abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:12:33 #201
2018 PC eend
relativist
pi_57247236
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Jaap trap niet in de leugens en manipulaties van de 14 jarige dokus diedirk.

Begrijp dat er hier tussen de posters brian fans hier zitten die je expres verkeerde informatie willen verschaffen om je op je bek te laten gaan, zoals de hier door mij gequote stakker.

PC Eend is ook een brian en amanda fan, zijn post zijn erop gericht jou de kooi te laten verliezen, terwijl je een zeer grote kans maakt als je er maar voor zorgt dat jij en huub overblijven in de finale.
Weet je wat stakkers zijn, mensen die gillend klaarkomen op een telefoontje van eric
Van mij mag iedereen winnen als het maar niet die kleine manipulator met die grote bek wordt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_57247313
Hoi Jaap, ook maar even reageren op de valreep. Ondanks dat ik net las dat je niet mag lezen op internet. Mocht dit weer een broodje aap verhaal zijn, wil ik je het volgende laten weten .

Zoals je ziet, staan de beste stuurlui weer aan wal. Het zal je opgevallen zijn, dat ook hier veel dezelfde mensen jou goede raad willen geven. De reactie''s van Nowlive zullen je vast niet verbazen. Vervolgens wordt er al gedreigd ook, las ik al. Als je niet voor Huub kiest, zijn er mensen die dan voor Brain zullen zijn. Hieruit kan je volgens mij al op maken, hoe goed ze het met jou voor hebben ( niet dus).

Ik hoop dat je zo vestandig bent en goed na denkt alvorens je jezelf helemaal op Huub gaat focussen. Huub is en blijft in de veronderstelling dat alleen hij de winnaar is. Een aantal mensen heeft Huub zo de hemel ingeprezen, waar hij niet mee om kan gaan. Hierdoor staat Huub niet meer met beide benen op de grond en is hij volgens mij helemaal de weg kwijt . Huub is in de veronderstelling dat hij de king of the world is. Hij ziet de realiteit niet meer en is voordurend bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Hij is al heel lang bezig, om jou voor zijn karretje te spannen. Ook zijn fans, die hier ook posten, zijn voor hem en niet voor jou. Laat je hierdoor niet uit het veld slaan en geloof niet alles wat er geschreven wordt. Zij zijn degene die de popu poul voor Huub omhoog SMSsen. Ze SMSsen voor kapitalen. Dat wil nog niet zeggen dat hij de populairste is, dat is hij zeker niet.

Speel het spel op je eigen manier en laat je niet van de wijs brengen door allelei nep verhalen. Probeer alles op een rijtje te zetten, maar blijf naar mijn idee niet aan Huub vast zitten. Huub heeft jou heel hard nodig, maar wel alleen voor zichzelf. Ik wens je heel veel wijsheid en succes toe.
pi_57247413
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

Weet je wat stakkers zijn, mensen die gillend klaarkomen op een telefoontje van eric
nou niet zo uit de hoogte doen hoor.
dat viel toch allemaal trouwens wel mee?
en overwacht een eric aan je telefoontje hebben, daar zou ik ook wel vrolijk van worden.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_57247429
Jaap lig je al dubbel van het lachen.De forums zijn mooier dan die hele kooi.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:22:07 #205
2018 PC eend
relativist
pi_57247490
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:19 schreef miesy het volgende:

[..]

nou niet zo uit de hoogte doen hoor.
dat viel toch allemaal trouwens wel mee?
en overwacht een eric aan je telefoontje hebben, daar zou ik ook wel vrolijk van worden.
Het viel mee
pi_57247497
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef coldstar het volgende:
Hoi Jaap, ook maar even reageren op de valreep. Ondanks dat ik net las dat je niet mag lezen op internet. Mocht dit weer een broodje aap verhaal zijn, wil ik je het volgende laten weten .

Zoals je ziet, staan de beste stuurlui weer aan wal. Het zal je opgevallen zijn, dat ook hier veel dezelfde mensen jou goede raad willen geven. De reactie''s van Nowlive zullen je vast niet verbazen. Vervolgens wordt er al gedreigd ook, las ik al. Als je niet voor Huub kiest, zijn er mensen die dan voor Brain zullen zijn. Hieruit kan je volgens mij al op maken, hoe goed ze het met jou voor hebben ( niet dus).

Ik hoop dat je zo vestandig bent en goed na denkt alvorens je jezelf helemaal op Huub gaat focussen. Huub is en blijft in de veronderstelling dat alleen hij de winnaar is. Een aantal mensen heeft Huub zo de hemel ingeprezen, waar hij niet mee om kan gaan. Hierdoor staat Huub niet meer met beide benen op de grond en is hij volgens mij helemaal de weg kwijt . Huub is in de veronderstelling dat hij de king of the world is. Hij ziet de realiteit niet meer en is voordurend bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Hij is al heel lang bezig, om jou voor zijn karretje te spannen. Ook zijn fans, die hier ook posten, zijn voor hem en niet voor jou. Laat je hierdoor niet uit het veld slaan en geloof niet alles wat er geschreven wordt. Zij zijn degene die de popu poul voor Huub omhoog SMSsen. Ze SMSsen voor kapitalen. Dat wil nog niet zeggen dat hij de populairste is, dat is hij zeker niet.

Speel het spel op je eigen manier en laat je niet van de wijs brengen door allelei nep verhalen. Probeer alles op een rijtje te zetten, maar blijf naar mijn idee niet aan Huub vast zitten. Huub heeft jou heel hard nodig, maar wel alleen voor zichzelf. Ik wens je heel veel wijsheid en succes toe.
^lieke-brian-amanda lover^
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_57247519
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:22 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het viel mee
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:36:00 #208
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57247742
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef coldstar het volgende:

idd ik gun Jaap alleen de winst als ie met Huub overblijft... anders heeft een spelletje met Huub gespeelt en dan mag Jaap wat mij betreft zelfs van Brian verliezen. De keuze is om eindelijk eens tegen B en A te spelen ipv het steeds maar weer in z'n eigen kamp te zoeken. Claire wegstemmen is het verzwakken van z'n eigen kamp. Als ie Claire werkelijk zo zwak vind heeft ie niets van haar te vrezen. Maar Jaap is gewoon laf... kiest waarschijnlijk voor de makkelijkste weg en die zal de winst aan Brian bezorgen.
Hoeveel heeft de febo aan je geboden Jaap? Hoeveel zand hebben ze je in de ogen gestrooid?
Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

ik ben beroemd!! Iedereen weet dat Eric mijn nummer heeft en mij heeft gebeld!

PC Eend, ik vind het jammer voor je dat je zo'n negatief persoon bent. Dat verklaard natuurlijk wel meteen je adoratie voor het trailer trash.
pi_57248106
ik gun jaap en huub de winnaars eer.
die hebben er het meeste voor gegeven, zonder afhankelijk te zijn van hulp van anderen,
integendeel tot meester brian en zijn slaafse snol. mensen die creatief zijn en humor hebben, ik hou durvan!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_57248121
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

PC Eend, ik vind het jammer voor je dat je zo'n negatief persoon bent. Dat verklaard natuurlijk wel meteen je adoratie voor het trailer trash.
idd!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_57248142
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:

[..]

idd ik gun Jaap alleen de winst als ie met Huub overblijft... anders heeft een spelletje met Huub gespeelt en dan mag Jaap wat mij betreft zelfs van Brian verliezen. De keuze is om eindelijk eens tegen B en A te spelen ipv het steeds maar weer in z'n eigen kamp te zoeken. Claire wegstemmen is het verzwakken van z'n eigen kamp. Als ie Claire werkelijk zo zwak vind heeft ie niets van haar te vrezen. Maar Jaap is gewoon laf... kiest waarschijnlijk voor de makkelijkste weg en die zal de winst aan Brian bezorgen.
Hoeveel heeft de febo aan je geboden Jaap? Hoeveel zand hebben ze je in de ogen gestrooid?
juist.
Goedemorgen :W
pi_57248212
quote:

[..]

vind je zijn Kenneth Info Topic niet leuk ?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:02:00 #214
2018 PC eend
relativist
pi_57248242
quote:

[..]

Ik negatief
Jij begint mensen stakkers te noemen, wie kaatst kan de bal verwachten
Trailer trash dat klinkt tenminste lekker positief
pi_57248337
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik negatief
klinkt misschien niet lekker positief, maar het klinkt wel realistisch (realistisch betekend: 1 volgens het realisme 2 overeenkomstig de waarneembare werkelijkheid 3 reëel, nuchter).

Maar dit is jaap's info-topic, en aangezien je er al genoeg in gebaggerd hebt, weerhoud ik me vanaf nu op enig commentaar op je posten. No offense.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:14:15 #216
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_57248473
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef Kinga het volgende:

Post hier kort en bondig de spel informatie waar Jaap wat aan heeft.
AUB geen onbenullige discussies voeren hier die het topic alleen maar vervuilen.
Gewoon alleen de feiten op een rij.

In dit filmpje geeft Mike het aan Palma toe dat hij de USB stick heeft.
http://www.goudenkooiii.w(...)mike_heeft_de_u.html
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:14:40 #217
2018 PC eend
relativist
pi_57248480
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:07 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

klinkt misschien niet lekker positief, maar het klinkt wel realistisch (realistisch betekend: 1 volgens het realisme 2 overeenkomstig de waarneembare werkelijkheid 3 reëel, nuchter).
Dus brian, amanda en Jaap wonen echt in een trailer
quote:
Maar dit is jaap's info-topic, en aangezien je er al genoeg in gebaggerd hebt, weerhoud ik me vanaf nu op enig commentaar op je posten. No offense.
Gelukkig ben jij alleen maar heel erg ontopic bezig
En nu hup de COS weer in lekker 'realistisch positief' zitten wezen over Brian, Amanda, de brandweerman, de zwerver, het hokje en niet te vergeten Flens

[ Bericht 0% gewijzigd door PC eend op 08-03-2008 19:27:15 ]
pi_57248758
japie gaat zo alweer richting villa.
ben benieuwd.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:34:54 #219
162917 tuinfluiter
pi_57248869
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:29 schreef miesy het volgende:
ben benieuwd.
Hoelaat vertrok Jaap vanuit DGK?
Is het 8 uur inclusief reistijd?
pi_57248922
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:34 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

exclusief
half 11
pi_57248937
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:34 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

10:30, is wat ik begrepen heb.
of het inclusief reistijd is, dat weet ik niet.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_57248945
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:36 schreef blomst het volgende:

[..]

exclusief
half 11
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:40:58 #223
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57249011
Knip... Mmmm twee topics open is wat te veel voor me.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:41:11 #224
521 ruby
Hell yeah!
pi_57249018
Jaap, wil je weer eens als vanouds de boel onderkotsen en dan vooral Brian en Amanda? Dank je.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:42:08 #225
521 ruby
Hell yeah!
pi_57249029
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:29 schreef miesy het volgende:
ben benieuwd.
Shit, dan ben ik net te laat met m'n verzoek zeker?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_57249345
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:42 schreef ruby het volgende:

[..]

Shit, dan ben ik net te laat met m'n verzoek zeker?
yep, partyhour is over
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_57249388
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:41 schreef ruby het volgende:
Jaap, wil je weer eens als vanouds de boel onderkotsen en dan vooral Brian en Amanda? Dank je.
ik zou hem er geld voor betalen, zo graag had ik dit willen meemaken!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_57250215
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Weet je wat ik nou zo fout aan jou post vind? Jij bent zo'n verschrikkelijke fanatiekeling als het om huub gaat, dat ik er soms wel eens eng van word. In mijn beleving, zie je net zo als Huub de realiteit niet meer. Het zal een troost voor je wezen dat jij hier niet helemaal alleen in staat. Gelukkig zijn dat maar een aantal mensen die op een hand te tellen zijn.

Jij sugereerd dingen in mijn ogen, die je zelf geloofd. Of het de waarheid is weet je volgens mij zelf niet eens. Waar staat dat Jaap met Huub moet spelen? Denk jij nou werkelijk als Jaap met Huub blijft spelen dat Huub hem de kans zal geven om hem te laten winnen. Dat geloof je toch zelf niet.. Huub speelt met Jaap alleen, om zelf bescherming. Dat heeft hij trouwens zelf toegegeven, vandaar dat hij niet met Claire de finale in wil gaan. Hij durft het met Claire nog steeds niet aan.

Maar nou wat anders......wat als Jaap met Claire gaat spelen en Huub eruit knikkeren aan het einde van de maand ? Hoe denk je dat Huub gaat reageren? Zal hij dan nog zo verliefd zijn op zijn vriendinnetje? En hoe reageer jij dan? Ik denk dat Huub helemaal door het lint gaat als dit gebeurd. Dit terwijl zowel Jaap als Claire net zo goed recht hebben om te winnen. Je kan zeggen dat het niet helemaal eerlijk zou zijn als Claire het zou winnen, maar toch heeft ze er ook recht op.

Ik zal je eerlijk zeggen, van m ij mag Huub eruit einde van de maand. Dan zijn we gelijk af van al dat gezeik af. Laten Jaap, Claire, Amanda en Brain het maar uitzoeken.
pi_57250355
.
ik weet dat je een fanatieke huub-hater bent, maar kijk eens wat je zelf zegt:
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:31 schreef coldstar het volgende:

[..]

=knip=

Jij sugereerd dingen in mijn ogen, die je zelf geloofd. Of het de waarheid is weet je volgens mij zelf niet eens. Waar staat dat Jaap met Huub moet spelen? Denk jij nou werkelijk als Jaap met Huub blijft spelen dat Huub hem de kans zal geven om hem te laten winnen. Dat geloof je toch zelf niet.. Huub speelt met Jaap alleen, om zelf bescherming. Dat heeft hij trouwens zelf toegegeven, vandaar dat hij niet met Claire de finale in wil gaan. Hij durft het met Claire nog steeds niet aan.

=knip=
huub geeft jaap niet de kans om te winnen? je zegt dus dat huub een of andere superman is die kan bepalen wie er wint en wie niet, en jaap een sukkel is die nooit van huub kan winnen. Letterlijk jouw woorden: Huub bepaald volgens jou dus wie er wint.
pi_57250476
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik negatief
Hoe leuk is het van de negatievelingen zelf, te horen hoe negatief je bent....snap jij het nog
pi_57250802
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:37 schreef Guuskeee het volgende:
.
[..]

huub geeft jaap niet de kans om te winnen? je zegt dus dat huub een of andere superman is die kan bepalen wie er wint en wie niet, en jaap een sukkel is die nooit van huub kan winnen. Letterlijk jouw woorden: Huub bepaald volgens jou dus wie er wint.
1. Nee dat zeg ik juist niet. De enige die denkt dat hij superman is, is huub zelf.
2. Een Huub hater is mij net weer te veel van het goede. Inderdaad moet ik hem niet zo. Ik denk
wel dat jij meer haters in de kooi hebt zitten als ik.
3. Huub bepaald niet wie er gaat winnen, ik zou zeggen gelukkig niet.
4. Dus niet mijn woorden verdraaien en /of ze zo uitleggen in jou bevindingen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 21:17:22 #232
16715 Mylene
*schatje*
pi_57251020
quote:
Jaap zijn dag zit er weer bijna op, en hij heeft het reuze naar zijn zin gehad. Jaap zelf is niet veel op internet geweest en heeft andere dingen gedaan. Jaap heeft diverse mensen mogen bellen maar hij mocht geen mensen van Nowlive bellen omdat de regie niet blij is dat de dingen die gelekt worden op Nowlive terecht komen. Wij vinden dat toch wel een compliment voor Nowlive, want dat wil zeggen dat de info die op Nowlive staat dus vaak klopt. Diegene die Jaap heeft gesproken aan de telefoon hebben op de luidspreker gestaan, omdat de mensen van de productie die erbij waren mee moesten luisteren of er geen info aan Jaap werd gegeven. Jaap heeft midden in zijn woonplaats staan zoenen met een standbeeld waar hij natuurlijk veel bekijks had, en ook heeft zijn hond Stinky veel van Jaap mogen genieten. Het USB verhaal zal in de villa geen vervolg krijgen omdat het volgens Jaap geen probleem is.
bron
  zaterdag 8 maart 2008 @ 21:17:24 #233
162917 tuinfluiter
pi_57251022
Videoclip Dennis
http://www.youtube.com/watch?v=YGI59YgD-JI

Filmpje: Met dank aan Relite management.
pi_57251108
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:01 schreef coldstar het volgende:

[..]

1. Nee dat zeg ik juist niet. De enige die denkt dat hij superman is, is huub zelf.
2. Een Huub hater is mij net weer te veel van het goede. Inderdaad moet ik hem niet zo. Ik denk
wel dat jij meer haters in de kooi hebt zitten als ik.
3. Huub bepaald niet wie er gaat winnen, ik zou zeggen gelukkig niet.
4. Dus niet mijn woorden verdraaien en /of ze zo uitleggen in jou bevindingen.
Btw, Akveor is juist geen Huub fanatiekeling en heeft heel vaak kritiek op Huub.
pi_57251483
[quote]Op zaterdag 8 maart 2008 21:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Btw, Akveor is juist geen Huub fanatiekeling en heeft heel vaak kritiek op Huub.
[/quote

Lieve, mootie, ik denk dat Akveor heel goed voor zichzelf op kan komen. Maar desalniettemin toch heel erg lief van je. Het feit dat je wel eens kritiek op iemand hebt, wil niet zeggen dat je soms niet heel erg fanatiek kan reageren. En ik vind dat Akveor dat doet, zeker als het niet zo gaat als Akveor het wil. Dat wil niet zeggen dat ik hem onaardig vind.
pi_57251529
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:21 schreef mootie het volgende:

[..]

en nog wat......de post waar jij mij quote, was niet voor Akveor. Dit was voor Guuske die quote mij.
pi_57252283
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:45 schreef coldstar het volgende:

[..]

en nog wat......de post waar jij mij quote, was niet voor Akveor. Dit was voor Guuske die quote mij.
En...... dan mag ik daar niet op reageren?
Okay duidelijk
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:55:51 #238
162917 tuinfluiter
pi_57252951
(Jaap in de tuin tijdens zijn uitje )
http://www.youtube.com/watch?v=OuWP_DQD1PM

Filmpje: Met dank aan KingJaap.
pi_57253118
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Okay duidelijk
foei!
sorry ik mag hier natuurlijk ook niet op reageren
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:09:05 #240
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57253176
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:31 schreef coldstar het volgende:

[..]

Weet je wat ik nou zo fout aan jou post vind? Jij bent zo'n verschrikkelijke fanatiekeling als het om huub gaat, dat ik er soms wel eens eng van word. In mijn beleving, zie je net zo als Huub de realiteit niet meer. Het zal een troost voor je wezen dat jij hier niet helemaal alleen in staat. Gelukkig zijn dat maar een aantal mensen die op een hand te tellen zijn.

Maar nou wat anders......wat als Jaap met Claire gaat spelen en Huub eruit knikkeren aan het einde van de maand ? Hoe denk je dat Huub gaat reageren? Zal hij dan nog zo verliefd zijn op zijn vriendinnetje? En hoe reageer jij dan? Ik denk dat Huub helemaal door het lint gaat als dit gebeurd. Dit terwijl zowel Jaap als Claire net zo goed recht hebben om te winnen. Je kan zeggen dat het niet helemaal eerlijk zou zijn als Claire het zou winnen, maar toch heeft ze er ook recht op.

Ik zal je eerlijk zeggen, van m ij mag Huub eruit einde van de maand. Dan zijn we gelijk af van al dat gezeik af. Laten Jaap, Claire, Amanda en Brain het maar uitzoeken.
Haha, ik bekijk DGK vooral speltechnisch. Mijn voorkeur gaat idd uit naar Huub (maar ook Jaap als ie samen met Huub speelt tot 22 mei gun ik Jaap de winst en ook Claire).
Oorspronkelijk ben ik Sylvia fan en daardoor is Brian geen optie. Jaap vind ik wel een goede speler maar geen leuke speler. In Huub zie ik een mens met heel veel fouten. Iemand die keer op keer z'n kop stoot. Eigenlijk vind ik het ook onbegrijpelijk dat Huub nog in de villa zit. Ik ben aanhanger van de fysiek geweld = exit regel. Dan had DGK er heel anders uitgezien. Helaas zijn concessie gedaan door de febo aan het TV maken. TV maken staat dus boven agressie en bijbehorende exits. Scahandalig. Maar daar moeten we mee dealen.

In alle agressie van Huub zie ik dat het Huub het zelf meest raakt ook al heeft hij daar een grote bek over. Huub kent zelfreflectie. Iets wat ik erg aangenaam in mensen zie. Bij Brian mis ik dat. Ik kan niet met hem connecten (zover dat natuurlijk mogelijk is via de streams). Voor mij zit ie nooit precies op de goede golflengt. Dat wil niet zeggen dat ik hem niet begrijp. Maar ik kan daardoor minder symphatie voor Brian opbrengen. Amanda vind ik best wel tof. Zij kan Huub ook goed op z'n plek zetten. Maar helaas kan ze moeilijk Huub's waarheid meer accepteren. In mijn ogen komt het door het onderdanige gedrag naar Brian toe. Amanda had zoveel beter uit de verf gekomen zonder Brian. (Al blijft Amanda voor mij een enorme slechte vervanger voor Nena die wel moest vertrekken vanwege de regel fysiek geweld = Exit). Moeite heb ik ook met het fysieke van Brian naar Amanda toe. Ik zie dat het Amanda bang maakt. Ik zie dat daar het fysiek effect heeft en ontaard in onderdrukking. Zo voelt dat voor mij. Het nare van Brian's geweld vind ik dat het niet speltechnische van aard is. Amanda is immers in eerste plaats zijn geliefde. (Tenzij Brian haar voorliegt)

Jij noemt het suggereren. Ik noemt het meer uiten van speltechnisch inzicht. En dat doe ik idd vaak vanuit een Huub perspectief om dat daar mijn symphatie ligt. Ik was dan ook behoorlijk pissed op Huub (iets wat ik altijd uit) toen Eric binnen kwam en hij een paar dagen later tegen een boete opliep (Had ook een exit kunnen zijn, maar die neemt niemand meer serieus dus waarom dan nog wel voor Huub?). IPV lolmaken moest Eric Huub opmonteren en weer bij de les zien te krijgen. Zoveel moeie speltechnische kansen gemist. Omdat het een spel is vind ik ook dat iedereen daar een mening over heeft en mag uiten hoe bepaalde gebeurtenissen gevolg hebben op voor bepaalde opties en strategieën in het spel

Over Claire. Haar vind ik echt lief, ze is altijd vrolijk en lijkt pas uit het veld geslagen te kunnen worden door iemand die haar lief is (Lees Huub). MIsschien wel de meest normale persoon in e villa (waar heb ik dat vaker gehoord) en ik denk dat haar rol voor Huub onderschat wordt. Ik vind de aantijgingen dat ze niks in het spel betekend dan ook zeer onterecht. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer Claire de villa niet in was gekomen het heel goed mogelijk was dat Lieke samen met Jaap Huub had weggestemt. Toen Huub met Claire begon te bonden wist ze dat ze samen met Huub in de villa moest verblijven en dat wou/kon ze niet meer aan. Inderdaad dat zijn geen feiten maar interpretaties zo als ik DGK beleef. Als Claire zou kiezen voor Jaap hen ik daar geen moeite mee. Maar Jaap's keuze zou ik dan juist achterbaks vinden. Onder Huub kan Jaap groeien en boven Huub uitstijgen. Ik vind Jap vaak ook erg laf en te berekend in zijn keuzes. Hij moest er eens echt voor gaan.

Dat jij er anders overdenkt is natuurlijk prima want anders zou DGK een saaie boel zijn. Ik ben ook een gevoelsmens. Wanneer ik pissed of ben uit ik dat. Niet altijd in gepaste bewoordingen. Maar dat hoort er ook een beetje bij.

Ik vind het raar dat je mijn post eng vind. Ik heb nog nooit iemand bedreigt. Maar uit wel krachtig mijn onvrede. Tegen de Febo, tegen Huub, Jaap, Claire, Amanda en Brian.
Waar ik mezelf vaak wel aan stoor zijn posters die te pas en te onpas alles maar negatief uitleggen wat een bepaalde wannabee op de stream doet. Ik ga me niet ergeren door wannabees te volgen die ik niet mag en probeer ze te ontwijken op de streams. Je ziet me ook niet veel over B en A posten omdat die paupers me niet interesseren. Maar helaas dingen zij ook mee naar de hoofdprijs en ontkom je er niet aan.
Ik ben fanatiek in het uiten van mijn visie waar ik in geloof. En Huub mag er het eind van de maand ook wel uit maar ik zie geen alternatief wat mij vermaak bied en ervor zorgt dat B niet wint. Amanda en Brian vind ik niet om aan te horen. Jaap vind ik vaak gemaakt en teveel bezig met TV maken. Ik zie nooit de echte Jaap. Claire is lief maar is er te laat ingekomen om nog ergens aansluiting te vinden (Raar dat dat haar in de Cos kwalijk genomen word) en heeft alleen Huub.

Ik weet het, ik weet het. Het is OT en is weer eens heel verhaal geworden. Maar misschien snap je me iets beter. Want ik ben altijd voor de dialoog.

[ Bericht 1% gewijzigd door akveor op 08-03-2008 23:16:32 ]
Op zaterdag 8 maart 2008 23:06 schreef blomst het volgende:

[..]

foei!
sorry ik mag hier natuurlijk ook niet op reageren
Ik reageerde op Coldstar, en dan ga je zomaar reageren? Het moet ook niet gekker worden!
pi_57255454
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:55 schreef tuinfluiter het volgende:
(Jaap in de tuin tijdens zijn uitje )
http://www.youtube.com/watch?v=OuWP_DQD1PM

Filmpje: Met dank aan KingJaap.
wat een stom filmpje

idioot, denk ik dan
  zondag 9 maart 2008 @ 05:46:07 #243
2018 PC eend
relativist
pi_57257529
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:37 schreef Guuskeee het volgende:
.
[..]

Verweet jij mij niet eerder van baggeren in dit topic, waar je zo op tegen was?
Waarom blijf jij het zelf dan ook doen?

Jij begint hier zonder aanleiding mensen te beledigen en dingen in de shoenen te schuiven die niet kloppen, dmv onsamenhangende analyses van posts met conclusies die geen kant noch wal raken

Heb jij wel enig idee hoe voor lul je jezelf zet
Waarschijnlijk niet,... ignorance is a bliss
  zondag 9 maart 2008 @ 05:48:17 #244
2018 PC eend
relativist
pi_57257532
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Okay duidelijk
Ik denk meer dat hij bedoelde dat het minder verwarrend was en meer 'sense' zou maken als je een quote daarvoor had gepakt waar hij het wel tegen akvoer had misschien
pi_57258454
quote:
Op zondag 9 maart 2008 05:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk meer dat hij bedoelde dat het minder verwarrend was en meer 'sense' zou maken als je een quote daarvoor had gepakt waar hij het wel tegen akvoer had misschien
Eindelijk eens iemand die het wel begrijpt. Thnx
pi_57260218
Eén ding en dan mag het topic zakken in de archieven wat mij betreft.
Akveor, wat een stuk tekst. Ik waardeer het iig enorm.

Dat was het!
Go hard or go home
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:45:52 #247
2018 PC eend
relativist
pi_57308682
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:22 schreef PC eend het volgende:
En de waarheid mag ook gezegd worden, moest erg lachen toen Jaap de waarheid over de huubgroupies vertelde na die fandag

Meer van dat
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Dat hij zich rot moest lachen om de info die hij kreeg en dat er complot theorieen zijn die te stom zijn enz enz!Hij vergeet ff dat wij het moeten doen met wat we te zien/horen krijgen en dat de info voor hem bedoeld was om hem te helpen in het spel.Lullig om die mensen dan nu af te zeiken.
Dank je Jaap
Heb weer ff een leuk stukkie COS kunnen lezen
pi_57311911
Top........ook maar even betreffende Cossen doorgelezen. Jaap weet perfect de mensen op waarde in te schatten.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')