Ja als er mensen zijn die hem wat aan willen doen, is het handig om te weten waar hij is . . .quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gezellig.. wat moeten we ermee?
[...]quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
En Jaakke moet oprotten. Zal het gestalk op Els alleen maar toenemen
Neem aan dat iedereen ook doorheeft dat het met een knipoog is, het moet natuurlijk niet gaan gebeuren dat een IQ-loze daadwerkelijk iets onderneemt. Zelf heb ik die Elsemieke J. ook meteen weer als vriend verwijderd (valt na te gaan in haar vriendenlijst), het moet wel grappig blijven en Hyves zuigt sowieso.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[...]
De ongekende triestheid daarvan is kennelijk ook nog niet tot een hoogtepunt gekomen?
Dat Montana een geintje uithaalt, prima. Maar om er nou met 10 man bovenop te zitten is, afgezien van heel onorigineel, ook nog eens ongekend triest en zielig omdat zij er echt geen fuck mee te maken heeft.
Dat dus inderdaad. Geintje uithalen moet kunnen, maar kansloos stalken omdat haar vader etc etc is echt fout. Zoals die berichtjes in het Engels die iemand neer had geflikkerd. Enfin, IQ-lozen genoeg hier..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen ook doorheeft dat het met een knipoog is, het moet natuurlijk niet gaan gebeuren dat een IQ-loze daadwerkelijk iets onderneemt. Zelf heb ik die Elsemieke J. ook meteen weer als vriend verwijderd (valt na te gaan in haar vriendenlijst), het moet wel grappig blijven en Hyves zuigt sowieso.
Cruijff heeft duidelijk aangegeven een rol van betekenis te willen spelen, getuige zijn opmerkingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef toma het volgende:
Jaakke
Nu eens een voorzitter met voetbalverstand. En als Johan denkt dat hij het goed kan, mag hij van mij meteen de rotzooi op komen knappen.
Ach, het is een meisje en ik heb mijn looks mee, één en één is nog altijd twee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens wel tof dat ze je gewoon had toegevoegd..
Dat gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]Desnoods met eigen vermogen ofzo.
oewahahahaaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, het is een meisje en ik heb mijn looks mee, één en één is nog altijd twee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het is een meisje en ik heb mijn looks mee, één en één is nog altijd twee.
Ik vind alles prima, als Ajax maar weer Ajax wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Hij moet er iig voor zorgen dat de jeugd meer kans krijgt en dat er niet onnodige spelers worden gekocht die geen haar beter zijn dan de eigen jeugd.
Els.hyves.nl ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er pics van die Elfs ofzo?
Was hij niet de man achter de aankoop Roger?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Hij moet er iig voor zorgen dat de jeugd meer kans krijgt en dat er niet onnodige spelers worden gekocht die geen haar beter zijn dan de eigen jeugd.
Jeugd krijgt nu geen kans wil je zeggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Je kent me overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
oewahahahaa
Wat is haar hyves?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
jij bent juist één van die figuren waar ik net op doelde.[/sub]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Je kent me overduidelijk niet.
Hyvesvriendje van Elsemieke Jaakkequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb iets gemist? Wat heeft M0NTANA gedaan?
Robbie FCDB, ik zie dat jij nog vrijgezel bent. Misschien moet je hier even kijken:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu is de vraag nog wie zijn James en kevin van Fok?
Ik laat de eer aan jou, met je goede looks.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Robbie FCDB, ik zie dat jij nog vrijgezel bent. Misschien moet je hier even kijken:
http://dis1919.hyves.nl/leden/
Dat is dat corps waar Elsemieke Jaakke per se bijwilde, GeenStijl maakte daar nog een rel van.
Zitten wel wat PNO'tjes tussen.
Dan heb je het ook over Jasza.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoals die berichtjes in het Engels die iemand neer had geflikkerd. Enfin, IQ-lozen genoeg hier...
dat dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over Jasza.
Al dat gedoe rond Elsemieke was gewoon voor de ouwehoer, jammer dat dan inderdaad weer zo'n kutpuber tof moet gaan doen. Nu is het geintje er jammer genoeg af. Op vrijdag dus geen Elsemieke meer, maar gewoon weer bier, hoeren en kermis, helaas.
Gij heiden!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Oprotten met dat bier.
Ja, precies. Dat dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over Jasza.
Al dat gedoe rond Elsemieke was gewoon voor de ouwehoer, jammer dat dan inderdaad weer zo'n kutpuber tof moet gaan doen. Nu is het geintje er jammer genoeg af. Op vrijdag dus geen Elsemieke meer, maar gewoon weer bier, hoeren en kermis, helaas.
*kijkt op kalender*quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:55 schreef F1Bas het volgende:
Zijn we al kampioen?
Wij zijn elk volgend jaar kampioen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*kijkt op kalender*
Is het al 2012 dan?
Niet genoeg nee. Ik zou liever Wormgoor zien dan Colin. Of Goossens ipv Luque. Dat scheelt overigens ook bakken met geld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jeugd krijgt nu geen kans wil je zeggen?
Jij ziet die jongens wel eens voetballen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:38 schreef toma het volgende:
[..]
Niet genoeg nee. Ik zou liever Wormgoor zien dan Colin. Of Goossens ipv Luque. Dat scheelt overigens ook bakken met geld.
ik zou letterlijk dit doen:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef Wooldoor het volgende:
Zou het kunnen?
Nieuwe staff:
Voorzitter: Johan Cruijff
Algemeen directeur: Keje Molenaar
Technisch directeur: Guus Hiddink
Trainer: Marco van Basten
Ik heb Goossens wel een paar keer zien voetballen ja, en Luque heeft nog helemaal niks laten zien wat John niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij ziet die jongens wel eens voetballen?
Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb Goossens wel een paar keer zien voetballen ja, en Luque heeft nog helemaal niks laten zien wat John niet zou kunnen.
Goossens heeft allleen wel de Toekomst.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zeg
In het boekje wel ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Luque en hij verdiend natuurlijk ook veel te veel. Maar Luque is echt wel een klasse (of 2) beter dan Goossens. Kom op zeg
gewoon geen TD meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef Wooldoor het volgende:
Zou het kunnen?
Nieuwe staff:
Voorzitter: Johan Cruijff
Algemeen directeur: Keje Molenaar
Technisch directeur: Guus Hiddink
Trainer: Marco van Basten
Als Goossens een stuk meer zou spelen in het eerste zou hij waarschijnlijk een niveautje hoger spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet, als het aan mij ligt. We hebben Suarez en Leo al voor hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goossens heeft allleen wel de Toekomst.
Ik ben wel heel benieuwd wanneer hij in het 1e komt.
Ik vraag nogmaals, hoe vaak heb jij hem zien spelen? Aangezien je nooit in Amsterdam komt om bij Ajax 1 te kijken, lijkt het me heel sterk dat je wel op maandagavond bij Jong Ajax gaat kijken..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef toma het volgende:
[..]
Als Goossens een stuk meer zou spelen in het eerste zou hij waarschijnlijk een niveautje hoger spelen.
FM 08quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag nogmaals, hoe vaak heb jij hem zien spelen? Aangezien je nooit in Amsterdam komt om bij Ajax 1 te kijken, lijkt het me heel sterk dat je wel op maandagavond bij Jong Ajax gaat kijken..
Het is toch een 10?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet, als het aan mij ligt. We hebben Suarez en Leo al voor hem.
en dat baseer jij op?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef toma het volgende:
[..]
Als Goossens een stuk meer zou spelen in het eerste zou hij waarschijnlijk een niveautje hoger spelen.
Ja, 29 keer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:55 schreef F1Bas het volgende:
Zijn we al kampioen?
Gast jij kent mij niet. Hoe kun je dan oordelen over hoevaak ik bij Ajax kom? Als je het echt wil weten ga ik regelmatig naar wedstrijden van jong Ajax kijken en ik kijk ze als ik er niet bij kan zijn allemaal op internet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag nogmaals, hoe vaak heb jij hem zien spelen? Aangezien je nooit in Amsterdam komt om bij Ajax 1 te kijken, lijkt het me heel sterk dat je wel op maandagavond bij Jong Ajax gaat kijken..
Daar is hij al mee bezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, wie heeft Derksen betaalt om Jaakke eruit te werken?
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:07 schreef toma het volgende:
Gast jij kent mij niet. Hoe kun je dan oordelen over hoevaak ik bij Ajax kom? Als je het echt wil weten ga ik regelmatig naar wedstrijden van jong Ajax kijken en ik kijk ze als ik er niet bij kan zijn allemaal op internet.
Dat over Van Der Zee stond drie dagen geleden al in de Telegraaf.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:24 schreef PaRaR het volgende:
Op de site van de VI staat een interview met zo'n Ajax-watcher. Die maakt kenbaar dat degene die zijn verklaring tegenover de commisie introk, niemand minder is dan de scout die van PSV over kwam; Hans van der Zee. Er worden ook meer namen genoemd over mensen die ontevreden waren over de verklaring zoals die door de interviewers was genotuleerd. Ik vind het een beetje vreemd dat een voormalig PSV scout ondervraagd wordt voor een rapport over de afgelopen 10 jaar Ajax.
ik ga alleen naar Jong Ajax kijken als ze hier in de buurt spelen. RKC, NAC, WillemII of PSV.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
jouw.
Wel bijzonder dan dat je zelden bij Ajax 1 gaat kijken maar wel Jong Ajax die hard bent...
tja Davids zou in Oktober ook al kunnen spelen maar dat werd ook ineens Januari.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef Wooldoor het volgende:
Las net dat van der Wiel nog steeds apart traint met de fysiotherapeut. Volgens mij is hij hard op weg naar een half jaar geblesseerd zijn op deze manier. Waar eerst nog werd gezegd dat hij na 2-3 weekjes weer zou kunnen spelen.
Ah, dat is al heel iets anders dan regelmatig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:25 schreef toma het volgende:
ik ga alleen naar Jong Ajax kijken als ze hier in de buurt spelen. RKC, NAC, WillemII of PSV.
Maar jullie hoeven mij natuurlijk niet te geloven hoor.
Ik vind de term 'regelmatig' wel op zijn plaats hoor. Ik snap sowieso niet wat het probleem is als iemand zegt dat hij niet, zelden, regelmatig of altijd naar Jong Ajax gaat. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah, dat is al heel iets anders dan regelmatig.
tja dat snap ik ook niet. Maar als hij er een probleem van wil maken is het iig zijn probleemquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind de term 'regelmatig' wel op zijn plaats hoor. Ik snap sowieso niet wat het probleem is als iemand zegt dat hij niet, zelden, regelmatig of altijd naar Jong Ajax gaat. Wat is het probleem?
Waar kijk je die op internet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:07 schreef toma het volgende:
[..]
Gast jij kent mij niet. Hoe kun je dan oordelen over hoevaak ik bij Ajax kom? Als je het echt wil weten ga ik regelmatig naar wedstrijden van jong Ajax kijken en ik kijk ze als ik er niet bij kan zijn allemaal op internet.
Dat hij een mening over een speler heeft die hij zelden ziet spelen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind de term 'regelmatig' wel op zijn plaats hoor. Ik snap sowieso niet wat het probleem is als iemand zegt dat hij niet, zelden, regelmatig of altijd naar Jong Ajax gaat. Wat is het probleem?
Ik zie hem regelmatig spelen en hij is absoluut niet beter dan een Luque, Suarez of Leonardo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Boeiend, alsof je niet bij de eerste indruk kunt zien of een speler potentie heeft of niet, als jij dat niet kunt zien moet je je ogen eens na laten meten.
Nou, wat een drama zeg! Hij heeft een mening over iets of iemand die hij niet door en door kent!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij een mening over een speler heeft die hij zelden ziet spelen...
Van Geel doet niet anders.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij een mening over een speler heeft die hij zelden ziet spelen...
Dat beweert hij ook niet, hij zegt dat het in potentie een goede speler is, en zou ik je wat vertellen? Gisteren zag ik Martina in de samenvatting voetballen tegen jong Twente en hij lijkt me ook een heel goede voetballer!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig spelen en hij is absoluut niet beter dan een Luque, Suarez of Leonardo.
Beetje zelfde categorie als Mitea. Die is ook heel onopvallend uit de selectie gekickt door zijn rugnummer aan Lindgren te geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Blijft ook gek dat Manucharyan niet in aanmerking komt voor een basisplaats nu hij toch al een aantal weken fit is. Hij is toch voor het eerste gehaald of inmiddels gedegradeert tot jeugd speler?
Nee dat is ook niet zo. Maar als je een speler aantrekt die nooit speelt maar wel beter is geeft dat bijna geen meerwaarde. Plus krijgen de jeugdspelers op die manier weinig kans om door te stromen en ervaring op te doen in het eerste. Ook moet je niet vergeten dat Luque gewoon verschrikkelijk veel geld kost.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig spelen en hij is absoluut niet beter dan een Luque, Suarez of Leonardo.
Mooi die heeft niet meer lang te levenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:17 schreef Sethje het volgende:
jaakke is gesignaleerd in leeuwarden
die gast is zeker goed. Heeft nog een mooi doelpunt gemaakt tegen Utrecht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat beweert hij ook niet, hij zegt dat het in potentie een goede speler is, en zou ik je wat vertellen? Gisteren zag ik Martina in de samenvatting voetballen tegen jong Twente en hij lijkt me ook een heel goede voetballer!
Ja maar van Mitea waren toch al berichtten dat ie naar een andere club moest gaan uitkijken, maar over Manucharyan hoor je echt helemaal niks... Denk trouwens wel dat je gelijk hebt, niet echt fysiek sterke jongens...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beetje zelfde categorie als Mitea. Die is ook heel onopvallend uit de selectie gekickt door zijn rugnummer aan Lindgren te geven.
Ik denk niet dat ze allebei ooit nog in Ajax-1 gaan spelen.
Daar istie overigens wel gierend goed, toen ik het nog speelde nam ik hem mee naar Real Madrid en werd hij publiekslievelingquote:
*zucht*quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanavond lekker genieten van het CL voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |