abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56990592
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:51 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Moet je ons lastig vallen hiermee van je campagne coach?
Kut he als iemand het niet met je eens is.
Ik ben het wel met hem eens iig. Het is een hoop geblaat maar als er inhoudelijk iets aan hem gevraagd wordt is ie zo inhoudloos als Pim Fortuyn was.
-
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:17:29 #252
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56990827
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ben het wel met hem eens iig. Het is een hoop geblaat maar als er inhoudelijk iets aan hem gevraagd wordt is ie zo inhoudloos als Pim Fortuyn was.
Dat is dus niet meer waar, die kritiek ging een paar maanden geleden misschien op. Obama is de laatste weken redelijk specifiek als er naar gevraagd wordt.

Daarnaast heeft 'ie een paar prima boeken geschreven met zijn plannen en ideeen. Inhoudloos zou ik 'm zeker niet willen noemen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56990947
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat is dus niet meer waar, die kritiek ging een paar maanden geleden misschien op. Obama is de laatste weken redelijk specifiek als er naar gevraagd wordt.

Daarnaast heeft 'ie een paar prima boeken geschreven met zijn plannen en ideeen. Inhoudloos zou ik 'm zeker niet willen noemen.
Ik kwam eergister nog een redelijk nieuw filmpje tegen waarin ie begon te draaien als een drol in een zeikpot en begon te blaten over "CHANGE!!!" toen hem een redelijk directe vraag werd gesteld over een bepaalde economische crisis.
Ik vind Obama een prima vent hoor, zou het zeker okay vinden als ie president werd (vraag is hoe lang ie dan nog leeft, maar dat terzijde). Ik heb alleen meer vertrouwen in Hilly als het aankomt op politiek .
-
pi_56990958
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee het is kut als iemand geblaat brengt alsof het feiten zijn. Dan ook nog de enorm kromme vergelijking maken met Luther King en het wordt helemaal mooi.

Kom dan met voorbeelden van issues waarop Obama inhoudelijk niet op ingegaan is wanneer gevraagd, en Clinton wel.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:23:10 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56991007
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik kwam eergister nog een redelijk nieuw filmpje tegen waarin ie begon te draaien als een drol in een zeikpot en begon te blaten over "CHANGE!!!" toen hem een redelijk directe vraag werd gesteld over een bepaalde economische crisis.
Ik vind Obama een prima vent hoor, zou het zeker okay vinden als ie president werd (vraag is hoe lang ie dan nog leeft, maar dat terzijde). Ik heb alleen meer vertrouwen in Hilly als het aankomt op politiek .
Eén ding ben ik met je eens. Ik vrees ook een aanslag.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56991059
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Nee het is kut als iemand geblaat brengt alsof het feiten zijn. Dan ook nog de enorm kromme vergelijking maken met Luther King en het wordt helemaal mooi.

Kom dan met voorbeelden van issues waarop Obama inhoudelijk niet op ingegaan is wanneer gevraagd, en Clinton wel.
Zie post boven je .
-
pi_56991081
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja, er wonen echt nog teveel xenofoben om een zwarte Amerikaanse president te tolereren.
-
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:26:03 #258
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56991086
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Waarom? Clinton lijkt me meer omstreden...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56991184
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom?
Gokje; huidskleur.
-
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:34:16 #260
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56991284
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gokje; huidskleur.
De jaren '60 zijn al 40 jaar voorbij m'n vrind.

Of heb je nog steeds dit soort beelden in je hoofd:
http://nl.youtube.com/watch?v=NLLsn1f7Tdc

Alhoewel het natuurlijk altijd the good guys zijn die sterven: de broers Kennedy, King, Malcolm X... Dan had ik liever gezien dat Wallace en Reagan wat minder geluk hadden gehad.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:35:26 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56991313
Nee, ook geen huidskleur. Dat leeft al lang niet meer zo erg als vroeger.

De 'radicale' omslag die iemand wil bringen, meer in die richting. Zie Fortuyn: Charismatisch, omstreden en populair. Eén idioot is genoeg.
pi_56991394
Dat Obama geen inhoud heeft, dat is een mythe. Klaar. Een die geboren is uit een soort Gezond Verstand, volgens mij, namelijk dat iemand die charismatisch is en veel mensen aanspreekt, wel inhoudsloos moet zijn, of met minder inhoud dan de anderen, of bij hem is het duidelijker. Zoiets. Het Dom Blondje-effect.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:44:23 #263
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56991533
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:35 schreef popolon het volgende:
Nee, ook geen huidskleur. Dat leeft al lang niet meer zo erg als vroeger.

De 'radicale' omslag die iemand wil bringen, meer in die richting. Zie Fortuyn: Charismatisch, omstreden en populair. Eén idioot is genoeg.
Er zijn nogal wat verschillen tussen Obama en Fortuyn. Fortuyn was idd omstreden maar Obama?

Sowieso denk ik dat de Republikeinen gehakt van hem gaan maken en met een landslide dat Witte Huis gaan behouden
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56992159
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Er zijn nogal wat verschillen tussen Obama en Fortuyn. Fortuyn was idd omstreden maar Obama?

Sowieso denk ik dat de Republikeinen gehakt van hem gaan maken en met een landslide dat Witte Huis gaan behouden
wat een gelul mensen hebben geen zin in bushachtige politics voor nog 4 jaar
Obama wint wel van mccain, hillary is oncharismatisch en een bitch in de ogen van de mensen, ik verwacht dat zij het niet beter kan doen dan al gore in 2000.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:18:35 #265
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56992206
quote:

[..]

John 'Let's bomb Iran' McCain?
pi_56992788
Diebold Accidentally Leaks Results Of 2008 Election Early

http://www.theonion.com/content/video/diebold_accidentally_leaks
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:45:21 #267
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56992861
quote:

[..]

Wat een bullsh*t! Jouw politiek inzicht is nog beperkter dan het zicht van en paard.
Drink ik.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:01:43 #269
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_56993350
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Mee eens.

Maar met het gebruik van termen als 'Obama Bin Laden- Hussein-Somalische tulband kamp' wordt ze niet echt populairder.
Dat was met een vette knipoog Popolon

Omdat ik erg huiver van allemaal die African Americans die dan plots hoe jong ze ook zijn, met traditionele Afrikaanse gewaden gaan lopen zogenaamd om op zoek te gaan naar hun roots. Dat is plastic en wordt uitgebuit, ook door Obama.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:08:41 #270
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56993566
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef popolon het volgende:

[..]

John 'Let's bomb Iran' McCain?
Obama zal dat niet doen? Obama had toch iets over Pakistan gezegd?
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:10:17 #271
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56993615
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat was met een vette knipoog Popolon

Omdat ik erg huiver van allemaal die African Americans die dan plots hoe jong ze ook zijn, met traditionele Afrikaanse gewaden gaan lopen zogenaamd om op zoek te gaan naar hun roots. Dat is plastic en wordt uitgebuit, ook door Obama.
Ach goed, beide kampen hebben van dat soort dingen natuurlijk. En de totale Afro Amerikaanse bevolking van de Vs is zo'n 12% of 13%. hoe dat in TX of OH weet ik niet maar zal er zeker niet ver boven liggen, als het er al boven ligt.
pi_56993858
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Obama zal dat niet doen? Obama had toch iets over Pakistan gezegd?
Nee.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:19:45 #273
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56993924
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee.
Obama had toch gezegd dat het aanvallen van Pakistan een optie is?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56993994
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Obama had toch gezegd dat het aanvallen van Pakistan een optie is?
Iets dergelijks, ja. Maar dat was niet het aanvallen van Pakistan en al helemaal niet het aanvallen van Iran. Het zou een voortzetting zijn van beleid dat er ook al was onder Bush en Clinton.

En John McCain leverde kritiek, de ironie, !
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:52:33 #275
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56994955
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Iets dergelijks, ja. Maar dat was niet het aanvallen van Pakistan en al helemaal niet het aanvallen van Iran. Het zou een voortzetting zijn van beleid dat er ook al was onder Bush en Clinton.

En John McCain leverde kritiek, de ironie, !
Ik vind het toch wel erg naief om van Obama wonderen te verwachten. In de jaren '70 had je Kissinger, in de jaren '80 is er ook flink geknokt door de Amerikanen, in de jaren '90 was Clinton bezig in Bosnië en Somalië en nu is Bush bezig in Irak en Afghanistan.

Zal er dan echt zoveel veranderen? Denk het niet. Het is nog maar de vraag of Obama een sterke persoonlijkheid is. Voor je het weet heb je een tweede Cheney of Kissinger.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')