hoe kunnen jullie dat verzinnen???
  woensdag 3 november 1999 @ 14:57:00 #21
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_210795
Sorry, maar sinds wanneer is Cyrill lesbisch??? Ze woont met haar vriend samen in A'dam. Dat in haar omgeving ook homo's en lesbo's voorkomen wil toch niet zeggen dat ze dat zelf is???

(zie citaat)

------------------

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Niekes (Datum 03 November 1999).]

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

woensdag 3 november 1999 @ 15:09:00 #22
568 Juul
Is gewoon lief
pi_210796
Niekes ik ben het helemaal met je eens.
Word trouwens toch een beetje doodziek van dat gezeik over Cyrille hier op het forum. Zoals iedere keer wordt er meteen weer genadeloos afgeslacht hier, ik persoonlijk ben wel blij dat er eens niet een 'gemiddelde' nederlander bij zit. En al zou ze een actrice zijn of binnengehaald via Joop, ze zit er voorlopig ook maar opgesloten !
Ben in ieder geval blij dat ik niet zo kleinzielig denk als een hoop anderen in dit forum.

Greetz Juul

The Bitch is Back!
pi_210797
quote:
op 10-29-1999 om 12:49 PM schreef Willy het volgende:
Steeds wanneer er iets leux gebeurt verzint V weer een paar belachelijke regels!
Het is net een voetbalwedstrijd waar tijdens het spel de buitenspelregel wordt opgeheven.
Nu ben ik niet echt voor versporting maar een klein beetje structuur en duidelijkheid zou ik toch wel leuk vinden!

Maar dat schijnt niet de bedoeling van V en Hummie te zijn.. Het gaat om het geld!
BB wordt helemaal uitgekleed eerst blijkt dat het stemmen niet eerlijk gebeurt dan met dat door mij al voorspelde (belachelijke) CDtje.

Echt heel erg jammer! Ik denk dat ik maar naar Het Zweedse programma ga kijken! Alle begin is moeilijk Hummie! Maar dat je er zo'n zooitje van zou maken had ik niet verwacht!

Het programma loopt verschrikkelijk goed dus dat verloren geld kan je binnenhalen uit reclamegelden maar nee je moet natuurlijk alles eruit halen wat erin zit zelfs als het het hele programma verziekt!

Komt er nu waarschijnlijk een gekleurd iemand in het huis zodat het toch weer een beetje aantrekkelijk wordt!

BAH!

Wat ben jij een ongelovelijke janknicht. Versin dan zelf is iets, moet je zien hoe jij bent als je er goed geld mee kan verdienen. Dan ga je ook de koe uitmelken. Dat er nou van die vreselijke imbecielen zoals jij zijn dat ze deken dat ze ook maar enige vorm van inspraak hebben, daar kunnen ze ook niets aan doen
Kort samengevat, je bent een naieveling.

Sebastard Rules !!!!
  woensdag 3 november 1999 @ 15:50:00 #24
438 Carv
The one and only!!
pi_210798
quote:
op 10-29-1999 om 12:49 PM schreef Willy het volgende:

BAH!

Zijn er bij Big Brother regels dan ???
Volgens mij is het gewoon een ongeorganiseerd zooitje
Kijk alleen maar naar de presentatie van Daphne en Rolf, stelletje amateurs.

Big Brother is het voor Veronica een goedkoop programma waar lekker veel mee verdiend kan worden. Eigenlijk zijn we gek dat we met zijn allen (me included) zo masaal kijken

...Heb jij al een Big Brother T-shirt + baret

Bye bye,
Carv
  woensdag 3 november 1999 @ 15:58:00 #25
438 Carv
The one and only!!
pi_210799
quote:
op 10-29-1999 om 01:10 PM schreef Bertje het volgende:
Het is niet mogelijk is om de nieuwelingen te nomineren. Zou Hummie er in gaan? Het is in ieder geval een bekende van de bewoners. Alleen of ze er blij mee zijn?????

Het maakt toch niet uit of ze er blij mee zijn.
Misschien lynchen ze haar wel
EINDELIJK EENS WAT AKTIE

...Ik heb het gevoel dat ik al jaren naar Big Brother zit te kijken

Bye bye,
Carv
pi_210800
quote:

quote:
Ruud: 'Gek hee, ik heb helemaal niet het gevoel dat jij een neger bent'.

op 10-29-1999 om 01:09 PM schreef The Two Sisters het volgende:
Hahahahaha!

Ja, en dan haalt VOO Martin ook weer uit de ijskast, die vervolgens zegt: "Niet dat ik iets tegen negers heb, ik heb er zelfs eentje in mijn vriendenkring."

En Sabine die er ook gezellig bij komt zitten levert vast ook weer een van haar prachtige unieke bijdragen in de reeks 'alle homo's zijn kapper': "Inderdaad en negers hebben ook altijd van die mooie vlechtjes"

bix.

pi_210801
wat een gezeur, als het je allemaal niet zint (BB of Forum) zijn er twee mogenlijkheden:
1. zet TV uit
2. zet PC uit

Daarbij komt dat het enige echte vermaak leedvermaak is!!

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')