Dat is de afspraak die er gemaakt is, ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, zo zit het dus , bedankt.![]()
Claire is een beetje dom of is het afgesproken werk?
Nou dat lek dat duppelt al een paar wekenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:59 schreef Utrecht het volgende:
Ik las vanochtend in de Metro dat er bij RTL uitgelekt is dat de gouden kooi al in April 2008 stopt.
Huub heeft dit ook tegen Claire en Jaap uitgesproken. En heel eerlijk; Is Claire in de positie om er iets aan te doen? Zoals ze zelf al zegt met Brian en Amanda is geen optie want dan ligt ze er net zo goed uit. Dan maar met mensen die je wel liggen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, zo zit het dus , bedankt.![]()
Claire is een beetje dom of is het afgesproken werk?
Wat zegt ze hier? 'Bla, bla, bla' zit in de buurt?quote:
Eric doet zijn muil niet open?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
En weer beweert Brian dat hij gewonnen heeft, dit zegt hij tegen die zweefteef Nancy. Zou hij het nu echt zelf geloven?
Ik moest denken aan het woord "pijpslet", raar hè? Geweldig gifje van mazaru. Deze is ook niet te versmaden, ik moest direct denken aan zo'n Amerikaanse tv dominee, ook van mazaru.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:03 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ze hier? 'Bla, bla, bla' zit in de buurt?
polly want a cracker!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zegt ze hier? 'Bla, bla, bla' zit in de buurt?
Als Brian het gevoel heeft dat de discussie niet hun kan op gaat en dat er te weinig reactie van de overzijde komt, gaat hij er altijd zo hooghartig bij zitten en draait hij zijn ogen naar boven als hij iets "denigrerends" wil gaag zeggen. Het doet hem feitelijk nog meer pijn als Huub er vervolgens lacherig over doet. Iets dat Brian zelf ook regelmatig probeerde, maar dan zag je aan zijn grimas de kwaadheid.quote:
Jim Bakerquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
Ik moest denken aan het woord "pijpslet", raar hè? Geweldig gifje van mazaru. Deze is ook niet te versmaden, ik moest direct denken aan zo'n Amerikaanse tv dominee, ook van mazaru.
[ afbeelding ]
In principe heeft ze (qua groep) geen andere keus, dat klopt. De vraag is wel of het nodig is dat ze d'r benen wijd gooit voor een klaploper als Huub. Vooral nu ze, op keiharde wijze achter is gekomen, dat hij haar nooit zal geven wat ze wil, een monogame relatie. Waarom dan toch die keuze maken? Is ze echt zo naief/dom of zit hier een strategie achter?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub heeft dit ook tegen Claire en Jaap uitgesproken. En heel eerlijk; Is Claire in de positie om er iets aan te doen? Zoals ze zelf al zegt met Brian en Amanda is geen optie want dan ligt ze er net zo goed uit. Dan maar met mensen die je wel liggen.
FEBO geef die RATeen beloningom om dat hij gewonnen heeft een uitje,heel Amsterdam door,maar dan via het RIOOLquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
En weer beweert Brian dat hij gewonnen heeft, dit zegt hij tegen die zweefteef Nancy. Zou hij het nu echt zelf geloven?
Reacties uit het forum van kickbox.nl na aanleiding van foute berichtgeving op de DGK site dat Brian heeft gewonnen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:24 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
FEBO geef die RATeen beloningom om dat hij gewonnen heeft een uitje,heel Amsterdam door,maar dan via het RIOOL![]()
quote:Originally posted by dj187 bluffers joh ik heb de k1 ook al vijf keer gewonnenen peter aerts en hoost in een toenooi ko geslagen :cool:
quote:Originally posted by DonRaso Ik had het gelezen. Volgens mij begrijpen ze daar niet echt wat een 'no contest' inhoudt. Ik denk dat zij er onder verstaan dat de Georgische sloper no contest oftewel 'geen partij' was voor Bian. Want er klopt natuurlijk niks van wat daar staat. No contest DUS gewonnen zegt ie. Onzin.
quote:Originally posted by takuma Flut programma ............
Ik las ook dat er een nieuwe kampioen was geboren ...........
Ja dat krijg je met die media maar goed dat de echte liefhebbers weten dat het no contest was (eigenlijk hadden ze hem moeten disqualificeren "natrappen" )
Maar goed laat hem maar opscheppen wij weten met z'n alle hoe de vork in de steel zit.:D
quote:Originally posted by koc22_2 als men deze actie uitzend!! dat het niet in het voordeel is voor onze sport!! want dat natrappen op de grond mag natuurlijk niet en zo krijgen wij een slecht beeld!!
quote:Originally posted by Sharif Die gast weet niet eens hoe het spelletje in elkaar steekt..
Weet niet eens dat je niet mag na trappen, weet niet eens wat "no contest" inhoud, etc, etc..
En slechte reclame voor de sport, dat hoeft niet per definitie.. Als zij laten zien wat er gebeurt is, en ook de consequenties van zo'n actie laten zien.. Dan ziet iedereen dat natrappen niet mag en ook niet getollereert wordt..
quote:Originally posted by Shedevil Volgens mij heeft hij een erg slecht en kort geheugen. Buiten dat hij de regels niet kent weet hij ook niet meer hoe die jongen is neergegaan. Toen ik de beelden zag dacht ik een voet tegen het hoofd te zien gaan, maar hij zegt hem een harde stoot gegeven te hebben. Maar zal wel aan mijn ogen liggen denk ikolleyes:
quote:Originally posted by Tony Jaa ze moeten brian tegen tyrone spong zetten
quote:Originally posted by Jim Maar dat is dan ook de reden waarom ik vind dat de sport zich niet voor dit soort sensatieakties moet lenen..het brengt publiciteit,wat goed is voor de promotor er zeker niet toe bijdraagt dat het Thaiboksen ooit serieus genomen gaat worden.
Dit soort fratsen voegt niets toe,anders dan tot het spekken van de zakken van de promotors..dus persoonlijk gewin op korte termijn..maar het algemeen belang van de sport,de acceptatie ervan op lange termijn etc worden hierdoor alleen maar geschaad,
Daar moesten ze samen nog om gniffelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:23 schreef schatje het volgende:
Brian heeft ook geen andere keuze dan met Amanda te neuken. Iemand die zijn type niet is want hij houdt niet van neptieten en nepharen. Dat zei hij toen in een gesprek met Tamara, zijn ex.
Minderwaardig ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar moesten ze samen nog om gniffelen.
Zelfs als Amanda dat beeldmateriaal ooit onder ogen krijgt, zal ze het nog niet door hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Daar moesten ze samen nog om gniffelen.
Dan is Tamara jaloers.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs als Amanda dat beeldmateriaal ooit onder ogen krijgt, zal ze het nog niet door hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |