Die glazen dingen moeten om de een of andere reden altijd zwart zijn. Dat zou absoluut misstaan in de rest van de keuken...quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:28 schreef freak1 het volgende:
probeer bauknecht eens, de glazen variant.. heb eerst ook gekeken naar een rvs ding, probleem is gewoon eht schoonhouden, glas is gewoon nat doekje eroverheen.. en vrij cheap.. perfect ding.
Mijn ouders hebben de AEG variant dacht ik. Prijs weet ik niets over. Maar sudderen kun je ook op de wokbrander, als je deze laag zetquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:26 schreef tinny het volgende:
Enige nadeel aan deze pelgrim variant vind ik dat de kleinste pit (sudder pit) nog teveel vermogen geeft in zijn laagste stand... dus sudderen is er niet echt bij (moet dan vaak ene plaatje er tussen zetten en dan gaat het nog te hard...)
Ik dénk, maar dat is mijn bescheiden mening, dat je daar geen 'blub-per-minuut' sudder mee kan doen. De wokbrander is in de laagste stand 1,35kW terwijl de sudderbrander in de hóógste stand 1,00 kW is en terug te regelen is tot 0,22 kW.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben de AEG variant dacht ik. Prijs weet ik niets over. Maar sudderen kun je ook op de wokbrander, als je deze laag zet
Misschien dat die waarden iets verschillenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:39 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik dénk, maar dat is mijn bescheiden mening, dat je daar geen 'blub-per-minuut' sudder mee kan doen. De wokbrander is in de laagste stand 1,35kW terwijl de sudderbrander in de hóógste stand 1,00 kW is en terug te regelen is tot 0,22 kW.
Leuk, maar verkeerd om. De Wokbrander moet links zitten in verband met de indeling van de keuken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:38 schreef Soohr het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze kookplaat heb ik 2 jaar met plezier gekookt,
Wokbrander heeft 3,5 kw
Een thermokoppel controleert of de vlam wel brand. Als de vlam uitgaat dan wordt het gas afgesloten. (Of: als iemand de knop opendraait maar de vlam niet aansteekt, dan gebeurt er verder niets)quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:48 schreef Soohr het volgende:
Wat is een thermokoppel?
Bij deze plaat komt je wok zeker tegen een kastje aan te zitten?
quote:Afmetingen
Breedte (cm) : 87.0
Diepte (cm) : 51.0
Algemene informatie
ype kookplaat : Gas
Totaal aantal branders : 6
Estetisch
Materiaal bekleding : Roestvrijstaal
Kleur bovenkant : Roestvrijstaal
Soort bediening : Knop
Vlamverspreider : Gietijzer
Materiaal roosters : Gietijzer
Gebruikers interface
Elektrische ontsteking
Vlambeveiliging gas
Technische informatie
Vermogen Gas (Watt) : 11.5
Andere eigenschappen
Afdekplaat optioneel
EAN-Code (13 posities) : 8007842482492
Hoe werkt dat met die twee branders vooraan die vlak bij elkaar zitten? Ze gaan door voor 'visbrander'? Hoe gebruik jij dat?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wij hebben nu 5 jaar deze (waarschijnlijk een voorganger?) kookplaat. Ik ben er nog steeds erg blij mee! Snel googlen levert een prijs op van tussen de 400 en 550 euro.
We hebben een ovale grillpan van Creuset die er mooi op past, maar ik gebruik de pitten ook losquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die twee branders vooraan die vlak bij elkaar zitten? Ze gaan door voor 'visbrander'? Hoe gebruik jij dat?
Kwam kosten is deze al een heel stuk leuker dan de Atag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |