Die Dirk zeurt toch al een maand over Claire .Miscast dit bla bla bla.Wat moet Jaap dan doen ,Huub eruit gooien en met Claire verder.Beetje tegenstrijdig van Die Dirk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaap trap niet in de leugens en manipulaties van de 14 jarige dokus diedirk.
Begrijp dat er hier tussen de posters brian fans hier zitten die je expres verkeerde informatie willen verschaffen om je op je bek te laten gaan, zoals de hier door mij gequote stakker.
PC Eend is ook een brian en amanda fan, zijn post zijn erop gericht jou de kooi te laten verliezen, terwijl je een zeer grote kans maakt als je er maar voor zorgt dat jij en huub overblijven in de finale.
dan komen die smsjes vanzelfquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:44 schreef mootie het volgende:
Yep, als je de streamers blij wil maken...... je populariteit verhogen: PAK EINDELIJK BRIAN EN AMANDA AAN!
zeggen ze nu al uren ,maar zie nergens King Jaap.Alleen maar MrD met zijn foto,s.Lijk wel MR D site.Die Huubsoppers afzeikt.Terwijl de Huubsoppers ook voor Jaap zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap online op
http://www.kingjaap.nl/20(...)_eigen_site_bez.html
Die USB-stick confrontatie gaat 'm ook niet worden, let maar op.quote:Zojuist een telefoontje van Cora gehad met de vervelende mededeling dat Jaap niet op de site mag dan enkel en alleen even kijken. Dit was natuurlijk wel te verwachten dat dit niet van de regie zou mogen. Er is iemand bij hem om toe te zien of Jaap niets doet wat niet mag van de regie. Dus Jaap zal niets reageren en chatten wat hij zelf wel graag wilde. Tja Jaap, je hebt blijkbaar de verkeerde naam.
Ik vind de keuze van Jaap voor deze websitebeheerder ook niet echt getuigen van veel inzicht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
zeggen ze nu al uren ,maar zie nergens King Jaap.Alleen maar MrD met zijn foto,s.Lijk wel MR D site.Die Huubsoppers afzeikt.Terwijl de Huubsoppers ook voor Jaap zijn.
Hij mag in ieder geval wel kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:27 schreef schatje het volgende:
NowLive:
[..]
Die USB-stick confrontatie gaat 'm ook niet worden, let maar op.
Heeft Sjoerd denk gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind de keuze van Jaap voor deze websitebeheerder ook niet echt getuigen van veel inzicht.
Nou snap ik waarom Jaap dus zo laag scoort.Die Mister D verpest alles voor hem.Die Sjoerd was ook al zo snugger toen om te zeggen dat hij met Dennis verder moest.Dennis was een topperquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef Dementor het volgende:
Als je schrijft op die site dat Jaap met Huub verder moet past de webmaster die berichten gewoon aan.
Kutsite dus ik kom er niet meer zonde Jaap!
Ja en wat hebben we daar aan ,als het verkeerde dingen zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef avonne het volgende:
Ik vertrouw er op dat LekkerSimpel Jaap vandaag persoonlijk ziet, en hem het één en ander mondeling zal meedelen.
LS wil Huub er uit, daar heeft hij zelf een bloedhekel aan. Dus hij gaat Jaap adviseren met Claire verder te spelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef avonne het volgende:
Ik vertrouw er absoluut op dat LekkerSimpel Jaap vandaag persoonlijk ziet, en hem het één en ander mondeling zal meedelen.
Zoniet... mag ie wel een permban![]()
alweer? nou, permanent deze keer
Er staan meer foto,s van MR D dan van Jaap op King Jaapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:26 schreef akveor het volgende:
Owww Jaap laat je niet adviseren door Lekker Simpel. Die stelt zijn Huub haat boven jouw winst....
hij durft niet eens zijn gezicht te laten zien... die denkt dat ie victoria becham is...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er staan meer foto,s van MR D dan van Jaap op King Jaap
quote:Wij vonden het wel de moeite waard het volgende door te vermelden. Uit betrouwbare bron die 100% betrouwbaar is kunnen wij het volgende zeggen. Jaap is volledig op de hoogte van het USB verhaal, hij heeft ook het filmpje gezien waarin Mike dit deed, net als het filmpje van het onder de deken incident van Brian en Amanda. Het make-up tasje van Claire die op de grond gegooid werd heeft Jaap ook gezien. Als Jaap in de villa hier niets over zegt is dat niet omdat hij dat niet wil, maar omdat hij dat niet mag. Maar 1000% zeker is dat Jaap op de hoogte is van het bovenstaande. Jaap heeft op diverse sites zijn belangrijke info weten te halen.
Goeie tipquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:00 schreef akveor het volgende:
Probeer niet slimmer dan Huub het spel te spelen. Maar probeer elkaar aan te vullen.
Dat is toch blasfemische incest?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:26 schreef Dark het volgende:
Jaap,
Brian en Amanda worden op Villa Vandaag neergezet als de nieuwe Messiah en zijn Maria!
Blijf vooral geloven in je eigen waarheidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:31 schreef Poezewoes het volgende:![]()
[..]
Naar welke Gouden kooi heb jij gekeken?
Ik herken weinig van je verhaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |