Maar dat schijnt niet de bedoeling van V en Hummie te zijn.. Het gaat om het geld!
BB wordt helemaal uitgekleed eerst blijkt dat het stemmen niet eerlijk gebeurt dan met dat door mij al voorspelde (belachelijke) CDtje.
Echt heel erg jammer! Ik denk dat ik maar naar Het Zweedse programma ga kijken! Alle begin is moeilijk Hummie! Maar dat je er zo'n zooitje van zou maken had ik niet verwacht!
Het programma loopt verschrikkelijk goed dus dat verloren geld kan je binnenhalen uit reclamegelden maar nee je moet natuurlijk alles eruit halen wat erin zit zelfs als het het hele programma verziekt!
Komt er nu waarschijnlijk een gekleurd iemand in het huis zodat het toch weer een beetje aantrekkelijk wordt!
BAH!
quote:
op 10-29-1999 om 12:52 PM schreef Darkthorn het volgende:
Misschien die mysterieuze neger die op de eerste foto's van de kandidaten stond. Ik verheug me dan al op Ruud: 'Gek hee, ik heb helemaal niet het gevoel dat jij een neger bent'.
Hahahahaha!
Ja, en dan haalt VOO Martin ook weer uit de ijskast, die vervolgens zegt: "Niet dat ik iets tegen negers heb, ik heb er zelfs eentje in mijn vriendenkring."
Alle begin is moeilijk !
-----
Ik doe mijn titel als Newbie eer aan geloof ik!
-----
Ik doe mijn titel als Newbie eer aan geloof ik!
(hummie Probeert BB in goede banen te lijden)
of is het leiden? ze zeggen dat ze producente is!
Die titel probeert ze waar te maken op een zeer slechte manier!
quote:
op 10-29-1999 om 12:55 PM schreef Willy het volgende:
Bart: Negers zijn ook gewoon mensen...
Je bent nog Homo ook? eh... kan jij misschien in de vrouwenkamer gaan liggen?
Bart: "Negers zijn ook mensen, we zijn er wel niet blij mee maar ze bestaan...."
quote:
op 10-29-1999 om 01:30 PM schreef Willy het volgende:
Er bestaat een BB faq website daar vindt je antwoord op al je vragen mijn zoon!(hummie Probeert BB in goede banen te lijden)
of is het leiden? ze zeggen dat ze producente is!
Die titel probeert ze waar te maken op een zeer slechte manier!
Ze heeft dan ook een niet al te beste CV.
quote:
op 10-29-1999 om 12:55 PM schreef Willy het volgende:
Bart: Negers zijn ook gewoon mensen...
Je bent nog Homo ook? eh... kan jij misschien in de vrouwenkamer gaan liggen?
Bart: "Negers zijn ook mensen, we zijn er wel niet blij mee maar ze bestaan...."
quote:
Er bestaat een BB faq website
Hummie is trouwens niet producent (dat is John de Mol, gedelegeerd producent Paul Romer en iemand anders is uitvoerend producent), maar hoofdredactrice van het programma.
Klein detail, maar ook een newbie wil goed zijn ingelicht.
jammer... zou voor iedereen verplichte leeskost moeten zijn voor het betreden en/of stellen van vragen over BB... Er staat nog niks in over Hummie. Misschien als ik tijd heb, dat ik het er bij kan zetten...
(zie citaat)
------------------
Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Niekes (Datum 03 November 1999).]
Greetz Juul
quote:
op 10-29-1999 om 12:49 PM schreef Willy het volgende:
Steeds wanneer er iets leux gebeurt verzint V weer een paar belachelijke regels!
Het is net een voetbalwedstrijd waar tijdens het spel de buitenspelregel wordt opgeheven.
Nu ben ik niet echt voor versporting maar een klein beetje structuur en duidelijkheid zou ik toch wel leuk vinden!Maar dat schijnt niet de bedoeling van V en Hummie te zijn.. Het gaat om het geld!
BB wordt helemaal uitgekleed eerst blijkt dat het stemmen niet eerlijk gebeurt dan met dat door mij al voorspelde (belachelijke) CDtje.Echt heel erg jammer! Ik denk dat ik maar naar Het Zweedse programma ga kijken! Alle begin is moeilijk Hummie! Maar dat je er zo'n zooitje van zou maken had ik niet verwacht!
Het programma loopt verschrikkelijk goed dus dat verloren geld kan je binnenhalen uit reclamegelden maar nee je moet natuurlijk alles eruit halen wat erin zit zelfs als het het hele programma verziekt!
Komt er nu waarschijnlijk een gekleurd iemand in het huis zodat het toch weer een beetje aantrekkelijk wordt!
BAH!
quote:
op 10-29-1999 om 12:49 PM schreef Willy het volgende:
Steeds wanneer er iets leux gebeurt verzint V weer een paar belachelijke regels!Het programma loopt verschrikkelijk goed dus dat verloren geld kan je binnenhalen uit reclamegelden maar nee je moet natuurlijk alles eruit halen wat erin zit zelfs als het het hele programma verziekt!
BAH!
Zijn er bij Big Brother regels dan ???
Volgens mij is het gewoon een ongeorganiseerd zooitje
Kijk alleen maar naar de presentatie van Daphne en Rolf, stelletje amateurs.
Big Brother is het voor Veronica een goedkoop programma waar lekker veel mee verdiend kan worden. Eigenlijk zijn we gek dat we met zijn allen (me included) zo masaal kijken
...Heb jij al een Big Brother T-shirt + baret
quote:
op 10-29-1999 om 01:10 PM schreef Bertje het volgende:
Het is niet mogelijk is om de nieuwelingen te nomineren. Zou Hummie er in gaan? Het is in ieder geval een bekende van de bewoners. Alleen of ze er blij mee zijn?????
Het maakt toch niet uit of ze er blij mee zijn.
Misschien lynchen ze haar wel
EINDELIJK EENS WAT AKTIE
...Ik heb het gevoel dat ik al jaren naar Big Brother zit te kijken
quote:
quote:
Ruud: 'Gek hee, ik heb helemaal niet het gevoel dat jij een neger bent'.op 10-29-1999 om 01:09 PM schreef The Two Sisters het volgende:
Hahahahaha!Ja, en dan haalt VOO Martin ook weer uit de ijskast, die vervolgens zegt: "Niet dat ik iets tegen negers heb, ik heb er zelfs eentje in mijn vriendenkring."
En Sabine die er ook gezellig bij komt zitten levert vast ook weer een van haar prachtige unieke bijdragen in de reeks 'alle homo's zijn kapper': "Inderdaad en negers hebben ook altijd van die mooie vlechtjes"
bix.
Daarbij komt dat het enige echte vermaak leedvermaak is!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |