abonnement Unibet Coolblue
pi_59622734
Hij was nu tenminste eens WEL op dreef! Moeha! Dit was het soort show dat ik ook verwacht had in de Melkweg en daarom viel t zo tegen dat ie toen met een zure (katerige) kop op het podium stond.
Gave setlist, goede band (daar kende ik die nieuwe bassist dus van! Vertical Horizon, wooh!), en hij was tenminste eens grappig en ontspannen weer. Vond het echt super!
En niet om nou te willen klagen, maar sommige mensen waren echt RETE-irritant. Het was een PICNIC en dan vind ik t echt NOT done als mensen al tijdens Donavon op je kleedje en gewoon met hun voeten om jouw liggende benen geklemd komen staan (waardoor je dus zelf gewoon niet eens meer kunt bewegen omdat die idioten dan bovenop je vallen)! Kom dan eerder of wacht met naar voren stormen tot de hoofdact begint.

Verder topmiddag gehad, kende alle acts al, maar ze vielen wederom niet tegen. Gabriela kijkt altijd zo trouwens, tenminste, int voorprogramma van David Gray jaren geleden ook
pi_59623357
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:11 schreef Gosjke het volgende:
Hij was nu tenminste eens WEL op dreef! Moeha! Dit was het soort show dat ik ook verwacht had in de Melkweg en daarom viel t zo tegen dat ie toen met een zure (katerige) kop op het podium stond.
Gave setlist, goede band (daar kende ik die nieuwe bassist dus van! Vertical Horizon, wooh!), en hij was tenminste eens grappig en ontspannen weer. Vond het echt super!
En niet om nou te willen klagen, maar sommige mensen waren echt RETE-irritant. Het was een PICNIC en dan vind ik t echt NOT done als mensen al tijdens Donavon op je kleedje en gewoon met hun voeten om jouw liggende benen geklemd komen staan (waardoor je dus zelf gewoon niet eens meer kunt bewegen omdat die idioten dan bovenop je vallen)! Kom dan eerder of wacht met naar voren stormen tot de hoofdact begint.
Wat dat betreft ben ik Anne ook zeer zeer zeer dankbaar dat zij nog wel gewoon bleef zitten met twee dames vooraan bij het hek; toen Donovan begon konden we er nog mooi bij namelijk
pi_59623628
Hmm ja het is dubbel natuurlijk he. Iedereen heeft betaald. Wanneer mensen dan allemaal naar voren komen kun je wel gaan zeuren dat anderen op je kleedje komen staan, maar het is ook vet aso om gewoon te blijven liggen of zitten en een hoop plaats in te nemen wanneer mensen ook gewoon iets willen kunnen zien.. (en mensen kwamen pas naar voren vanaf Donovan volgens mij). Ik snap de kant van die mensen dan ook wel weer hoor, die blijven liggen. 'Tis jouw plek etc. Ik vond het eigenlijk wel jammer dat iedereen op een gegeven moment op stond. Ik denk dat de sfeer leuker en intiemer was geweest als iedereen gewoon was blijven zitten/liggen. Maarja toen er eenmaal een paar vooraan gingen staan was dat niet meer te doen, dan zag je gewoon geen fuck meer.
pi_59624080
Iedereen heeft betaald ja.. Maar als je wat wilt zien moet je op een NORMALE manier een plaats vooraan veroveren. Het idee van een picnic gaat wel aardig verloren als mensen steeds eerder al gaan staan en daarbij soms gewoon OP je voeten gaan staan en als je wat vraagt net doen of ze niets horen. Zoals je zelf al zei, als iedereen gewoon zit kun je over bijna het hele veld goed zien.
Maarja, mensen zijn blijkbaar overwegend kuddedieren, als er 1 iemand gaat staan dan stormt in ene iedereen naar voren.

't Zou gewoon zonde zijn als je de volgende keer om 2 uur smiddags jezelf staand aan het hek moet ketenen voor de rest van de middag omdat sommige mensen het relaxte idee achter een picnic niet snappen.
pi_59624694
Zeer intens beleefd. Alles waar ik vooraf op heb gehoopt is uitgekomen. GE-NI-AAL

Die intro van I Don't Trust Myself With Loving You

John Mayer

En wat hadden we mazzel met het weer zeg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 23 juni 2008 @ 13:36:29 #281
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59624702
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef Numbie het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben ik Anne ook zeer zeer zeer dankbaar dat zij nog wel gewoon bleef zitten met twee dames vooraan bij het hek; toen Donovan begon konden we er nog mooi bij namelijk
Noh, dan stond ik achter jou.
Persoonlijk vond ik het niet heel chill dat 2 mensen met 2 kleedjes de plek innamen waar zo'n tien man kon staan, maar mij hoor je niet klagen. Zalig hoe ie Bigger Than My Body speelde.

Wat een fantastisch dagje was het.

Donavon Frankenreiter heeft me ook echt verbaasd.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59624900
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:36 schreef Laertes het volgende:

[..]


Persoonlijk vond ik het niet heel chill dat 2 mensen met 2 kleedjes de plek innamen waar zo'n tien man kon staan,
Dat was idd wel een beetje mijn punt in het kort
pi_59625068
Wat vonden jullie van de drie eerste acts eigenlijk? Milow, Room 11 en Alphabeat?
pi_59625149
Room 11 vond ik echt goed, en ondergewaardeerd door het publiek. Goeie band, goeie zangeres. Zonde dat de mensen niet echt enthousiast op ze reageerden. Alphabeat vond ik 'mwa', en Milow heb ik net gemist...


Edit/ Die zanger/tambourijn dude van Alphabeat Wat een huppelkutje
  maandag 23 juni 2008 @ 14:23:02 #285
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59625703
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:45 schreef Chr0nicle het volgende:

[..]

Dat was idd wel een beetje mijn punt in het kort
ik dacht ik vat het nog ff samen


Ik heb alleen het laatste nummer van Milow gehoord, vond het goed klinken.
Beetje maf dat ie afsloot met 'voeg me toe op hyves' :p

Room Eleven was goed en de gitarist van Alphabeat is echt een idioot.

Voor de rest was alles goed, ik vond vooral Donavon Frankenreiter uitblinken. Toffe nummers.




De setlist was overigens


  • 1. Vultures
  • 2. Crossroads*
  • 3. Hold On Intro -> I Don't Trust Myself (With Loving You)
  • 4. My Sweet Lord&
  • 5. Good Love Is On The Way
  • 6. Intro -> Belief
  • 7. Slow Dancing In A Burning Room
  • 8. No Such Thing ->
  • 9. Why Georgia
  • 10. Stitched Up
  • 11. Gravity
  • 12. Waiting on the World to Change

    -encore-
  • 13. Mercy%
  • 14. Intro -> Bigger Than My Body
  • 15. Say


    *Clapton
    &George Harrison
    %Duffy
    quote:
    'Girls like you don't sleep alone.
    That girl is flawless.
    And I think it's 'cause she knows to wear a helmet'
    Dat was wel een van de meest geniale momenten van de avond


    ik heb trouwens de mp3tjes gekregen van mn gitaarleraar, maar ik weet niet of het verboden isl om die link hier te posten.
  • "What do you think? Is he seizing or dancing?"
    pi_59625786
    Die allochtonen in de taxi's roken ook geld toen het afgelopen was zeg . Wij zijn gewoon naar een bus een paar straten verderop gelopen, en na een tijdje overgestapt op een tram richting CS. Die tram 9 was gewoon te druk...
    pi_59625875
    Wij zijn naar een station daar 15min vandaan ofzo gelopen, toen trein naar CS en toen trein naar Eindhoven en toen naar Maastricht 3 uur onderweg -.- Maar het was het waard!

    Donavon was ook erg goed trouwens ja. Absoluut. Het is wel een beetje een mengelmoes tussen Jack Johnson en John Mayer. Ik vond het alleen een beetje eentonig na een tijdje, zal ook wel zijn omdat alles acoustisch was, en ik de nummers ook helemaal niet kende...
    pi_59625925
    OH en BTW, je mag die MP3's natuurlijk wel uploaden en mij eff een PB'tje sturen *knippert lief met lange wimpers*
    pi_59626665
    Dat is idd meer de policy, of je moet ff naar tryjm gaan en daar de show in goede kwaliteiten halen...
    pi_59628284
    Mooi om te horen dat het leuk was.
    100 keer hooghouden
    pi_59628546
    Hebben jullie de 3DVD where the light is al gepre-orderd?
    100 keer hooghouden
    pi_59628725
    Tuurlijk! Maar dan via zakelijke contacten natuurlijk voor niets Het is een 2DVD toch?
    pi_59628754
    http://www.tmf.nl/microsites/reaction/

    Hm, daarom was hij dus zo snel weg...
    quote:
    Hollywoodsterren deze week in Amsterdam! Keanu Reeves, Owen Wilson en Jennifer Aniston zijn deze week in Amsterdam voor de Cinema Expo International in de RAI! Op de website van de Amsterdamse zender AT5 verschenen maandag foto’s van Owen Wilson, fietsend langs de grachten. Aniston is volgens bronnen vandaag nog in Londen, omdat ze haar vriend John Mayer deze week vergezelt tijdens zijn shows in Engeland.
    pi_59629078
    Oh ja, 2DVD? Ik dacht 2CD en 3 DVD.

    Nu John shining_star heeft gezien hoeft hij niet meer te haasten voor Jennifer toch?
    100 keer hooghouden
    pi_59629528
    Donavon met volledige band is echt super! Dan zit er ook veel meer funk in die nummers. Ik kende overigens alle nr's die ie speelde, dus dan is je indruk wellicht anders.
    Met wegkomen geen problemen gehad. Een halte teruglopen waar bijna niemand staat werkt altijd prima. Tram reed toen in 1 keer door naar HS, binnen 10 min op t station Maar zoals Jill idd al eerder opmerkte.. de HTM en meedenken met situaties is niet zo'n combi.
    pi_59629652
    Het was echt geweldig, veel beter dan in de Melkweg. De bassist viel me meteen op, maar wist al gauw dat die van VH was. De band stond gewoon, had niet anders verwacht.

    Ik had de uberplek, beste voor het geluid en recht voor John Mayer zo op rij 4/5 denk ik. Ik stond op de kabels die van het podium naar de geluidstechniektent leidden. Ik heb geen filmpjes gemaakt, want ik verwachtte al dat het gehele concert vandaag op YouTube zou staan.

    Ik stond precies net tijdens de 2-gitaar act achter het meisje en de man op het tapijt, is dit een ander tapijt dan waar jullie het over hebben? Of heb ik toch een van jullie gezien? Kan ik eindelijk een gezicht plaatsen bij de nicks (ik was degene met het rode JM shirt van Winter Tour 2007 en ik ben best kaal op mijn hoofd

    Hierbij wat een paar foto's voor de geïnteresseerden:








    [ Bericht 27% gewijzigd door fjboere op 23-06-2008 17:05:03 ]
      maandag 23 juni 2008 @ 18:49:37 #297
    206679 Laertes
    Everybody lies
    pi_59631995
    Ja precies, ik vond het ook jammer dat Donavon alleen acoustisch speelde.

    Ja op tryjm staat de link die ik ook van mn gitaarleraar kreeg.

    Trouwens wel een beetje dom commentaar daar op tryjm... 1 zinnetje over de muziek, en de rest is kritiek over z'n uiterlijk ongeveer.
    quote:
    John was wearing a brown see-through mini-dress
    en dan vervolgens
    quote:
    After " say" John rushed off the stage and when i asked him to take one picture together he said "sorry guy, gotta go...!" and then he jumped into the black mercedes taxi.

    Een paar foto's van eigen legging:



    "What do you think? Is he seizing or dancing?"
    pi_59632912
    Het was inderdaad geweldig!
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef Numbie het volgende:
    Dat is idd meer de policy, of je moet ff naar tryjm gaan en daar de show in goede kwaliteiten halen...
    Hmm, die is helaas al over z'n capaciteit heen. De amerikanen die er niet bij waren hebben zeker massaal gedownload.
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_59634604
    Hmm, er is zeker nog niet bekend wanneer hij weer in de buurt optreed? Ik wil er zo snel mogelijk weer bij zijn :$ (en met in de buurt bedoel ik eigenlijk europa, vervoer is altijd wel te regelen).
    pi_59634802
    Cool moment:





    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')