abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 12:43:00 #1
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_210766

Zo .. alleen al omdat het de mooiste Topic naam was .. en 't oude topic inmiddels door de hoge heren/dames moderators geclosed is ..

Bi-JANK-a was vorige week al op sterven na dood, met die gruwelijke grimas .. eigenluk wel logisch dat ze koos om te gaan wieberen ..

Zou ze een column krijgen in de Havenloods ?
Met 'r schrijfmanie ..

pi_210767
Waarschijnlijk krijgt ze een spreekverbod opgelegd van V.
Labiele Bi-JANK-a zal namelijk bij de eerste de beste journalist doorslaan. Mondje dicht dus enneeeeeh voor de Playboy lijkt ze me niet geschikt.

Kapot is leuker
pi_210768
Ik vind BiJANKA typisch iemand om in Opzij te willen staan
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:47:00 #4
553 BAF
pi_210769

Mjah .. de Ga-Es-Opzij-Want-Ik-Heb-Het-Moeilijk-Gehad-En-Ik-Ben-Bijzonder ..

Anyway .. kreeg gister door die vriendinnen van haar (o.a. Abba's Agneta met kort haar tegenwoordig) ineens het gevoel dat ze 'n sluimerende pot is. No offense verder over potten, homo's, negers, blanken en wat dies al niet meer zijdt .. maarrehm .. meer dat ze constant de wijsneus uit loopt te hangen, terwijl ze zelf nog niet helemaal haar eigen identiteit bij elkaar geschraapt heeft ..

Tis een lief meisje ..

pi_210770
Grappig dat iedereen die een paar goeie vriendinnen heeft die haar lief op komen wachten, gelijk voor lesbienne wordt uitgemaakt.
Krijg een beetje een deja-vu gevoel. Liep deze discussie vorige week niet ook over Sabine?
mooi he, alles
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 07:38:00 #6
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_210771
omdat jij het gevoel hebt dat zij een sluimerende pot is, heeft zij haar identiteit nog niet bij elkaar geschraapt???

no offense, maaruh... doe normaal man

pi_210772
Nee, Phileine ik denk dat Baf best wel eens een beetje gelijk kan hebben als je zijn post aandachtig leest (maar je hebt het nu natuurlijk zo ontzettend druk als moderator)Baf bedoeld natuurlijk éen latente pot'. En die gedachte kwam toen ik haar "vriendinnen"zag ook direct bij mij op.

Niks mis mee toch??
Gewoon een constatering.

pi_210773
quote:
op 10-30-1999 om 09:48 PM schreef Coos het volgende:
Nee, Phileine ik denk dat Baf best wel eens een beetje gelijk kan hebben als je zijn post aandachtig leest (maar je hebt het nu natuurlijk zo ontzettend druk als moderator)Baf bedoeld natuurlijk éen latente pot'. En die gedachte kwam toen ik haar "vriendinnen"zag ook direct bij mij op.

Niks mis mee toch??
Gewoon een constatering.

sorry, tegen zoveel logica kan ik niet op...

mooi he, alles
  dinsdag 2 november 1999 @ 17:23:00 #9
553 BAF
pi_210774

Hey ... ik was 'em ff kwijt me topic ..
Maar bij het struinen door Hunter's "Alle 13 goed" werd ik effe truggewarped in de tijd en kwam ik bij 't 1e topic uit ..

En ik citeer hierbij Danny :

quote:

Ik heb 't op tape ja. Weet niet in hoeverre dit ook echt interessant is voor de BB-Onthullingen though.
O ja, het schijnt dat er nog een lesbisch is ook (dat zei 1 van die gasten toen de babes weg waren). Instinctief zou ik dan denken aan Bianca (tattoo babe).

Dus .. het is nie helemaal uit de lucht gegrepen .. Moet trouwes zeggen dat ze er bij B&vD er ehmm .. goed uitzag .. Geen ontploft haar en zo ..
Alleen die arrogante blik en die kin omhoog zou ze wat meer achterwege moeten laten.

Maar goed .. ik wou eigenlijk alleen ff me stelling verheerlijken ..

http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000006.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')