Kut he als iemand het niet met je eens is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Moet je ons lastig vallen hiermee van je campagne coach?
Dat is dus niet meer waar, die kritiek ging een paar maanden geleden misschien op. Obama is de laatste weken redelijk specifiek als er naar gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kut he als iemand het niet met je eens is.
Ik ben het wel met hem eens iig. Het is een hoop geblaat maar als er inhoudelijk iets aan hem gevraagd wordt is ie zo inhoudloos als Pim Fortuyn was.
Ik kwam eergister nog een redelijk nieuw filmpje tegen waarin ie begon te draaien als een drol in een zeikpot en begon te blaten over "CHANGE!!!" toen hem een redelijk directe vraag werd gesteld over een bepaalde economische crisis.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is dus niet meer waar, die kritiek ging een paar maanden geleden misschien op. Obama is de laatste weken redelijk specifiek als er naar gevraagd wordt.
Daarnaast heeft 'ie een paar prima boeken geschreven met zijn plannen en ideeen. Inhoudloos zou ik 'm zeker niet willen noemen.
Nee het is kut als iemand geblaat brengt alsof het feiten zijn. Dan ook nog de enorm kromme vergelijking maken met Luther King en het wordt helemaal mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kut he als iemand het niet met je eens is.
Ik ben het wel met hem eens iig. Het is een hoop geblaat maar als er inhoudelijk iets aan hem gevraagd wordt is ie zo inhoudloos als Pim Fortuyn was.
Eén ding ben ik met je eens. Ik vrees ook een aanslag.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kwam eergister nog een redelijk nieuw filmpje tegen waarin ie begon te draaien als een drol in een zeikpot en begon te blaten over "CHANGE!!!" toen hem een redelijk directe vraag werd gesteld over een bepaalde economische crisis.
Ik vind Obama een prima vent hoor, zou het zeker okay vinden als ie president werd (vraag is hoe lang ie dan nog leeft, maar dat terzijde). Ik heb alleen meer vertrouwen in Hilly als het aankomt op politiek.
Zie post boven jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee het is kut als iemand geblaat brengt alsof het feiten zijn. Dan ook nog de enorm kromme vergelijking maken met Luther King en het wordt helemaal mooi.
Kom dan met voorbeelden van issues waarop Obama inhoudelijk niet op ingegaan is wanneer gevraagd, en Clinton wel.
Ja, er wonen echt nog teveel xenofoben om een zwarte Amerikaanse president te tolereren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Eén ding ben ik met je eens. Ik vrees ook een aanslag.
Waarom? Clinton lijkt me meer omstreden...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Eén ding ben ik met je eens. Ik vrees ook een aanslag.
De jaren '60 zijn al 40 jaar voorbij m'n vrind.quote:
Er zijn nogal wat verschillen tussen Obama en Fortuyn. Fortuyn was idd omstreden maar Obama?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:35 schreef popolon het volgende:
Nee, ook geen huidskleur. Dat leeft al lang niet meer zo erg als vroeger.
De 'radicale' omslag die iemand wil bringen, meer in die richting. Zie Fortuyn: Charismatisch, omstreden en populair. Eén idioot is genoeg.
wat een gelul mensen hebben geen zin in bushachtige politics voor nog 4 jaarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat verschillen tussen Obama en Fortuyn. Fortuyn was idd omstreden maar Obama?
Sowieso denk ik dat de Republikeinen gehakt van hem gaan maken en met een landslide dat Witte Huis gaan behouden
John 'Let's bomb Iran' McCain?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat verschillen tussen Obama en Fortuyn. Fortuyn was idd omstreden maar Obama?
Sowieso denk ik dat de Republikeinen gehakt van hem gaan maken en met een landslide dat Witte Huis gaan behouden
Wat een bullsh*t! Jouw politiek inzicht is nog beperkter dan het zicht van en paard.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat was met een vette knipoog Popolonquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar met het gebruik van termen als 'Obama Bin Laden- Hussein-Somalische tulband kamp' wordt ze niet echt populairder.
Obama zal dat niet doen? Obama had toch iets over Pakistan gezegd?quote:
Ach goed, beide kampen hebben van dat soort dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat was met een vette knipoog Popolon
Omdat ik erg huiver van allemaal die African Americans die dan plots hoe jong ze ook zijn, met traditionele Afrikaanse gewaden gaan lopen zogenaamd om op zoek te gaan naar hun roots. Dat is plastic en wordt uitgebuit, ook door Obama.
Nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Obama zal dat niet doen? Obama had toch iets over Pakistan gezegd?
Obama had toch gezegd dat het aanvallen van Pakistan een optie is?quote:
Iets dergelijks, ja. Maar dat was niet het aanvallen van Pakistan en al helemaal niet het aanvallen van Iran. Het zou een voortzetting zijn van beleid dat er ook al was onder Bush en Clinton.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Obama had toch gezegd dat het aanvallen van Pakistan een optie is?
Ik vind het toch wel erg naief om van Obama wonderen te verwachten. In de jaren '70 had je Kissinger, in de jaren '80 is er ook flink geknokt door de Amerikanen, in de jaren '90 was Clinton bezig in Bosnië en Somalië en nu is Bush bezig in Irak en Afghanistan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iets dergelijks, ja. Maar dat was niet het aanvallen van Pakistan en al helemaal niet het aanvallen van Iran. Het zou een voortzetting zijn van beleid dat er ook al was onder Bush en Clinton.
En John McCain leverde kritiek, de ironie,!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |