quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:25 schreef golfer het volgende:
Extreem lang uitslapen is soms wel lekker.
Bloeit hier iets warms uitquote:
Voor jou welquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, er is dan ook altijd een happy end?
Nou dat is voor jou dus geen happy end! Artrose sucks big time...quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:45 schreef Bluezz het volgende:
Terug van de dok. foto's maken, maar zij denkt (ook) artrose![]()
Daar is dus niks aan te doen.
Tnxx again, verpleeghuiswerk.
Moeten even de foto's afwachten, maar ik had al zo'n vaag vermoeden dat dit eruit zou komenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou dat is voor jou dus geen happy end! Artrose sucks big time...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
Oei Bloes![]()
Bij Artrose is het zaak om niet te weinig en niet te veel te bewegen, dus elke dag na het eten Golfer even uitlaten.
Ik ben vandaag al een keer uitgelaten door je toen we op zoek gingen naar een doosje troostwijn.quote:
Je mag je toch best even zielig voelen, toch? Is heel menselijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx all, ik wil vooral niet zielig gevonden worden of zo hoor maar het ff opschrijven/neertypen is soms gewoon ff lekker.
Kom golfer, pak ik ff je halsbandje
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:08 schreef DarkElf het volgende:
nou de uitslag van het onderzoek van onze kat is er..
tis een auto-immuunziekte achtig iets (de dierenarts vertelde dat in zeldzame gevallen een ontsteking tot gevolg heeft dat het lichaam op een vreemde manier reageert en t lichaam dus een ziekte ontwikkkelt.) en dus hebben we een shitload aan pillen mee om hem weer op te kalefateren..
hij kan er gewoon oud mee worden maar t heeft dus wel consequenties zoals nu blijkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |