Ja, is hij al naar huis?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:56 schreef tho_Omas het volgende:
Eric zou even naar huis gaan, daar kan ie genoeg spelinfo opzoeken.
Het nieuwelingenpartijtje van Brian heeft dan ook absoluut geen nieuwswaarde... geen wonder dat er niets over in de krant staat.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel gezocht, maar niets gevonden.
paalbevlekken bedoel jequote:Op maandag 18 februari 2008 13:07 schreef Lobasca het volgende:
Ah..Amanda gaat in Schagen optreden, paaldansen
Oh jij tochquote:Op maandag 18 februari 2008 13:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
slijmspoor van Eemnes naar Schagen
Bloedspoor van Schagen naar Eemnes
jup maar dat schijnt niemand te snappenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:03 schreef Leandra het volgende:
Fantastische OP Petraa![]()
![]()
[..]
Het nieuwelingenpartijtje van Brian heeft dan ook absoluut geen nieuwswaarde... geen wonder dat er niets over in de krant staat.
Dit was het K1-gala, die wedstrijd van Brian was een wedstrijdje van de F-jes in de pauze van de Eredivisie.
quote:Een Gouden Kooi-baby!
Gefeliciteerd Nadia en Dennis! 38%
Arme baby... 43%
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden... 19%
14602 stemmen
Zou me daar ook vervelen.De sauna doet het geen eens,dat badje stinkt en zwemmen is leuk maar niet elke dag.Er zijn ook geen leuke dingen meer te doen .Claire heeft nog steeds niks gehoord van haar cursussen,Huub nog steeds geen motorrijles.Het enige wat ze geven is eten,drank en sigaretten.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:16 schreef kit2u het volgende:
de miljonairs hebben van alles en toch vervelen ze zich stierlijk.
Waar overigens dit verslag van de wedstrijd bij staat:quote:Op maandag 18 februari 2008 13:14 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=79288
Maar goed, dat is een verslagje van iemand die er.. ehm... wel verstand van heeftquote:9. Yuri Bartsits (SC Ijselmuiden) Nwkl 2x2 Brian (TopTeam Beverwijk / Gouden Kooi)
Deze partij heeft in de media al heel veel aandacht gekregen en dat doet het gala en onze sport ook goed. Vanavond gaan we zien of Brian de Gerorgische sloper kan stoppen in zijn eerste partij. Ik vind het moedig van Brian wat hij hier doet. Als je wint heb je vrienden ...... De eerste ronde begint en is weer over voor we er erg in hebben. Een korte slagen wisseling en een high kick doen Yuri naar de grond gaan, maar helaas door alle adrenaline vergeet Brian dat hij als iemand op de grond lig er niet meer getrapt mag worden en haalt met een low kick verwoestend uit waardoor de lichten kompleet uitgaan bij Yuri. Het is jammer maar het is niet anders, ik vind het geen slechte reclame, want ik zie meerdere nieuwelingen zulke onbesuisde actie's maken, op gala's door heel Nederland. We zijn en blijven allemaal mensen met alle emoties vandien.
"vergeet Brian dat hij als iemand op de grond lig er niet meer getrapt mag worden "quote:Op maandag 18 februari 2008 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar overigens dit verslag van de wedstrijd bij staat:
[..]
Maar goed, dat is een verslagje van iemand die er.. ehm... wel verstand van heeft
hallo ?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:30 schreef avonne het volgende:
[..]
"vergeet Brian dat hij als iemand op de grond lig er niet meer getrapt mag worden "
is dat iets wat je moet onthouden?
Ik meen dat je dat instinctief niet doet.
nogal een slecht beeld van kickboxers krijg ik er van dat de schrijver dat niet vanzelfsprekend vindt
Trut heeft weer het vestje van Lieke aan..quote:Op maandag 18 februari 2008 12:09 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda praat eindelijk met mensen van haar eigen nivo..Afgeven afgeven en afgeven op huub, dat is het enigste wat er nog uit haar mond komt..
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&totalquote:Op maandag 18 februari 2008 04:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jahoor
jeb gelijk hoor
maar een lowkick als iemand op z'n knieen zit bij te komen van een trap in s'n smoel lijkt me niet geheel volgens de regelementen en dat was scheids ook van mening
maar dat gezeur hier dat die trap een welbewuste vorm van valsspelen betreft vind ik nonsens
was gewoon een reflex
En nu gaat ze haar pruik doen....... dat is toch wel een verbetering tov in de tuin hangenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:39 schreef Kinga het volgende:
Amanda moet een actieve houding aan nemen geloof ik... heel spontaan gesprekje met jaap nu
Ben ik dan de enige (of althans een van de weinigen) die vind dat Brian wel een stoere jongen is? Ben verder ook niet zo'n Brian-fan, maar een wedstrijdje vechten tegen een onbekende, in een zaal met 500+ mensen...quote:Op maandag 18 februari 2008 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar overigens dit verslag van de wedstrijd bij staat:
[..]
Maar goed, dat is een verslagje van iemand die er.. ehm... wel verstand van heeft
Idd, ik zie K1 op tv wel eens voorbij komen (mijn lieftallige wederhelft kijkt dat soms, doet zelf ook vechtsport) en daar zie je heel vaak dat als er iemand neergaat en de scheids doet zijn arm omhoog dat ze een trap of stoot afbreken, de felheid er uit halen zeg maar, bij bv zo'n low-kick dan strekken ze het been niet door of zwaaien over de tegenstander heen het mag zelfs bij semi-/full-contact niet zo zijn dat je iemand raakt als je tegenstander op de grond ligt.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:30 schreef avonne het volgende:
[..]
"vergeet Brian dat hij als iemand op de grond lig er niet meer getrapt mag worden "
is dat iets wat je moet onthouden?
Ik meen dat je dat instinctief niet doet.
nogal een slecht beeld van kickboxers krijg ik er van dat de schrijver dat niet vanzelfsprekend vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |