hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:32 schreef Vampz het volgende:
[..]
Dus jij bent al 6 jaar bezig met rijles?
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef Simoontjuh het volgende:
[..]
haha![]()
Dan zal ik het ook maar vertellen:(vandaag gebeurd)
Ik had iets te ver naar rechts uitgewijkt voor een auto en zat toen tegen een paaltje op. Er zit nu een flinke deuk in de rechter achter deur.![]()
En dit was de laatste les voor mijn examen vrijdag
Hmm, iemand aan het stuur met zoveel rijervaring, dat had waarschijnlijk geen enkele instructeur aan zien komen. Hopelijk heb je ondertussen geleerd hoe het wel moet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef existenz het volgende:
Het hart van mijn instructeur toen ik met 120 tijdens de 3e les invoegde op de snelweg tussen 2 vrachtwagens om hem vrijwel meteen daarna op de linkse baan te zetten. Die had ie niet zien aan komen.
Beter nu dan tijdens je examen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef Simoontjuh het volgende:
[..]
haha![]()
Dan zal ik het ook maar vertellen:(vandaag gebeurd)
Ik had iets te ver naar rechts uitgewijkt voor een auto en zat toen tegen een paaltje op. Er zit nu een flinke deuk in de rechter achter deur.![]()
En dit was de laatste les voor mijn examen vrijdag
Zo hoort het!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:50 schreef greatchampion het volgende:
1 konijn, morsdood ergens op een landweggetje. En dat de eerste rijles![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |