abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2008 @ 14:42:22 #126
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_56814913
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:40 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ja maar ik heb respect voor m omdat ie gewoon lekker mat.
Juist.

(maar meer ook niet)
pi_56814964
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
Misschien is het ook weleens aardig als de redactie eens gastspelers gaat selecteren die meer dan 3 hersencellen bevatten. Het begint daar steeds meer op een snoezelruimte voor verstandelijk gehandicapten te lijken.
Gisteren begon Cora over een bezoek aan Rome en bezienswaardigheden daar. Ik sloeg steil achterover van verbazing dat er eens iets van inhoud aanwezig was op de streams.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 14:47:02 #128
135305 beequeen
Lost.
pi_56815003
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:40 schreef Demon_Hunter het volgende:

Ja maar ik heb respect voor m omdat ie gewoon lekker mat.
Ooooh, dus jij kunt het wel waarderen dat je tijdens een partij American Football een trap na krijgt?
Ik stop maar met deze zinloze discussie, het blijft in mijn ogen een lafhartige en onsportieve rat.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56815114
En dan binnen komen lopen met "ik heb gewonnen"
Wat een misbaksel. Hij weet dat de waarheid uit zal komen, en dan toch wil hij een dagje zwelgen in felicitaties en complimenten. Gewoon schaamteloos. Amoreel. (maar dat wisten we al)
pi_56815123
Rus: wat vind je van dierproeverij?

Ik verstond bierproeverij
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56815136
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ooooh, dus jij kunt het wel waarderen dat je tijdens een partij American Football een trap na krijgt?
Ik stop maar met deze zinloze discussie, het blijft in mijn ogen een lafhartige en onsportieve rat.
Aaaah joh, beginnersfoutje en adrenaline enzo
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56815147
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:53 schreef avonne het volgende:
En dan binnen komen lopen met "ik heb gewonnen"
Wat een misbaksel. Hij weet dat de waarheid uit zal komen, en dan toch wil hij een dagje zwelgen in felicitaties en complimenten. Gewoon schaamteloos. Amoreel. (maar dat wisten we al)
Welnee, de brave borst is ervan uivertuigd dat 'ie gewonnen heeft...zo is hij..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56815168
waar is jaap?
pi_56815169
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_56815182
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

goh wat leuk dat je american football noemt
de sport waar iedereen stijf staat van de de anabolen,speed,coke,corticosteroïden etc
das pas een sportieve sport

yup zinloze discussie
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56815202
quote:
voorkant van zijn voet een kleine kick extra op precies dezelfde plaats waardoor hij echt buiten westen gaat...een hele normale reflex en niets mis mee.
Hij schopt hem voluit in zijn schjmoel terwijl Yuri op wil staan, daarop ging hij pas ko.

Maar geeft allemaal niet
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56815220
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:54 schreef Lobasca het volgende:
Rus: wat vind je van dierproeverij?

Ik verstond bierproeverij
Dierproeverij zit ook in make-up, aldus Amanda
pi_56815221
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef Borga het volgende:

[..]

Hert ergste is wel dat Bwian net doet alsof hij op een correcte manier gewonnen heeft

Ik vind wel dat hij een beetje gepest mag worden nu ze in dat hok weten hoe het echt is gegaan. Zo moeilijk is het niet, bestel een paar van die prijs bekers en deel die aan iedereen uit. Het hoeft niet eens gemeen te zijn

Hier stond je dan vanavond
Het was wel spannend, maar toch ook fijn
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar een de winnaar zijn!
We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z'n verlies kan
Die is maar zielig hoor

MET ZN ALLEN
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56815245
Amanda is dat haar dus echt aan het knippen met een keukenschaar.

Saxay....
pi_56815259
En die russin mag eerst wel een neusjob laten doen ipv botox, waar ze het elke dag over heeft.
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 15:03:10 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_56815271
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:57 schreef Nomrc2 het volgende:

goh wat leuk dat je american football noemt
de sport waar iedereen stijf staat van de de anabolen,speed,coke,corticosteroïden etc
das pas een sportieve sport
Zal Demon-Hunter leuk vinden dat je dit zegt.
En idd, zinloze discussie.
― Mark Twain
pi_56815290
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:59 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik vind wel dat hij een beetje gepest mag worden nu ze in dat hok weten hoe het echt is gegaan. Zo moeilijk is het niet, bestel een paar van die prijs bekers en deel die aan iedereen uit. Het hoeft niet eens gemeen te zijn

We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Die is maar zielig hoor

MET ZN ALLEN
Ik vind het geweldig

Maar hij zal weer denken dat het over yuri of Huub gaat, want hij was de winnaar.
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 15:05:07 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_56815293
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:01 schreef mootie het volgende:
Amanda is dat haar dus echt aan het knippen met een keukenschaar.

Saxay....
Ik lig in een deuk, ben benieuwd naar het eindresultaat.

― Mark Twain
  maandag 18 februari 2008 @ 15:06:36 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56815306
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hij schopt hem voluit in zijn schjmoel terwijl Yuri op wil staan, daarop ging hij pas ko.

Maar geeft allemaal niet
Voor jou, en alle anderen die zichzelf sinds gisteren tot kickbox-expert verklaard hebben, en nee... deze post is geen persoonlijke aanval:

Weet je iets van de sport of zit je je persoonlijke rechtvaardigheidsgevoel te botvieren op iets wat daar geen bal mee te maken heeft?? Zullen we alle wedstrijden van Regilio Tuur ff bekijken??? Kunnen we daar collectief ook ff op vloeken en schelden, want Regilio ramt net zo makkelijk z'n wijf aan gort.

Met andere woorden: Kan dat gezeik een keer ophouden, want het gros weet hier geen fuck van de sport.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56815341
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:59 schreef Scandalous het volgende:

[..]

We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Die is maar zielig hoor

MET ZN ALLEN

edit: voor de rest heb ik geen verstand van kickboxen, dus laat me er niet over uit...... vind het wel dapper dat hij in de ring is gaan staan.
pi_56815395
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor jou, en alle anderen die zichzelf sinds gisteren tot kickbox-expert verklaard hebben, en nee... deze post is geen persoonlijke aanval:

Weet je iets van de sport of zit je je persoonlijke rechtvaardigheidsgevoel te botvieren op iets wat daar geen bal mee te maken heeft?? Zullen we alle wedstrijden van Regilio Tuur ff bekijken??? Kunnen we daar collectief ook ff op vloeken en schelden, want Regilio ramt net zo makkelijk z'n wijf aan gort.

Met andere woorden: Kan dat gezeik een keer ophouden, want het gros weet hier geen fuck van de sport.
Het gros kijkt gewoon met d ogen open.
En als Brian nu de villa in was gekomen en had verteld, Helaas geen winnaar, ik maakte een fout.enz.
dan had ik meer respect voor hem gehad.
Maar nee Brian kwam binnen met ik heb gewonnen.
Goedemorgen :W
pi_56815424
quote:

[..]

Ja ik weet wat van die sport, ik kijk al heel lang mee omdat mijn broer aan boksen deed.

En dit gaat om DGK en wordt erin betrokken door Brian en die hondekop en ook al "zeik" ik er nog uren over door dan scroll je er maar overheen.
pi_56815443
Of een kaartje sturen met een foto van Yuri met beker Maar ja, komt toch niet door
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56815448
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:56 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Welnee, de brave borst is ervan uivertuigd dat 'ie gewonnen heeft...zo is hij..
welnee, hij weet heus wel beter. Wil alleen wel net doen alsof
  maandag 18 februari 2008 @ 15:16:31 #150
168159 FSR
Just myself
pi_56815465
quote:

[..]

Ik heb een paar keer het filmpjes bekeken (en ook vanuit een anderehoek) en heb zelf boks en judo ervaring (jaren) en de natrap van Bwian is wel degeijk geplant hij krijgt nml vrij veel tijd om na te denken en te handelen... Nix reflex... Puur dommigheid en onervareheid...

kwalijk nemen vind ik discutabel, omdat het een beginnersfight is en deze dingen gebeuren.
Dit is mede omdat de adraline giert door de lichamen van de onervaren deelnemers...

Maar goed, Natrappen is wel aansluitend op het caracter van Bwian.. evenals het liegen dat hij gewonnen heeft....
When exist, things are inévitable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')