Om kwart voor al?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:46 schreef StarGazer het volgende:
Topticketline kan je al kaartjes bestellen....
Was al om 00:00 uur.... maar ik heb ze uiteindelijk maar bij www.easyticket.nl besteld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:54 schreef Tesss het volgende:
[..]
Om kwart voor al?
Ik ben gewoon naar het oude vertrouwde postkantoorgegaan.
quote:
Ik kan pas dingen vrijgeven als ik daar uitgesproken toestemming voor heb gekregen. Nog even wachten dus. Nieuwe cd klinkt wel lekker trouwens, of maak ik mensen nu jaloersquote:Op maandag 25 februari 2008 09:23 schreef Numbie het volgende:
Melkweg is idd max. 1600 man geloof ik, dat is na de verbouwing...
Oh, en ik weet wel wanneer het nieuwe album komt van Gavin, maar geen andere tourdata verder gehoord. Had het wel gevraagd, maar hij wist van niets... Zal nogmaals checken.
Had je ook beter in het Gavin topic kunnen zetten schat. Dacht net dat je het over nieuwe John had... haha.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:54 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Ik kan pas dingen vrijgeven als ik daar uitgesproken toestemming voor heb gekregen. Nog even wachten dus. Nieuwe cd klinkt wel lekker trouwens, of maak ik mensen nu jaloers?
quote:Jason Mraz aanstaande maandag in Nederland!
Hij geeft op 3 maart ´s avonds een optreden voor een zeer kleine groep genodigden en jij kunt daar bij zijn. Wat moet je doen?
Stuur een mail naar Jason.mraz.NL@warnermusic.com en beantwoord daarin de vraag:
Noem 1 van de 2 superbekende artiesten die een duet met Jason Mraz zingen op zijn nieuwe album van We Sing, We Dance, We Steal Things.
Onder alle inzendingen worden 50 winnaars gekozen die aanstaande maandag, 3 maart dit bijzondere concert mogen bijwonen.
Alle deelnemers ontvangen bovendien een code waarmee je het album alvast kunt bestellen bij Bol.com, met maar liefst 25% korting op de adviesprijs!
Op t kaartje staat: verboden zelf eten en drinken mee te nemen :Squote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:02 schreef Numbie het volgende:
Wat ik van twee vriendinnen had gehoord was het bij Cullum in 2006 erg relaxd. Complete picnicmanden met flessen rosé, broodjes, etc. waren meegenomen, en iedereen zat gewoon op de grond. Op enkele diehards na dan hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |