Ja, en hoe kan dat nu? Als er geen spionnen afluisteren/er bij zitten dan mag het niet van achter of komt er iets op de plasma oid, ze mogen het blijkbaar niet, stel je ook eens voor dat Brian idd zijn achterpoot op het nekje van Huub plaatst, dan kan het hok dicht.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja daarom, die werken zich kapot.. maar staan zo voor lul. Omdat al die zogenaamde snode plannetjes toch niet het gewenste effect hebben at the end...
Net als met Selene eigenlijk. Die bereikte in het begin ook aardig wat, totdat ze vergiftigd werd met het A&B-isolatie-virusquote:Op maandag 18 februari 2008 16:12 schreef avonne het volgende:
[..]
in het begin met Nadia wel. Toen vond ik hem erg goed
Daarna was het niks
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:13 schreef Lobasca het volgende:Als jullie weg zijn worden er ringtones bij Janmaat van gemaakt
Heb jij haar al iets liefs zien zeggen of doen? als ze al wat zegt, is het alleen maar baggerquote:Op maandag 18 februari 2008 16:13 schreef Kinga het volgende:
Ik denk gewoon dat Christina eigenlijk een heel lief meisje is en ze niet zo goed uit haar woorden komt in het nederlands. Dus daarom maar stil blijft.
lolquote:Op maandag 18 februari 2008 16:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
ik wist dat er iets niet klopte! Thanks!
Ze wil uiteindelijk iedereen weghebbenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft lopen onderhandelen bij de FEBO, dat is duidelijk.
Amanda: Die Russen mogen wel weg maar daar moet wel wat t.o. staan, ik wil Claire weghebben.
Het zal toch niet waar zijn dat de FEBO hiervoor zwicht?
Nee natuurlijk niet, Claire is miljonair en moet dus unaniem weggestuurd worden, als er een meerderheid aan miljonairs de russen weg willen hebben zouden ze toch gewoon moeten gaan? En sinds wanneer moet je voor gastspelers een ontslagronde aanvragen!?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Die Russen mogen wel weg maar daar moet wel wat t.o. staan, ik wil Claire weghebben.
Ik denk dat ze zich de pleuris verveelt in de villa. Die wil shoppen. Amanda heeft dat ook wel een beetje, maar daar geldt nog voor dat een kinderhand snel gevuld is, dat gaat voor Christina niet op.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:13 schreef Kinga het volgende:
Ik denk gewoon dat Christina eigenlijk een heel lief meisje is en ze niet zo goed uit haar woorden komt in het nederlands. Dus daarom maar stil blijft.
Eric is op een missie toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:20 schreef fredfik het volgende:
aha de febo wil van haar af maar de rus mag nog ff blijven
Niemand zou raar opkijken van een toneelhaak voor Claire.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
naah, in het kader van dat pro's over het algemeen niet zo ultiem slecht hun dekking laten vallen binnen die tijd en door een highkick gepakt worden (uitzonderingen voorbehouden uiteraard).quote:Op maandag 18 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ben je weer, gezellig.![]()
In het kader van "waar voor je geld"?
Dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee! Claire is ook zo onzichtbaar als maar wat.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
zou best wel eens een deal kunnen worden.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Vergis je niet in Amanda en wat ze allemaal voor elkaar krijgt, denk alleen maar aan de rijbewijs stemming.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:21 schreef kahaarin het volgende:
Amanda kan wel willen onderhandelen maar als Huub haar er in wil houden dan kan ze met haar voetjes op de grond stampen wat ze wil, dan gaat Claire gewoon nergens naar toe.
Als de FEBO Claire eruit wil hebben dan kan Huub stampvoeten wat hij wil, maar dan gaat ze.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, Claire is miljonair en moet dus unaniem weggestuurd worden, als er een meerderheid aan miljonairs de russen weg willen hebben zouden ze toch gewoon moeten gaan? En sinds wanneer moet je voor gastspelers een ontslagronde aanvragen!?
Amanda kan wel willen onderhandelen maar als Huub haar er in wil houden dan kan ze met haar voetjes op de grond stampen wat ze wil, dan gaat Claire gewoon nergens naar toe.
Ben ik met je eens maar het zou toch van de dolle zijn al Amanda dit mag/kan eisen, dat verwende kreng krijgt goffer alles voor elkaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef Kinga het volgende:
Dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee! Claire is ook zo onzichtbaar als maar wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |