quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:37 schreef Discovered het volgende:
Lincon Burrows (Dominic Purcell) heeft in een interview gezegt dat ze met Seizoen 3 door gaan. Ze hebben eveneen time-out gegeven omdat de writers nog moeten schrijven voor de aankomende afleveringen.
En als laatste zij Lincon Burrows (Dominic Purcell) dat er zeker een Seizoen 4 zal komen.
Me 2 !!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das mooi nieuws, voor mij danhehe sommige zijn niet blij maar ik vind PB gewoon lekker wegkijken en zit nog altijd op puntje van me bank te kijken
Precies, helemaal mee eens. Ik vond seizoen 1 echt 1 van de vetste seizoenen van alle series ooit. Nu is het lang zo vet niet meer, maar het is die 40 minuten per week nog meer dan waard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das mooi nieuws, voor mij danhehe sommige zijn niet blij maar ik vind PB gewoon lekker wegkijken en zit nog altijd op puntje van me bank te kijken
mensen zullen niet snel de baan van cipier willen nemen, en kan me voorstellen dat die meeste mensen niet heul fysiek sterk en slim zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:12 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Precies, helemaal mee eens. Ik vond seizoen 1 echt 1 van de vetste seizoenen van alle series ooit. Nu is het lang zo vet niet meer, maar het is die 40 minuten per week nog meer dan waard.
Vooral bij de laatste episodes waren leuk. Vooral de afhandeling met Gretchen van Scofield was natuurlijk ook gaaf. Met die detectiepoortjes. De ontsnapping zelf was wel spannend, maar dat had veel beter gekunt.
Maar het verhaal dit seizoen was wel echt veel minder. Met eerst die lompe ontsnappingspoging met die helocopters. Daarna wordt Gretchen verraden, legt ze zo even 3 man om en daar hoor je dan niets meer van. Sowieso die hele gevangenis... Er is geen bewaking meer binnen, want die kon het niet aan. Maar er zijn wel genoeg mensen rond omheen zodat als ze willen en ze gaan naar binnen alle gevangen meteen stil op hun knieën gaan zitten. Ook zijn de gevangenen voor 100% afhankelijk van de bewakers voor het eten en drinken. Het is toch gewoon onzin dat er geen bewaking binnen rondloopt. Als je zoveel millitairen er omheen hebt kun je er ook genoeg binnen zetten.
Linkje?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:37 schreef Discovered het volgende:
Lincon Burrows (Dominic Purcell) heeft in een interview gezegt dat ze met Seizoen 3 door gaan. Ze hebben eveneen time-out gegeven omdat de writers nog moeten schrijven voor de aankomende afleveringen.
En als laatste zij Lincon Burrows (Dominic Purcell) dat er zeker een Seizoen 4 zal komen.
Grote God, ik dacht dat ze beloofd hadden dat seizoen 3 het laatste zou zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:37 schreef Discovered het volgende:
toch wel grappig om te zien, deze thread kan maandenlang de ijskast in want ik zie niet in dat het iig voor de zomer nog klaar is .. ik verwacht nieuw seizoen .. nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:04 schreef Apekoek het volgende:
Nu wel, echter zal er hoe dan ook een vervolg komen, of dat nou seizoen 3 of 4 is, dat doet er mij niet toe.
De kans dat de serie helemaal gestopt is acht ik zeer klein. Helaas is het wel onbekend wanneer het verder zal gaan, dat doet toch enig sins pijn
quote:Seizoen 4
Seizoen 4 is een feit. Wentworth Miller heeft dit 11 maart 2008 tijdens een persconferentie in Tel Aviv bekend gemaakt: “Wentworth confirmed that season 4 of Prison Break is a fact and the shootings will start at the end of March.” Hij zei ook dat dit seizoen niet over het ontsnappen uit een gevangenis zou gaan, maar over zijn wraak richting "The Company" omdat zij Sara vermoord zouden hebben. De producers van Prison Break hebben, naar eigen zeggen, een geweldig idee voor de verhaallijnen van het 4e seizoen. Mogelijk gaat de serie hierdoor verhuizen naar Los Angeles en zal niet meer opgenomen worden in Dallas, Texas.
Op dit moment hebben de producers van Prison Break 2 previews van seizoen 4 uitgebracht. Eind maart zullen nieuwe uitzendingen op FOX in Amerika te zien zijn. Season 4 heeft vijf afleveringen maar zal naar alle waarschijnlijkheid verder worden uitgebreid naar 11 stuks.
Episodes Season 4:
S04E01: The Revenge
In Episode 1 van Season 4 zal Michael Scofield opzoek gaan naar Gretchen. Hij stapt in zijn auto en rijdt naar Washington D.C. Ook Mahone's verhaal gaat verder. Hij sluit zich aan bij The Company om zo later in alle vrijheid naar zijn familie kan. Op het kantoor van The Company ontmoet Mahone in verbazing Kellerman. Lincoln zal met zijn zoon LJ een goede vriend van LJ op gaan zoeken. Zijn vader is makelaar en zal een huis kunnen regelen voor Lincoln, LJ en Sofia. Ondertussen raken Lincoln en Sofia steeds verliefder.
Titelverklaring: The Revenge, omdat Michael Scofield opzoek gaat naar de moordenaar van Sarah.
S04E02: Past to be Future
In Episode 2 van Season 4 zal Kellerman een grotere rol aan gaan nemen. Hij maakt het Mahone lastig om goed z'n werk te kunnen doen bij The Company. Via via hoort Kellerman dat Michael Scofield opzoek is naar Gretchen om wraak te nemeen. Gretchen weet dit onder tussen ook en bereid zich voor op de onmoeting. In Sona lopen de gemoederen hoog op wanneer Bagwell en Sucré naar de macht grijpen. Lincoln haalt ondertussen oude herrineringen op met LJ en bedenkt hoe hij verder gaat leven.
Titelverklaring: Past to be Future, omdat er veel herrineringen worden opgehaald uit het verleden, tevens zijn er veel flashbacks te zien.
S04E03: Rosemont - Informatie volgt - S04E04: Dr Pimmit - Informatie volgt - S04E05: Family Hunt - Informatie volgt - S04E05: All Right SBLS - Informatie volgt -
Wat een grapquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Svensational het volgende:
Van Wikipedia (niet betrouwbaar dus)
[..]
Daar lijkt het idd een beetje op.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk zijn seizoen 3 en 4 gewoon 2 halve seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |