Valt me nu op dat Amanda al aardig op Mamma Netty begint te lijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:09 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda praat eindelijk met mensen van haar eigen nivo..Afgeven afgeven en afgeven op huub, dat is het enigste wat er nog uit haar mond komt..
Wat maakt het nou uit of je er verstand van hebt, op die manier kun je overal wel je mond over houden. Op Brian moet gekankerd wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor jou, en alle anderen die zichzelf sinds gisteren tot kickbox-expert verklaard hebben, en nee... deze post is geen persoonlijke aanval:
Weet je iets van de sport of zit je je persoonlijke rechtvaardigheidsgevoel te botvieren op iets wat daar geen bal mee te maken heeft?? Zullen we alle wedstrijden van Regilio Tuur ff bekijken??? Kunnen we daar collectief ook ff op vloeken en schelden, want Regilio ramt net zo makkelijk z'n wijf aan gort.
Met andere woorden: Kan dat gezeik een keer ophouden, want het gros weet hier geen fuck van de sport.
kijk maar uit straks wordt je nog vebannen naar ..................................................NOWLIVEquote:Op maandag 18 februari 2008 15:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja ik weet wat van die sport, ik kijk al heel lang mee omdat mijn broer aan boksen deed.
En dit gaat om DGK en wordt erin betrokken door Brian en die hondekop en ook al "zeik" ik er nog uren over door dan scroll je er maar overheen.
Ja, dat vind ik ook. Als hij gewoon had verteld hoe het ging, en dat iedereen die beker heeft, was er niks aan de hand geweest. Maar het was zo voorspelbaar dat hij binnen kwam met IK HEB GEWONNEN terwijl die mensen in de zaal heel wat anders zagenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Het gros kijkt gewoon met d ogen open.
En als Brian nu de villa in was gekomen en had verteld, Helaas geen winnaar, ik maakte een fout.enz.
dan had ik meer respect voor hem gehad.
Maar nee Brian kwam binnen met ik heb gewonnen.
Waarom probeer jij toch altijd en eeuwig iedereen de mond te snoeren hier? Op de streams hebben ze het ook nog steeds over die schijnvertoning van Brian. Als ik daarover wil posten doe ik dat.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef Leandra het volgende:
Met andere woorden: Kan dat gezeik een keer ophouden, want het gros weet hier geen fuck van de sport.
Het feit dat hij na 30 seconden al naar het canvas ging zegt ook een hoop, dit was geen gelijkwaardig gevecht, Yuri had het nooit 2 rondes volgehouden, je moet echt verrot zijn idd om iemand die op de grond ligt te schoppen, dat heeft niets te maken met onervaren zijn in mijn ogen, dat is instelling, ik had al eerder gezegd, laat hem tegen iemand vechten die ook zijn eerste gevecht heeft gewonnen en die net zo lang/zwaar is als hij, als hij dan wint dan mag hij trots zijn, nu moet hij zich schamen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hij schopt hem voluit in zijn schjmoel terwijl Yuri op wil staan, daarop ging hij pas ko.
Maar geeft allemaal niet
Dat ben ik met je eens... maar dat heeft dus niets te maken met het feit dat al deze leken ineens denken een wedstrijd te kunnen beoordelen, terwijl ze gisteren nog niet eens wisten wat "No Contest" was.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:12 schreef blomst het volgende:
[..]
En als Brian nu de villa in was gekomen en had verteld, Helaas geen winnaar, ik maakte een fout.enz.
Hier sluit ik me bij aan. Het is actueel, het leeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom probeer jij toch altijd en eeuwig iedereen de mond te snoeren hier? Op de streams hebben ze het ook nog steeds over die schijnvertoning van Brian. Als ik daarover wil posten doe ik dat.
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kijk maar uit straks wordt je nog vebannen naar ..................................................NOWLIVE
Precies, check het filmpje op DGK site en het commentaar van PoekieRoekie, daar ga ik echt van over mijn nek.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:12 schreef blomst het volgende:
Bijna, in elk geval is Emin er bang voor. Moet wel zeggen dat hij er zo een stuk minder lullig uitziet.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:20 schreef BuffyJan het volgende:
Kan die discussie over de wedstrijd anders in t daarvoor bestemde topic alsjeblieft?
Ik ben benieuwder naar t kapsel van de Roes namelijk. Bij de buren las ik dat Amanda kale plekken maakt?
Heb ff geen streams en verder schijnt er weinig te gebeuren in de villa, s'nachts zie je ook weleens discussies als ze liggen te pitten.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:20 schreef BuffyJan het volgende:
Kan die discussie over de wedstrijd anders in t daarvoor bestemde topic alsjeblieft?
Ik ben benieuwder naar t kapsel van de Roes namelijk. Bij de buren las ik dat Amanda kale plekken maakt?
Vind je hem nu saxayy???quote:Op maandag 18 februari 2008 15:23 schreef Disana het volgende:
Bijna, in elk geval is Emin er bang voor. Moet wel zeggen dat hij er zo een stuk minder lullig uitziet.
Om dezelfde reden als jij voornamelijk gekleurde berichten post... en er altijd een ander op gaat wijzen dat hij niet op de user moet spelen maar er zelf wel mee begint.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom probeer jij toch altijd en eeuwig iedereen de mond te snoeren hier? Op de streams hebben ze het ook nog steeds over die schijnvertoning van Brian. Als ik daarover wil posten doe ik dat.
LOL... Dat schreef ik niet he. Mannelijker misschien.quote:
Hij heeft alleen die gruwelijke mat nog.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijna, in elk geval is Emin er bang voor. Moet wel zeggen dat hij er zo een stuk minder lullig uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |