abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56811542
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:52 schreef blomst het volgende:
De rus wil nu al een paar dagen naar huis en dan weer terug.
Laat ze er dan maar blijven.
Die rus wil zeker streamen,hij is alle spelinformatie al vergeten
  maandag 18 februari 2008 @ 11:55:50 #52
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56811543
Wat hebben die Russen trouwens een praatjes in het verkeerde gezelschap.

Maar ik heb voorlopig weer genoeg gezien, mute.
.
pi_56811554
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef 2live het volgende:

[..]

Precies, totaal geen toegevoegde waarde. Ik mocht Selene ook niet maar zij was wel goed voor wat irritaties her en der, maar zelfs dat krijgen die 2 niet voor elkaar.
Nee, dan kunnen ze beter die hond laten blijven en de Russen weg.
Go hard or go home
  maandag 18 februari 2008 @ 11:57:01 #54
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56811566
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef 2live het volgende:

[..]

Precies, totaal geen toegevoegde waarde. Ik mocht Selene ook niet maar zij was wel goed voor wat irritaties her en der, maar zelfs dat krijgen die 2 niet voor elkaar.
Nou ik ben anders alweer genoeg geirriteerd.... mute.... Huub op de piano... mute...
Kutrus; die kan je toch gewoon bestellen?
Del; Maar die krijg ik toch niet binnen
Kutrus; welke dan?
Del; Gucci ofzo
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 18 februari 2008 @ 12:01:55 #56
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56811697
Amanda heeft niet door zeker dat als Huub maar 500 euro wint zij dan niets wint.
Goedemorgen :W
pi_56811714
Wc pot weer vies, denk dat Eric de schuldige is, die zei zonet ik moet geloof ik weer naar de wc.
Goedemorgen :W
pi_56811717
Palma wil weten wie de wcbril er onder heeft gescheten... Mwaaaah .. Jaap?
pi_56811796

Amanda praat eindelijk met mensen van haar eigen nivo..Afgeven afgeven en afgeven op huub, dat is het enigste wat er nog uit haar mond komt..
pi_56811882
zo te horen heeft de del wel ff de streams gelezen
pi_56811923

From russia with love...
pi_56811972
Misschien is het ook weleens aardig als de redactie eens gastspelers gaat selecteren die meer dan 3 hersencellen bevatten. Het begint daar steeds meer op een snoezelruimte voor verstandelijk gehandicapten te lijken.
Go hard or go home
pi_56812044
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat in en uitgeloop nergens op slaan. Viel mij met Selene en Luc ook al op. Die gaan rustig streams kijken en informatie halen die dan later de villa ingebracht wordt. Ik vind dat gastspelers gewoon in het huis moeten blijven en niet in en uit mogen lopen. Dat is gewoon oneerlijk. Weg is gewoon weg.
Precies!
Geldt i.m.o. overigens ook voor Eric, die gaat vandaag ook even weg maar daar wordt dan weer een topic hier voor geopend zodat hij wat gemakkelijker aan info kan komen--- hoezo meten met 2 maten?

Hallo Fokkerts
pi_56812054
pi_56812068
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
Misschien is het ook weleens aardig als de redactie eens gastspelers gaat selecteren die meer dan 3 hersencellen bevatten. Het begint daar steeds meer op een snoezelruimte voor verstandelijk gehandicapten te lijken.
Ik ben onder de indruk dat ze steeds opnieuw laten zien dat het nog erger kan qua leeghoofdigheid.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 12:25:33 #67
135305 beequeen
Lost.
pi_56812096
quote:
Ik heb het gesprek gemute, weet nl precies wat er gaat komen, meerdere users zo te zien, niemand post en ik geef ze geen ongelijk.
PoekieRoekie doet gezellig mee, ook zo'n amoebe.
quote:
Emin en Christina praten even bij met Amanda. Ze vertellen over hun akkefietje met Eric en Amanda beaamt dat de gastspeler niet goed met het hondje omgaat. “Vanavond slaapt hij niet hier, hè. Ik ga op zijn bed springen, dansen, stampen, alles”, lacht Emin. Maar niet alleen de problemen met Dutchess maken Emins leven in de Kooi onprettig. “Ik mis mijn huis, we hebben nog te weinig spulletjes. We zijn al bijna door onze kleren heen”, legt hij uit. “Met wie hebben jullie de meeste problemen in het huis?”, vraagt Amanda. “Met die nichterige k*tmongool”, roept de Rus meteen. Hij begrijpt niet dat Eric het heeft over zijn fans. “Fans? Volgens mij walgt iedereen van hem”, is Emins mening. Broer en zus moeten door de gastspeler niet hun doel in de Villa vergeten, namelijk Huub eruit werken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56812098
quote:
Welk mens met gezond verstand gaat er nog die kooi in? Als je tegen Brian en Amanda wil spelen heb je al een probleem met het niveau. Er is geen discussie te voeren op inhoud laat staan te winnen, wie het hardst schreeuwt wint in Amanda's beleving.
Afdalen naar het niveau van die twee is voor een normaal mens bijna onmogelijk, en zeker als je daarbij nog normaal wil blijven lijken.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56812136
Amanda: Ik slik die pil ook vaak door, mischien is dat het waarom ik ziek word. ( doelend op het feit dat ze hem meer maanden achter elkaar slikt)

Rus: Hoezo ?? Moet je er dan op kauwen of zo ??
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_56812193
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb het gesprek gemute, weet nl precies wat er gaat komen, meerdere users zo te zien, niemand post en ik geef ze geen ongelijk.
PoekieRoekie doet gezellig mee, ook zo'n amoebe.
[..]
Het is eigelijk te gek voor woorden.Gastspelers die maar effe binnenkomen en dan een echte speler willen wegspelen.Huub heeft er zat weggekregen en dan krijg je van die helden binnen als het feest eindelijk kon beginnen tegen Amanda en Brian.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 12:32:14 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_56812208
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:25 schreef 2live het volgende:

Welk mens met gezond verstand gaat er nog die kooi in? Als je tegen Brian en Amanda wil spelen heb je al een .
Sterker nog, als niet pro Amanda en Brian bent kom je niet eens door de selectie, vandaar dat ze alleen kunnen terugvallen op zwakzinnigen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 18 februari 2008 @ 12:33:02 #72
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_56812215
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:25 schreef 2live het volgende:

[..]

wie het hardst schreeuwt wint in Amanda's beleving.
Oh en Amanda is de enige die af en toe schreeuwt? Toe Naataasiaa vertrok was er nog maar 1 iemand die voor grootste schreeuwlelijk in aanmerking kwam en dat is toch echt Huub. Tuurlijk, op rustige momenten kan hij een gesprek voeren maar in confrontaties is hij toch het meest frequente brulkanon
  maandag 18 februari 2008 @ 12:36:27 #73
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_56812269
Trouwens, als we over zwakzinnigheid praten vind ik iemand die naar sexuele handelingen van een ander gaat kijken (Jaap, tot 2x toe) en iemand die het steeds met hoeren doet en zelfs trots aan zijn ouders verteld over de avond, wat Huub een tijd terug deed toen zijn ouders op bezoek kwamen, ook behoorlijk zwakzinnig. Eigenlijk wel meer, omdat deze twee enge heren pretenderen hersencellen te hebben.
pi_56812432
Eén al negativiteit uit de bek van dellie
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 18 februari 2008 @ 12:46:58 #75
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56812476
quote:
Ja , staat ook in hun topic Emin en Christina.

(Even weg )
Emin had het er gisteren over dat hij weer weg wil, hij mist zijn vrienden
en familie en zegt een eigen-real-lifeshow bij de rtl te krijgen.
Jaap vroeg, of Emin wel beseft hoe muurvast je zit in een Talpa-contract.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')