quote:
Helaas heb je natuurlijk in de zilverlaag gekrast die de eigenlijke weerspiegeling geeft
Dit is alleen op te lossen als je deze spiegel opnieuw laat "opdampen"
Dit doe je alleen als het een hele bijzondere spiegel is want het is best kostbaar.
Thx Buschetta, 'opdampen' was het woord dat ik zocht. Daarom kon ik niks vinden in Google. Maar opdampen is een beetje te kostbaar. Het hoeft ook niet echt weer te spiegelen op die plekjes, maar gewoon minder opvallen is al goed genoeg. De 'reparatie' moet alleen niet de nu nog wel intacte andere laag beschadigen. Dus mijn vraag blijft staan, weet iemand hoe je het weliswaar nepperig maar toch een beetje kunt oplappen?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef Buschetta het volgende:
met google kan je een spiegel fixen
[..]
Koop volgende keer een nieuwe spiegel,deze zijn meestal zonder beshadigingen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:45 schreef verita het volgende:
We hebben een oude spiegel gekocht die helaas wat beschadigingen heeft. Weet iemand een simpele manier om dat te herstellen? Kun je gewoon zilververf ofzo kopen, bijvoorbeeld die verf die bouwdoos-vliegtuigbouwers ook kopen? Welk merk? Ik heb ooit eens gelezen dat je met verkeerde materialen de spiegel helemaal kunt mollen, dus graag advies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |