"Bianca was de enige oprechte in de groep"
"Bianca bracht leven in de tent"
"Bianca zus top, Briance zo top...."
Als er iemand was die "niet zichzelf" was (ook zo'n term om misselijk van te worden) dan was het Onze Lieve Bianca wel... Wat ze uberhaupt in dat huis aan het doen was is me nogsteeds niet duidelijk, maar eerlijk jezelf zijn had er niets mee te maken... Continu was Biancatje met de camera's bezig. Voor Mona's arrival begon ze al para te worden en te mompelen over "hoe ze je neerzetten op TV" Toen Mona het huis binnenkwam zag je aan Biancatje dat ze haar het liefst meteen binnenste buiten had gekeerd.. "Hoe wordt ik neergezet.. Hoe kom ik over op TV.... " Toen Mono vertelde dat het wrijven over de microfoon als vreemd werd ervaren door het publiek had ze haar leugentje meteen klaar: " O maar dat doet iedereen hier hoor" ... Hetzelfde met het horloge eerder. Glashard liegen in de dagboekkamer over haar sierraadjes en later in de tuin tegen Ruud toen hij haar vertelde dat hij de waarheid had gezegd.. " O maar ik wilde je alleen die sieraden laten zien" Tuurlijk meid... lekker jezelf, lekker eerlijk..
En eerlijk gezegd vind ik haar vertrek helemaal niet zo opzienbarend... Duidelijk had ze het niet naar haar zin.. Het draaide allemaal te weinig om haar persoontje en het lukt niet een hippie-clan op te zetten. Ook haar speudo psychologishe gemompel bleek niet aan te slaan... Zelfs nadat ze meerdere malen had veteld dat ze toch echt "anders was dan andere mensen en dingen anders zag" vielen de groepsgenoten nog niet aan haar voeten..En blij toe wat mij betreft.
Gatverdamme wat heb ik zitten walgen van die lieve puppie ogen waarmee ze de camera vertelde dat "het onmenselijk is om anderen te nomineren".. "ik heb het er zo ongeloofelijk moeilijk mee.. echt waar hoor... jullie moeten me wel geloven hoor.."
Weet je wat ik denk? Mona heeft bij binnenkomst verteld dat Willem bij de eerste nominatie ronde zichzelf wegcijferde ten gunste van de anderen wat zijn populariteit enorm ten goede is gekomen... Bianca is vanaf het moment dat Mona binnenkwam precies dat spelletje gaan spelen... Bah Bah baaaahhhhh.... Opzouten en vooral niet meer interviewen... Dan draait ze helemaal door. Niemand wil mijn vriendje zijn.. weh weh...
Moeste je haar gisteren zien toen ze het huis uitkwam.. Ik zat te wachten tot ze de grond ging kussen.. Histerisch rondspringen en zwaaien naar iedereen die in de buurt was.. Ze was maar wat blij met het aanbod van de 10 ruggen.. Mooie gelegenheid om zonder al teveel gezichtsverlies het huis te verlaten. En dat dat verhaal over het nomiren nog een keer "dat nomineren.. dat is iets wat zo tegen mij ingaat..." jaja...
Wat mij betreft opgeruimd staat netjes.. O ja, mochten mensen van de TV of radio haar toch gaan interviewen dan hoop ik dat ze haar flink doorzagen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |