Én hij heeft aegon binnen gehaald!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
"Mental coach aangesteld". Ik hoor het hem nog zeggen, de flapdrol.
Moet ik ook toegeven. Ontspannen, grapjes tussendoor....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
V Basten kwam goed op me over gisteren bij Holland sport!
En dan nog zeggen: "Dat werpt niet meteen z'n vruchten af, maar het is een begin"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
"Mental coach aangesteld". Ik hoor het hem nog zeggen, de flapdrol.
Wat had hij allemaal te melden met betrekking tot Ajax?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik ook toegeven. Ontspannen, grapjes tussendoor....
Overigens is die Robbie de Wit echt wel een held, wat een doelpunt en wat een levensverhaal, gewoon na een hersenbloeding willen blijven voetballenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik ook toegeven. Ontspannen, grapjes tussendoor....
Aan zijn carrière kwam in 1986 een abrupt eind door een hersenbloeding op vakantie in Spanje. Het leek eerst mee te vallen; zijn medespelers van Ajax stuurden hem zelfs een kaart met de tekst: "we wisten niet dat je hersens had".quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Overigens is die Robbie de Wit echt wel een held, wat een doelpunt en wat een levensverhaal, gewoon na een hersenbloeding willen blijven voetballen
Dat heb ik wel eens gelezen ja. De eerste tijd was er geloof ik nog volop zicht op herstelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:20 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Aan zijn carrière kwam in 1986 een abrupt eind door een hersenbloeding op vakantie in Spanje. Het leek eerst mee te vallen; zijn medespelers van Ajax stuurden hem zelfs een kaart met de tekst: "we wisten niet dat je hersens had".![]()
.
Keihard onderhandelen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze hebben nog geen bod uitgebracht op mijn 10 aandelen.
Hij gaat naar f'noord zei hij tegen Robbiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat had hij allemaal te melden met betrekking tot Ajax?
Zet ze op marktplaats.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort wel een uitnodiging ja.
Hoe heet die kerel die 10% heeft? Delta Lloyd heeft ook zo'n 10% toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:51 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik ga denk ik bijkopen om zo een groter belang te krijgen.
8.6quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Delta Lloyd heeft ook zo'n 10% toch?
Delta Lloyd heeft 8,2 procent ofzo. Wie die kerel is weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe heet die kerel die 10% heeft? Delta Lloyd heeft ook zo'n 10% toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |