Een beetje redelijke zwerver heeft tegenwoordig wel een telefoonquote:Op maandag 18 februari 2008 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar gaat ie heen bellen dan? Het Leger des Heils? Ik bedoel hij kent toch voor de rest helemaal geen mensen die een telefoon hebben.
Dat mag nu even. Die stoken elkaar alleen maar verder op.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef BuffyJan het volgende:
Lekker praten onder de douche Brain en Mannie
Je bedoelt toen Selene een paar dagen weg was? Toen was LL er toch nog?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef Liess het volgende:
[..]
3 dagen, en toen kwam er weer een gastspeler, of 2... of, wat was t nou/
Wat bekijk jij dingen toch vreemd.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit gewoon fok te fokken
hij weet nu ook wel hoe de vlag er op deze afdeling bijhangt
heerlijke valse nichten humor
Selene is niet goed bij d'r paasei.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ze vinden het waarschijnlijk zóóó oneerlijk!!!
Zoals Selene zei "iedereen die binnen komt is voor huub"
yeah... right...
ik ben geen fan van eric, maar nu wil ik hem echt niet missen!!
nee volgens mij kwamen die russen toen ze in de minderheid waren ofzo. Don't know...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je bedoelt toen Selene een paar dagen weg was? Toen was LL er toch nog?
Dat gevoel heb ik ook, en aan Brian zijn reactie te zien komen er rattenverdelgers aan...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:31 schreef Sug4r het volgende:
Komt er nog iemand?
Hij liegtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft rode wangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |