Dat is geen getroll. Het zijn feiten. Sinds de jaren '70 vecht de VS elke 5 jaar een oorlog uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef Monidique het volgende:
Jezus, Klopkoekje, ga je nu alweer met je getroll beginnen? Het is nog geen acht uur, man.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:42 schreef Caesu het volgende:
Diebold Accidentally Leaks Results Of 2008 Election Early
http://www.theonion.com/content/video/diebold_accidentally_leaks
Natuurlijk, maar dat is het aanvallen van Luxemburg ook, je kunt geen enkel scenario uitsluiten...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Obama had toch gezegd dat het aanvallen van Pakistan een optie is?
Moslims zijn de nieuwe zwarten. Deze 'comment' van een lezer van de website FOX News illustreert dit mooi:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De jaren '60 zijn al 40 jaar voorbij m'n vrind.
http://youdecide08.foxnew(...)l-go-forward-or-not/quote:BARACK HUSSEIN OBAMA SHOULD HAVE NEVER BEEN CONSIDERED A PRESIDENTIAL CANDIDATE
The requirements have to change for the sake of America.
1 - Must be a BORN-CHRISTIAN , Not an Arab-Muslim-BORN.
2 - Must have experience and PROVEN RECORD, no a rookie with no substance!
3 - Must be knowledgeable of foreign policies!.- big must!
4 - Must be TRUSTWORTHY, not perfect but close, America diserves the best!.
USA is the land of oportunity for every mankind to be free and better their lives
but not a MUSLIM-ARABIAN-AMERICAN for President. WITH ARABIAN NAME! ABSOLUTELY NOT!
It is not raicism is prevention and protecting America the Beautiful!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:10 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is het aanvallen van Luxemburg ook, je kunt geen enkel scenario uitsluiten...
http://www.reuters.com/article/domesticNews/idUSN0132206420070801quote:"If we have actionable intelligence about high-value terrorist targets and President Musharraf won't act, we will," Obama said.
Ik denk niet dat de kans veel groter is dan een aanslag op Hillary of McCain, er is altijd wel een gek die een reden kan bedenken; of het nou een geheim complot is, vanwege huidskleur of om indruk te maken op Jodie Foster, dat zijn slechts een fractie van de opties..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, er wonen echt nog teveel xenofoben om een zwarte Amerikaanse president te tolereren.
Prima toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://www.reuters.com/article/domesticNews/idUSN0132206420070801
Wil je echt geschokt zijn? Lees de Fok! Frontpagequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:11 schreef Qomolangma het volgende:
[..]
Moslims zijn de nieuwe zwarten. Deze 'comment' van een lezer van de website FOX News illustreert dit mooi:
[..]
http://youdecide08.foxnew(...)l-go-forward-or-not/
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:31 schreef Perico het volgende:
Ik zie gewoon een grauwe schaduw van Martin Luther King, wiens plannen allemaal significant minder zijn dan Hillary. Daarom, in alle debatten verliest hij op alle politiek inhoudelijke punten waar hij ook veel meer aarzelt dan Hillary.
Maarja, daar gaat het blijkbaar niet eens meer om...
Ik vind het prima. Als prima het goede woord is.quote:
Tsja, als McCain eerst dezelfde vraag was gesteld had hij waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als Obama gezegd, maarja..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Als prima het goede woord is.
McCain niet: "Or will we risk the confused leadership of an inexperienced candidate who once suggested invading our ally, Pakistan".
Maar ja, McCain:.
Nee, McCain werd de vraag niet gesteld. Hij probeerde Obama zwart te maken door hem te verwijten achter Al-Kaida aan te willen gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:21 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tsja, als McCain eerst dezelfde vraag was gesteld had hij waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als Obama gezegd, maarja..
Zou hij dat niet doen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, McCain werd de vraag niet gesteld. Hij probeerde Obama zwart te maken door hem te verwijten achter Al-Kaida aan te willen gaan.
Waar woon je? In Zimbabwe ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef Perico het volgende:
Omdat ik erg huiver van allemaal die African Americans die dan plots hoe jong ze ook zijn, met traditionele Afrikaanse gewaden gaan lopen zogenaamd om op zoek te gaan naar hun roots.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wil je echt geschokt zijn? Lees de Fok! Frontpage
1 - Typisch Amerikaanse praat. Alsof het van invloed is hoe je geboren wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:11 schreef Qomolangma het volgende:
Moslims zijn de nieuwe zwarten. Deze 'comment' van een lezer van de website FOX News illustreert dit mooi:
BARACK HUSSEIN OBAMA SHOULD HAVE NEVER BEEN CONSIDERED A PRESIDENTIAL CANDIDATE
The requirements have to change for the sake of America.
1 - Must be a BORN-CHRISTIAN , Not an Arab-Muslim-BORN.
2 - Must have experience and PROVEN RECORD, no a rookie with no substance!
3 - Must be knowledgeable of foreign policies!.- big must!
4 - Must be TRUSTWORTHY, not perfect but close, America diserves the best!.
USA is the land of oportunity for every mankind to be free and better their lives
but not a MUSLIM-ARABIAN-AMERICAN for President. WITH ARABIAN NAME! ABSOLUTELY NOT!
It is not raicism is prevention and protecting America the Beautiful!
Daarom denk ik ook dat McCain gaat winnen. Ook in de huidige tijdsgeest is het helaas zo dat mensen allergisch zijn voor belastingen. Alhoewel er ook een kern van waarheid in zit, niet in elk opzicht is het belastingsysteem rechtvaardig (zo vind ik dat het productief bezig zijn onevenredig wordt belast ten opzichte van andere, voor de maatschappij schadelijkere, zaken).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zou hij dat niet doen dan?
Er is trouwens wel meer dat ik niet mag aan McCain, maar de andere keuzes zijn nog erger...
Natuurlijk zou hij dat wel doen, maar die John McCain is zo integere als de eerste de beste Republikeinse politicus en heeft dus niet eens door dat-ie zichzelf zo in feite voor schut zet.quote:
Het gaat er niet om dat het voorkomt, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef popolon het volgende:
[..]Inderdaad, dat soort flauwekul kom je hier net zo goed tegen.
Is het nog ergens te zien vanuit Nederland?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:16 schreef popolon het volgende:
Zal me benieuwen wat het debat vanavond gaat brengen. 't Is niet echt stil geweest de laatste week namelijk.
Obama laat bij zijn health care plannen 15 miljoen mensen onverzekerd, dat is dus significant minder ja, vandaar dat ik het zij, jij bevestigt het alleen maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
Wat een stumper.
"SIgnificant minder" die plannen. Pas hadden ze het over 90% hetzelfde
Ah, en Hillary zegt dat ze voor 95% overeen komen:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef Perico het volgende:
Obama laat bij zijn health care plannen 15 miljoen mensen onverzekerd, dat is dus significant minder ja, vandaar dat ik het zij, jij bevestigt het alleen maar.
Obama heeft gewoon weinig indrukwekkende plannen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |