heeft hij zelf al tig maal gezegd...ook bij terugkomst....no contest betekent dat het gevecht eigenlijk niet heeft plaatsgehad...geen verliezer,geen winnaar...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is de onoverwinnelijke kickboxer al op weg naar zijn interview? Schietgebedje dat ze hem daar wel even fijntjes aan het verstand kunnen brengen dat No Contest precies dat betekent: geen wedstrijd - geen winnaar.
goed zoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik vermaak me prima met al dat gebep hier
laat ik ff meedoen
komt ie................................
ooooooooogggggggggggggggg schande !
wat errrrruuuuuuuug !
kut febo
ze spelen vals
Jaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef riri het volgende:
[..]
heeft hij zelf al tig maal gezegd...ook bij terugkomst....no contest betekent dat het gevecht eigenlijk niet heeft plaatsgehad...geen verliezer,geen winnaar...
maar hij was duidelijk de betere in het gevecht
Zou hij een tip van achter hebben gehad om nog maar eens goed te zoeken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:58 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie jaap met een steel onder zijn bed harken ...........................zou hij de usb tick zoeken?
Goezzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat ik ff meedoen
wat errrrruuuuuuuug !
kut febo
ze spelen vals
HOU EENS OP!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:06 schreef riri het volgende:
stom geleuter over kickboxen
Hmmmmm, codetaal?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij zijn badslipper zoekt, de sauna is weer gemaakt.
riri het is heel simpel, die tweede onnodige trap is er geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:06 schreef riri het volgende:
binnen dertig secoden een perfekte high kick geven op de perfekte plek aan de zijkant van de hals is gewoon heel goed...daar kun je niet omheen....als de scheids dan niets doet en de spelers niet uit elkaar haalt kan je bij beginners het verdere verloop verwachten...de scheids hoort er bovenop te staan...
Met badslipper bedoelt hij dus eigenlijk de USB STICK DIE MIKEY GESTOLEN HEEFT?quote:
Waarom al die wc rollen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
Laatst is dat hele hok toch laatst uitgemest?????? Dit komt onder het bed van Jaap vandaan.
[ afbeelding ]
Ook dat maar die wenkbrauwen.quote:
In het sprookjebosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
trouwens die Yuri is wel heel erg klein, Brian is toch ook niet echt groot.
Hoe hebben ze hem kunnen vinden.
Precies, misschien mooie beelden voor zijn laatste TV uitzending? (Hoop doet leven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met badslipper bedoelt hij dus eigenlijk de USB STICK DIE MIKEY GESTOLEN HEEFT?
Volgens Huub is Mikey buiten en worden er opnames van hem gemaakt, die gaat voorlopig dus nergens heen, bummer.
Houd dat gevoel vast.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat ik ff meedoen
wat errrrruuuuuuuug !
kut febo
ze spelen vals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |