Ja en wat hebben we daar aan ,als het verkeerde dingen zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef avonne het volgende:
Ik vertrouw er op dat LekkerSimpel Jaap vandaag persoonlijk ziet, en hem het één en ander mondeling zal meedelen.
LS wil Huub er uit, daar heeft hij zelf een bloedhekel aan. Dus hij gaat Jaap adviseren met Claire verder te spelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef avonne het volgende:
Ik vertrouw er absoluut op dat LekkerSimpel Jaap vandaag persoonlijk ziet, en hem het één en ander mondeling zal meedelen.
Zoniet... mag ie wel een permban![]()
alweer? nou, permanent deze keer
Er staan meer foto,s van MR D dan van Jaap op King Jaapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:26 schreef akveor het volgende:
Owww Jaap laat je niet adviseren door Lekker Simpel. Die stelt zijn Huub haat boven jouw winst....
hij durft niet eens zijn gezicht te laten zien... die denkt dat ie victoria becham is...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er staan meer foto,s van MR D dan van Jaap op King Jaap
quote:Wij vonden het wel de moeite waard het volgende door te vermelden. Uit betrouwbare bron die 100% betrouwbaar is kunnen wij het volgende zeggen. Jaap is volledig op de hoogte van het USB verhaal, hij heeft ook het filmpje gezien waarin Mike dit deed, net als het filmpje van het onder de deken incident van Brian en Amanda. Het make-up tasje van Claire die op de grond gegooid werd heeft Jaap ook gezien. Als Jaap in de villa hier niets over zegt is dat niet omdat hij dat niet wil, maar omdat hij dat niet mag. Maar 1000% zeker is dat Jaap op de hoogte is van het bovenstaande. Jaap heeft op diverse sites zijn belangrijke info weten te halen.
Goeie tipquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:00 schreef akveor het volgende:
Probeer niet slimmer dan Huub het spel te spelen. Maar probeer elkaar aan te vullen.
Dat is toch blasfemische incest?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:26 schreef Dark het volgende:
Jaap,
Brian en Amanda worden op Villa Vandaag neergezet als de nieuwe Messiah en zijn Maria!
Blijf vooral geloven in je eigen waarheidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:31 schreef Poezewoes het volgende:![]()
[..]
Naar welke Gouden kooi heb jij gekeken?
Ik herken weinig van je verhaal![]()
Weet je wat stakkers zijn, mensen die gillend klaarkomen op een telefoontje van ericquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaap trap niet in de leugens en manipulaties van de 14 jarige dokus diedirk.
Begrijp dat er hier tussen de posters brian fans hier zitten die je expres verkeerde informatie willen verschaffen om je op je bek te laten gaan, zoals de hier door mij gequote stakker.
PC Eend is ook een brian en amanda fan, zijn post zijn erop gericht jou de kooi te laten verliezen, terwijl je een zeer grote kans maakt als je er maar voor zorgt dat jij en huub overblijven in de finale.
nou niet zo uit de hoogte doen hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je wat stakkers zijn, mensen die gillend klaarkomen op een telefoontje van eric![]()
Het viel meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:19 schreef miesy het volgende:
[..]
nou niet zo uit de hoogte doen hoor.
dat viel toch allemaal trouwens wel mee?
en overwacht een eric aan je telefoontje hebben, daar zou ik ook wel vrolijk van worden.
^lieke-brian-amanda lover^quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef coldstar het volgende:
Hoi Jaap, ook maar even reageren op de valreep. Ondanks dat ik net las dat je niet mag lezen op internet. Mocht dit weer een broodje aap verhaal zijn, wil ik je het volgende laten weten .
Zoals je ziet, staan de beste stuurlui weer aan wal. Het zal je opgevallen zijn, dat ook hier veel dezelfde mensen jou goede raad willen geven. De reactie''s van Nowlive zullen je vast niet verbazen. Vervolgens wordt er al gedreigd ook, las ik al. Als je niet voor Huub kiest, zijn er mensen die dan voor Brain zullen zijn. Hieruit kan je volgens mij al op maken, hoe goed ze het met jou voor hebben ( niet dus).
Ik hoop dat je zo vestandig bent en goed na denkt alvorens je jezelf helemaal op Huub gaat focussen. Huub is en blijft in de veronderstelling dat alleen hij de winnaar is. Een aantal mensen heeft Huub zo de hemel ingeprezen, waar hij niet mee om kan gaan. Hierdoor staat Huub niet meer met beide benen op de grond en is hij volgens mij helemaal de weg kwijt . Huub is in de veronderstelling dat hij de king of the world is. Hij ziet de realiteit niet meer en is voordurend bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Hij is al heel lang bezig, om jou voor zijn karretje te spannen. Ook zijn fans, die hier ook posten, zijn voor hem en niet voor jou. Laat je hierdoor niet uit het veld slaan en geloof niet alles wat er geschreven wordt. Zij zijn degene die de popu poul voor Huub omhoog SMSsen. Ze SMSsen voor kapitalen. Dat wil nog niet zeggen dat hij de populairste is, dat is hij zeker niet.
Speel het spel op je eigen manier en laat je niet van de wijs brengen door allelei nep verhalen. Probeer alles op een rijtje te zetten, maar blijf naar mijn idee niet aan Huub vast zitten. Huub heeft jou heel hard nodig, maar wel alleen voor zichzelf. Ik wens je heel veel wijsheid en succes toe.
idd ik gun Jaap alleen de winst als ie met Huub overblijft... anders heeft een spelletje met Huub gespeelt en dan mag Jaap wat mij betreft zelfs van Brian verliezen. De keuze is om eindelijk eens tegen B en A te spelen ipv het steeds maar weer in z'n eigen kamp te zoeken. Claire wegstemmen is het verzwakken van z'n eigen kamp. Als ie Claire werkelijk zo zwak vind heeft ie niets van haar te vrezen. Maar Jaap is gewoon laf... kiest waarschijnlijk voor de makkelijkste weg en die zal de winst aan Brian bezorgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef coldstar het volgende:
Hoi Jaap, ook maar even reageren op de valreep. Ondanks dat ik net las dat je niet mag lezen op internet. Mocht dit weer een broodje aap verhaal zijn, wil ik je het volgende laten weten .
Zoals je ziet, staan de beste stuurlui weer aan wal. Het zal je opgevallen zijn, dat ook hier veel dezelfde mensen jou goede raad willen geven. De reactie''s van Nowlive zullen je vast niet verbazen. Vervolgens wordt er al gedreigd ook, las ik al. Als je niet voor Huub kiest, zijn er mensen die dan voor Brain zullen zijn. Hieruit kan je volgens mij al op maken, hoe goed ze het met jou voor hebben ( niet dus).
Ik hoop dat je zo vestandig bent en goed na denkt alvorens je jezelf helemaal op Huub gaat focussen. Huub is en blijft in de veronderstelling dat alleen hij de winnaar is. Een aantal mensen heeft Huub zo de hemel ingeprezen, waar hij niet mee om kan gaan. Hierdoor staat Huub niet meer met beide benen op de grond en is hij volgens mij helemaal de weg kwijt . Huub is in de veronderstelling dat hij de king of the world is. Hij ziet de realiteit niet meer en is voordurend bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Hij is al heel lang bezig, om jou voor zijn karretje te spannen. Ook zijn fans, die hier ook posten, zijn voor hem en niet voor jou. Laat je hierdoor niet uit het veld slaan en geloof niet alles wat er geschreven wordt. Zij zijn degene die de popu poul voor Huub omhoog SMSsen. Ze SMSsen voor kapitalen. Dat wil nog niet zeggen dat hij de populairste is, dat is hij zeker niet.
Speel het spel op je eigen manier en laat je niet van de wijs brengen door allelei nep verhalen. Probeer alles op een rijtje te zetten, maar blijf naar mijn idee niet aan Huub vast zitten. Huub heeft jou heel hard nodig, maar wel alleen voor zichzelf. Ik wens je heel veel wijsheid en succes toe.
ik ben beroemd!! Iedereen weet dat Eric mijn nummer heeft en mij heeft gebeld!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je wat stakkers zijn, mensen die gillend klaarkomen op een telefoontje van eric![]()
idd!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik ben beroemd!! Iedereen weet dat Eric mijn nummer heeft en mij heeft gebeld!![]()
![]()
PC Eend, ik vind het jammer voor je dat je zo'n negatief persoon bent. Dat verklaard natuurlijk wel meteen je adoratie voor het trailer trash.
juist.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
idd ik gun Jaap alleen de winst als ie met Huub overblijft... anders heeft een spelletje met Huub gespeelt en dan mag Jaap wat mij betreft zelfs van Brian verliezen. De keuze is om eindelijk eens tegen B en A te spelen ipv het steeds maar weer in z'n eigen kamp te zoeken. Claire wegstemmen is het verzwakken van z'n eigen kamp. Als ie Claire werkelijk zo zwak vind heeft ie niets van haar te vrezen. Maar Jaap is gewoon laf... kiest waarschijnlijk voor de makkelijkste weg en die zal de winst aan Brian bezorgen.
Hoeveel heeft de febo aan je geboden Jaap? Hoeveel zand hebben ze je in de ogen gestrooid?
vind je zijn Kenneth Info Topic niet leuk ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik ben beroemd!! Iedereen weet dat Eric mijn nummer heeft en mij heeft gebeld!![]()
![]()
PC Eend, ik vind het jammer voor je dat je zo'n negatief persoon bent. Dat verklaard natuurlijk wel meteen je adoratie voor het trailer trash.
Ik negatiefquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
klinkt misschien niet lekker positief, maar het klinkt wel realistisch (realistisch betekend: 1 volgens het realisme 2 overeenkomstig de waarneembare werkelijkheid 3 reëel, nuchter).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik negatief
Jij begint mensen stakkers te noemen, wie kaatst kan de bal verwachten![]()
Trailer trashdat klinkt tenminste lekker positief
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef Kinga het volgende:
Post hier kort en bondig de spel informatie waar Jaap wat aan heeft.
AUB geen onbenullige discussies voeren hier die het topic alleen maar vervuilen.
Gewoon alleen de feiten op een rij.
In dit filmpje geeft Mike het aan Palma toe dat hij de USB stick heeft.
http://www.goudenkooiii.w(...)mike_heeft_de_u.html
Dus brian, amanda en Jaap wonen echt in een trailerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
klinkt misschien niet lekker positief, maar het klinkt wel realistisch (realistisch betekend: 1 volgens het realisme 2 overeenkomstig de waarneembare werkelijkheid 3 reëel, nuchter).
Gelukkig ben jij alleen maar heel erg ontopic bezigquote:Maar dit is jaap's info-topic, en aangezien je er al genoeg in gebaggerd hebt, weerhoud ik me vanaf nu op enig commentaar op je posten. No offense.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |