Leuk dat ze het zeggen, alleen kon ik net samen met heel veel anderen mooi de snelweg af en achteraan in de file sluiten richting Swalmen, godzijdank dat ik daar de weg weet, maar anders ben je mooi genaaid als je op die site kijkt en daar betrouwbare informatie van hoopt te krijgen...quote:Vooralsnog zullen de tunnels volgens Rijkswaterstaat de eerste 8 tot 10 dagen, behoudens onvoorzienbare omstandigheden, permanent voor het verkeer geopend blijven teneinde te kunnen beoordelen of de besturing op adequate wijze functioneert.
Vanaf Roermond is alles open ja, kom je vanaf Venlo dan moet je bij Beesel de weg af en kun je in de file aansluiten....quote:Op maandag 18 februari 2008 19:58 schreef Tism het volgende:
Zeur niet zo, komt allemaal wel goed, als er geen vrachtwagens die te hoog zijn door die tunnels willen rijden..![]()
Ben er net nog zonder problemen door en overheen gereden, niks aan de hand!..
tussen Roermond en Venloquote:Op maandag 18 februari 2008 19:58 schreef BrandX het volgende:
Waar ligt Swalmen????
Verder: verkeersvoorspellingen/wegeninformatieKlopt heel vaak niet.
als ik jou IQ had gehad dan is dat vast een heel leuk grapje...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef TALIN het volgende:
[..]
file-na-apers! wat staat daar dan 8 trekkers en een paard met wagen?
dan zou ik maar snel weer naar school gaan en bijleren want dan mag je nog wel ff voordat je mijn "grappen" begrijpt.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik jou IQ had gehad dan is dat vast een heel leuk grapje...
Hier!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:58 schreef BrandX het volgende:
Waar ligt Swalmen????
"Neveh de ruiver"quote:Op maandag 18 februari 2008 19:58 schreef BrandX het volgende:
Waar ligt Swalmen????
Verder: verkeersvoorspellingen/wegeninformatieKlopt heel vaak niet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:30 schreef Burdie het volgende:
Alleen irritant dat Tom-Tom dan de weg kwijt raakt en de hele tijd roept dat je moet omdraaien. Verder valt het wel mee
.
Wat zijn er toch veel fans van mijn dorpjequote:
ROBBELIEN ! OET ZJWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMEEEE !!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat zijn er toch veel fans van mijn dorpje![]()
eigenlijk snap ik dat niet zo goed...
Niet dagelijksquote:
Waar stonden ze gisteren dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren al, maar goed. Hoop dat je geflitst bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |