abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:52:16 #101
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56854655
ik vind Claire toch meer het hotel, aangezien Huub daar regelmatig in verblijft.
pi_56854715
Claire is gewoon FUBAR....de speelbal van de rest. Mooiste is dat ze het zelf weet en zich laat gebruiken.
De manier waarop ze tijdens de discussie van vannacht aan tafel zat sprak boekdelen.
Er kwam echt helemaal niks uit. Amanda sloeg d'r verbaal door de hele villa....en maakte Claire compleet belachelijk toen ze vroeg of Claire ook nog wat kwijt wou. Die zat vervolgens weer met d'r bek vol tanden.
pi_56854772
Ik las vanochtend in de Metro dat er bij RTL uitgelekt is dat de gouden kooi al in April 2008 stopt.
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:01:12 #104
58921 Day
You can fly!
pi_56854792
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Aha, zo zit het dus , bedankt.
Claire is een beetje dom of is het afgesproken werk?
Dat is de afspraak die er gemaakt is, ja.
Ik dacht in 1e instantie ook dat het een verzonnen verhaal was, om A&B voor de gek te houden, maar later bleek dat ze dit wel degelijk zo afgesproken hebben. Claire heeft dus 10 duizend euro betaald voor een lange vakantie.
En ik maar denken dat men dat deed om uiteindelijk 2,2 miljoen te winnen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:01:56 #105
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_56854807
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:59 schreef Utrecht het volgende:
Ik las vanochtend in de Metro dat er bij RTL uitgelekt is dat de gouden kooi al in April 2008 stopt.
Nou dat lek dat duppelt al een paar weken
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 10:02:45 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_56854819
@T-lex, dat Claire verbaal niet sterk ben ik met je eens maar Amanda verbaal wel sterk ??? Je bedoelt dat ze haar slabek opentrekt en als een soort luchtalarm tekeer gaat, er komt alleen maar bagger uit haar muil, daar zou ik ook niet tegenin gaan, geef Claire groot gelijk dat ze niet reageert.

Gif Ladynight van VOL.

[ Bericht 3% gewijzigd door beequeen op 20-02-2008 10:46:00 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56854834
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Aha, zo zit het dus , bedankt.
Claire is een beetje dom of is het afgesproken werk?
Huub heeft dit ook tegen Claire en Jaap uitgesproken. En heel eerlijk; Is Claire in de positie om er iets aan te doen? Zoals ze zelf al zegt met Brian en Amanda is geen optie want dan ligt ze er net zo goed uit. Dan maar met mensen die je wel liggen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:03:41 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56854843
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zegt ze hier? 'Bla, bla, bla' zit in de buurt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 10:04:16 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_56854856
En weer beweert Brian dat hij gewonnen heeft, dit zegt hij tegen die zweefteef Nancy. Zou hij het nu echt zelf geloven?
― Mark Twain
pi_56854906
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
En weer beweert Brian dat hij gewonnen heeft, dit zegt hij tegen die zweefteef Nancy. Zou hij het nu echt zelf geloven?
Eric doet zijn muil niet open?
pi_56854938
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Eric doet zijn muil niet open?
dat vind ik nou het meeste vreemde, niemand zegt er wat van

waar is huub trouwens?
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 10:09:20 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_56854956
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:03 schreef Copycat het volgende:

Ik moest denken aan het woord "pijpslet", raar hè? Geweldig gifje van mazaru. Deze is ook niet te versmaden, ik moest direct denken aan zo'n Amerikaanse tv dominee, ook van mazaru.

― Mark Twain
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:09:25 #113
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56854958
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

polly want a cracker!
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:12:23 #114
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56855003
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
Als Brian het gevoel heeft dat de discussie niet hun kan op gaat en dat er te weinig reactie van de overzijde komt, gaat hij er altijd zo hooghartig bij zitten en draait hij zijn ogen naar boven als hij iets "denigrerends" wil gaag zeggen. Het doet hem feitelijk nog meer pijn als Huub er vervolgens lacherig over doet. Iets dat Brian zelf ook regelmatig probeerde, maar dan zag je aan zijn grimas de kwaadheid.
Als Brian en Amanda daadwerkelijk een punt of de overhand hebben (meestal als ze met 6 tegen 1 bezig zijn waren ofzo) dan kijkt Brian zijn gesprekspartner wel aan bij bepaalde zinssneden. Maar hij doet dat steeds vaker, heel ontwijkend praten.
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:13:49 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56855030
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
Ik moest denken aan het woord "pijpslet", raar hè? Geweldig gifje van mazaru. Deze is ook niet te versmaden, ik moest direct denken aan zo'n Amerikaanse tv dominee, ook van mazaru.

[ afbeelding ]
Jim Baker .

WAT ZEG JE??!!??
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 10:17:30 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_56855094
So true @Prosac, dit is het antwoord van Huub. Mazaru was in topvorm vannacht.

Time to walk the dog.
― Mark Twain
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:19:39 #117
58921 Day
You can fly!
pi_56855125
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:03 schreef 2live het volgende:

[..]

Huub heeft dit ook tegen Claire en Jaap uitgesproken. En heel eerlijk; Is Claire in de positie om er iets aan te doen? Zoals ze zelf al zegt met Brian en Amanda is geen optie want dan ligt ze er net zo goed uit. Dan maar met mensen die je wel liggen.
In principe heeft ze (qua groep) geen andere keus, dat klopt. De vraag is wel of het nodig is dat ze d'r benen wijd gooit voor een klaploper als Huub. Vooral nu ze, op keiharde wijze achter is gekomen, dat hij haar nooit zal geven wat ze wil, een monogame relatie. Waarom dan toch die keuze maken? Is ze echt zo naief/dom of zit hier een strategie achter?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_56855187
Brian heeft ook geen andere keuze dan met Amanda te neuken. Iemand die zijn type niet is want hij houdt niet van neptieten en nepharen. Dat zei hij toen in een gesprek met Tamara, zijn ex.
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:24:44 #119
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56855209
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
FEBO geef die RATeen beloningom om dat hij gewonnen heeft een uitje,heel Amsterdam door,maar dan via het RIOOL
pi_56855235
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:24 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

FEBO geef die RATeen beloningom om dat hij gewonnen heeft een uitje,heel Amsterdam door,maar dan via het RIOOL
Reacties uit het forum van kickbox.nl na aanleiding van foute berichtgeving op de DGK site dat Brian heeft gewonnen.
quote:
Originally posted by dj187 bluffers joh ik heb de k1 ook al vijf keer gewonnen en peter aerts en hoost in een toenooi ko geslagen :cool:
quote:
Originally posted by DonRaso Ik had het gelezen. Volgens mij begrijpen ze daar niet echt wat een 'no contest' inhoudt. Ik denk dat zij er onder verstaan dat de Georgische sloper no contest oftewel 'geen partij' was voor Bian. Want er klopt natuurlijk niks van wat daar staat. No contest DUS gewonnen zegt ie. Onzin.
quote:
Originally posted by takuma Flut programma ............

Ik las ook dat er een nieuwe kampioen was geboren ...........

Ja dat krijg je met die media maar goed dat de echte liefhebbers weten dat het no contest was (eigenlijk hadden ze hem moeten disqualificeren "natrappen" )

Maar goed laat hem maar opscheppen wij weten met z'n alle hoe de vork in de steel zit.:D
quote:
Originally posted by koc22_2 als men deze actie uitzend!! dat het niet in het voordeel is voor onze sport!! want dat natrappen op de grond mag natuurlijk niet en zo krijgen wij een slecht beeld!!
quote:
Originally posted by Sharif Die gast weet niet eens hoe het spelletje in elkaar steekt..
Weet niet eens dat je niet mag na trappen, weet niet eens wat "no contest" inhoud, etc, etc..

En slechte reclame voor de sport, dat hoeft niet per definitie.. Als zij laten zien wat er gebeurt is, en ook de consequenties van zo'n actie laten zien.. Dan ziet iedereen dat natrappen niet mag en ook niet getollereert wordt..
quote:
Originally posted by Shedevil Volgens mij heeft hij een erg slecht en kort geheugen. Buiten dat hij de regels niet kent weet hij ook niet meer hoe die jongen is neergegaan. Toen ik de beelden zag dacht ik een voet tegen het hoofd te zien gaan, maar hij zegt hem een harde stoot gegeven te hebben. Maar zal wel aan mijn ogen liggen denk ik olleyes:
quote:
Originally posted by Tony Jaa ze moeten brian tegen tyrone spong zetten
quote:
Originally posted by Jim Maar dat is dan ook de reden waarom ik vind dat de sport zich niet voor dit soort sensatieakties moet lenen..het brengt publiciteit,wat goed is voor de promotor er zeker niet toe bijdraagt dat het Thaiboksen ooit serieus genomen gaat worden.
Dit soort fratsen voegt niets toe,anders dan tot het spekken van de zakken van de promotors..dus persoonlijk gewin op korte termijn..maar het algemeen belang van de sport,de acceptatie ervan op lange termijn etc worden hierdoor alleen maar geschaad,
pi_56855244
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:23 schreef schatje het volgende:
Brian heeft ook geen andere keuze dan met Amanda te neuken. Iemand die zijn type niet is want hij houdt niet van neptieten en nepharen. Dat zei hij toen in een gesprek met Tamara, zijn ex.
Daar moesten ze samen nog om gniffelen.
Go hard or go home
pi_56855267
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:26 schreef noekje het volgende:

[..]

Minderwaardig ja.
pi_56855353
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Minderwaardig ja.
Ook niet gek. Ik vond Tamara tof!
Go hard or go home
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:33:14 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56855354
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Zelfs als Amanda dat beeldmateriaal ooit onder ogen krijgt, zal ze het nog niet door hebben.
pi_56855381
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zelfs als Amanda dat beeldmateriaal ooit onder ogen krijgt, zal ze het nog niet door hebben.
Dan is Tamara jaloers.

Die plaat voor d'r kop is haar grootste wapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')