"Maar liefst" is ruim op te vattenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ho MM, 18 minuten hè! Vergis je niet!
Pv3. Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ho MM, 18 minuten hè! Vergis je niet!
Prima tijd voor iedereen die een paar overtollige kilotjes kwijt wilquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en na vandaag weertwee weken afnemende maan
Maar niet om nieuwe liefdes te startenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Prima tijd voor iedereen die een paar overtollige kilotjes kwijt wil
Ik mis de link even? Of kom ik nu in een gebied waar ik liever niet wil komen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Prima tijd voor iedereen die een paar overtollige kilotjes kwijt wil
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mis de link even? Of kom ik nu in een gebied waar ik liever niet wil komen?
"Al zwevend heeft men geen houvast".quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
Als je je beentjes een voor een optilt is dat niet zweven, maar lopenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Al zwevend heeft men geen houvast".
Als we toch met quotes gaan gooien, bedenk ik er zelf ook eentje
Buikjes bij een vrouw zijn sexyquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg ook een buikje maar die wil ik kwijt.. Dit is een goed moment dus?
.
Elke dag is een goed moment.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je je beentjes een voor een optilt is dat niet zweven, maar lopen
[..]Wie zegt dat ik niet loop? Hmm?
Buikjes bij een vrouw zijn sexy
sorry dat ik het zeg, maar ik kan me niet voorstellen dat jij echt een buikje aan het kweken bent...quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Vorig jaar april kon ik nog voorover buigen zonder dat er een rolletje kwam, en nu wel 3 of zo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:21 schreef teigan het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar ik kan me niet voorstellen dat jij echt een buikje aan het kweken bent...
Mijn buik blijft redelijk hetzelfde de laatste tijd, ook al val ik nog wat af, maarja, ik ben ook te lui om er intensief voor te gaan sporten..
als je eerst geen rolletjes had was je toen te dun dus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vorig jaar april kon ik nog voorover buigen zonder dat er een rolletje kwam, en nu wel 3 of zo.. Op zich positief, want als het goed met me gaat kom ik aan, en als het slecht met me gaat val ik meteen 5 kilo af. Ben iig van m'n leven nog niet zo zwaar geweest als nu.
.
Ja, echt wel. Ik kan me ook nog zó voor de geest halen hoe je er uit ziet. Is niet eens lang geleden ofzo.quote:
In de herkansing dan maar?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:29 schreef MaxMark het volgende:
Jezus, heb ik daarboven even een quote verneukt
dan denk ik eerder dat je nu gewoon mooi op gewicht zit, en toen aan de dunne kant was... En dat je nog steeds echt niets te klagen hebt over je lijf...quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vorig jaar april kon ik nog voorover buigen zonder dat er een rolletje kwam, en nu wel 3 of zo.. Op zich positief, want als het goed met me gaat kom ik aan, en als het slecht met me gaat val ik meteen 5 kilo af. Ben iig van m'n leven nog niet zo zwaar geweest als nu.
.
quote:
Wie zegt dat ik niet loop? Hmm?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je je beentjes een voor een optilt is dat niet zweven, maar lopen
Ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat ik niet loop? Hmm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |