Bron: frontpage.fok.nlquote:Fidel Castro houdt er mee op. Hij is niet herkiesbaar voor de functie van president van Cuba. Dit is vandaag door officiële media bekendgemaakt.
De sinds 1959 heersende Castro was al anderhalf jaar uit de roulatie. Zijn broer Raúl nam de zaken voor de 81-jarige communistische leider Castro waar. Het Cubaanse parlement moet 24 februari een nieuw staatshoofd kiezen. Het is niet bekend of Raúl de opvolger van zijn broer wordt of dat iemand van een jongere generatie aan de macht komt.
Vond het ook wel Coolquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Cool. Een nieuwsdump met een smiley... Lees de FAQ / FB van dit subforum eens...
De eerst volgende keer dat je alleen met een smiley in de OP een topic gaat openen doe ik hem wel weg.quote:
Als de tweede poster er dan inhoudelijk op in zou gaan, dan zou het nog wat kunnen worden, maar die kans heb je ons ook ontnomenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Cool. Een nieuwsdump met een smiley... Lees de FAQ / FB van dit subforum eens...
Zeg maar gerust "naar zijn eigen landgenoten".quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Held.
Bijna 50 jaar een dikke vinger naar Amerika gegeven..
Ja, precies. Dit is slechts een formaliteit. Soms zijn formaliteiten ook wel nodig, natuurlijk, maar ik denk dat je moet wachten op zijn dood, die toch spoedig is neem ik aan, voordat er echt dingen gaan veranderen. Nou ja, dan krijg je een Amerikaanse president die het embargo van Cuba wil versoepelen, Fidel Castro die weg is en het ziet er opeens weer goed uit voor de Cubanen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:21 schreef Semisane het volgende:
Tja, was wel een beetje verwachten, hijw as al 1.5 jaar uit de roulatie en de beste man is al 81.
Sorry, mea culpa, zal niet meer gebueren, heb genade.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:37 schreef paddy het volgende:
[..]
De eerst volgende keer dat je alleen met een smiley in de OP een topic gaat openen doe ik hem wel weg.
Zet hier je mening even neer...dan plak ik die er vanmiddag bij. En ook zonder bron posten is niet welkom. We zitten hier wel in NWSHeb dus zelf een andere bron gezocht.
Dat kan nog steeds natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Fidel was toch van plan 160 jaar oud ofzo te worden?
Het hoeft geen verbetering te worden nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef popolon het volgende:
Good riddance. Miljoenen vluchtelingen vieren feest.
Nu maar afwachten of er weer zo'n dictator komt.
De Cubanen hebben wel wat belangrijker zaken aan hun hoofd dan 'democratie', zoals onmiddelijke opschorting van de volstrekt idiote economische sancties die van Cuba welhaast een derde wereldland hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef popolon het volgende:
Good riddance. Miljoenen vluchtelingen vieren feest.
Nu maar afwachten of er weer zo'n dictator komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |