Als die sjonnies ze kunnen betalen kan TS dat vast ook welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:11 schreef Troubles. het volgende:
Hier een beetje pimpen dat je naar de hoeren kunt lopen maar ze niet kan betalen.
Dude.
Zo heb je in ieder geval iets met kut.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Je moet ook een bordeel beginnen en dan ze allemaal volblaffen met kit en dan allemaal overmeesteren en dan de autos in de fik zetten. Daarna ga je naar de metro om de lijken in stukjes te rijden, en dan ga j naar een brug en ga je ze allemaal opeten en over hun hoofd urineren en dan loopt alle urine naar beneden en iedereen zo van WTF!??!?!?!!?!!!!1111!1! En jij zo van ee ik ben hoerenlopers aan het hosselen. En dan al die mensen met fakkels op de brug gaan schreeuwen: jwz jwz jwz. En dan komt er allemaal politie en conducteurs en hoofdredacteuren en Partyhosts en die gaan je dan naar beneden dragen en dan wordt je de nieuwe burgemeester enzo.
Tis maar een ideetje.
Gast, wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Je moet ook een bordeel beginnen en dan ze allemaal volblaffen met kit en dan allemaal overmeesteren en dan de autos in de fik zetten. Daarna ga je naar de metro om de lijken in stukjes te rijden, en dan ga j naar een brug en ga je ze allemaal opeten en over hun hoofd urineren en dan loopt alle urine naar beneden en iedereen zo van WTF!??!?!?!!?!!!!1111!1! En jij zo van ee ik ben hoerenlopers aan het hosselen. En dan al die mensen met fakkels op de brug gaan schreeuwen: jwz jwz jwz. En dan komt er allemaal politie en conducteurs en hoofdredacteuren en Partyhosts en die gaan je dan naar beneden dragen en dan wordt je de nieuwe burgemeester enzo.
Tis maar een ideetje.
Nee recht er tegenover aan het begin/eind, hij mag straks zelf vertellen waarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Waarom woon je in de buurt van het zandpad?![]()
Hardebollenstraat?
Koffie? collega.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee recht er tegenover aan het begin/eind, hij mag straks zelf vertellen waar
Hardebollenstraat + burnouts?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Hardebollenstraat?
Jij kent Utrecht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:00 schreef Thomass het volgende:
[..]
Hardebollenstraat + burnouts?Dacht het niet, het zou wel mooi wezen opzich - golfjes die flink optrekken en m i de plantenbak parkeren.
Zal t zandpad zijn als de ts al in utrecht woont
Nee, Hogelandenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Hardebollenstraat?
Ik zal hier vanavond even een paint bij maken, waarschijnlijk irriteer ik me dan weer kapotquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:22 schreef JanusAnus het volgende:
foto's maken en op internet plaatsen (paint topic?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |