En wat was haar ongetwijfeld briljante analyse?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:01 schreef beequeen het volgende:
Miss Waxhair was gisteravond ook aanwezig bij de K1.
[ afbeelding ]
En die kutzwerver weer met zijn "het was de snelste k.o. van de avond.
Daar ben je weer, gezellig.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:03 schreef LuNaTiC het volgende:
Net alsof er veel KO's waren
En er is een reden dat bij de pro's KO's over het algemeen niet in de eerste 10 seconden voorkomen
WTF?!? Nu zie ik pas dat het Claudia de Breij is, incognito. Beetje erg veel schmink/zonnebank en een flinke toneel-pruik uit Lion King, The musical.quote:
Ik denk dat de FEBO die Roessen zat is. Ze moeten 1 voor 1 naar de FEBO, instructies voor de ontslagronde van vanavond neem ik aan.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:09 schreef Kinga het volgende:
Huub en Jaap zetten zichzelf weer zo voor lul. Ze weten zooo zeker dat Brian en Amanda die russin eruit stemmen.![]()
Ja daarom, die werken zich kapot.. maar staan zo voor lul. Omdat al die zogenaamde snode plannetjes toch niet het gewenste effect hebben at the end...quote:Op maandag 18 februari 2008 16:09 schreef rooie3 het volgende:
Jaap en Huub moeten weer tv maken.En Rambo hoeft weer niks te doen.O ja hij moet morgen optreden dus is hij weer de kooi uit.
Laten we het hopen ........... maar ik twijfel ernstig.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO die Roessen zat is. Ze moeten 1 voor 1 naar de FEBO, instructies
voor de ontslagronde van vanavond neem ik aan.
Luc leek kwa passiviteit bijzonder veel op de Russin.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word achter gezegd en dan denkt Huub dat Luc prachtige tv heeft gemaakt.Weet hij veel verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |