Die kans zit er in. Maar ze kunnen zo ook wel bedenken, dat het andere kamp nu bevestigd heeft gekregen dat Brian nog steeds persoonlijke eigendommen steelt, dat Amanda zo'n slechte band met haar familie heeft dat het eigenlijk gewoon sneu is, en dat Mike een marionet van Brian is.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:19 schreef jassy het volgende:
Amandel is btw ook echt over de pis nu. Ik weet zeker dat ze de beelden hebben gezien als ik ze zo hoor praten!
Precies, voelt eindelijk een beetje als gerechtigheid, toch ?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk dit.
Niet op VOL volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hahahah en hij heeft niet op Fok gekeken![]()
Standaard...een piepklein beetje druk en de stoppen slaan door bij die twee. Zeker als ze op elkaar aangewezen zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
Hel apart, paniek bij B&A terwijl er nog geen ruk tegen ze gedaan is.
Typisch toch.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
3 dagen, en toen kwam er weer een gastspeler, of 2... of, wat was t nou/quote:Op maandag 18 februari 2008 23:25 schreef Charmian het volgende:
Goh eigenlijk nog nooit eerder meegemaakt dat het Brian-kamp in de minderheid was...of heb ik ooit iets gemist?
Zeker. Ik weet ook wel dat deze euforie van korte duur is. Maar toch ff lekker.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, voelt eindelijk een beetje als gerechtigheid, toch ?
hij zit gewoon fok te fokkenquote:
Klopt. Hij heeft Fok al een paar keer bedankt voor ZIJN topicquote:
ze vinden het waarschijnlijk zóóó oneerlijk!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
Dat IS brian.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Mike kopieerd Brrr.
De ultieme adoratie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |