Die rus wil zeker streamen,hij is alle spelinformatie al vergetenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:52 schreef blomst het volgende:
De rus wil nu al een paar dagen naar huis en dan weer terug.
Laat ze er dan maar blijven.
Nee, dan kunnen ze beter die hond laten blijven en de Russen weg.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, totaal geen toegevoegde waarde. Ik mocht Selene ook niet maar zij was wel goed voor wat irritaties her en der, maar zelfs dat krijgen die 2 niet voor elkaar.
Nou ik ben anders alweer genoeg geirriteerd.... mute.... Huub op de piano... mute...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, totaal geen toegevoegde waarde. Ik mocht Selene ook niet maar zij was wel goed voor wat irritaties her en der, maar zelfs dat krijgen die 2 niet voor elkaar.
Precies!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat in en uitgeloop nergens op slaan. Viel mij met Selene en Luc ook al op. Die gaan rustig streams kijken en informatie halen die dan later de villa ingebracht wordt. Ik vind dat gastspelers gewoon in het huis moeten blijven en niet in en uit mogen lopen. Dat is gewoon oneerlijk. Weg is gewoon weg.
Ik ben onder de indruk dat ze steeds opnieuw laten zien dat het nog erger kan qua leeghoofdigheid.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
Misschien is het ook weleens aardig als de redactie eens gastspelers gaat selecteren die meer dan 3 hersencellen bevatten. Het begint daar steeds meer op een snoezelruimte voor verstandelijk gehandicapten te lijken.
Ik heb het gesprek gemute, weet nl precies wat er gaat komen, meerdere users zo te zien, niemand post en ik geef ze geen ongelijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
Misschien is het ook weleens aardig als de redactie eens gastspelers gaat selecteren die meer dan 3 hersencellen bevatten. Het begint daar steeds meer op een snoezelruimte voor verstandelijk gehandicapten te lijken.
quote:Emin en Christina praten even bij met Amanda. Ze vertellen over hun akkefietje met Eric en Amanda beaamt dat de gastspeler niet goed met het hondje omgaat. “Vanavond slaapt hij niet hier, hè. Ik ga op zijn bed springen, dansen, stampen, alles”, lacht Emin. Maar niet alleen de problemen met Dutchess maken Emins leven in de Kooi onprettig. “Ik mis mijn huis, we hebben nog te weinig spulletjes. We zijn al bijna door onze kleren heen”, legt hij uit. “Met wie hebben jullie de meeste problemen in het huis?”, vraagt Amanda. “Met die nichterige k*tmongool”, roept de Rus meteen. Hij begrijpt niet dat Eric het heeft over zijn fans. “Fans? Volgens mij walgt iedereen van hem”, is Emins mening. Broer en zus moeten door de gastspeler niet hun doel in de Villa vergeten, namelijk Huub eruit werken.
Welk mens met gezond verstand gaat er nog die kooi in? Als je tegen Brian en Amanda wil spelen heb je al een probleem met het niveau. Er is geen discussie te voeren op inhoud laat staan te winnen, wie het hardst schreeuwt wint in Amanda's beleving.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
Het is eigelijk te gek voor woorden.Gastspelers die maar effe binnenkomen en dan een echte speler willen wegspelen.Huub heeft er zat weggekregen en dan krijg je van die helden binnen als het feest eindelijk kon beginnen tegen Amanda en Brian.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek gemute, weet nl precies wat er gaat komen, meerdere users zo te zien, niemand post en ik geef ze geen ongelijk.
PoekieRoekie doet gezellig mee, ook zo'n amoebe.
[..]
Sterker nog, als niet pro Amanda en Brian bent kom je niet eens door de selectie, vandaar dat ze alleen kunnen terugvallen op zwakzinnigen.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:25 schreef 2live het volgende:
Welk mens met gezond verstand gaat er nog die kooi in? Als je tegen Brian en Amanda wil spelen heb je al een .
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
wie het hardst schreeuwt wint in Amanda's beleving.
Ja , staat ook in hun topic Emin en Christina.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze al gezien ???
http://www.ikoptv.nl/index.php?module=Item&func=show&id=11369
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |