Nee hoor. Van Cruijff moest er niemand weg.quote:
Ik wou niet de Calimero uithangen maar viel me ook op.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Ach ja, Hilversum blijft een Ajax bolwerk, volgens mij slaapt die commentator die je nu hoort bij Ajax - Excelsior onder een Ajax dekbed.
En wat heeft het commentaar bij RTL-voetbal te maken met Studio Voetbalquote:Op zondag 2 maart 2008 20:00 schreef jmac het volgende:
Ik wou niet de Calimero uithangen maar viel me ook op.
"JAAAAAAAAAAAAA Eindelijk".
"Oh het lijkt Cruijff wel"
"Jaaa fantastisch!!"
He ik begon niet hequote:Op zondag 2 maart 2008 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft het commentaar bij RTL-voetbal te maken met Studio Voetbal
Zet de brancard maar alvast klaar dan...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef De.Kromme het volgende:
Vanavond GEEN gezeur over ajax-rapporten, anders mag Jack van mij ter plekke live op tv in elkaar storten.
Ik raad je dan aan om niet te kijken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef De.Kromme het volgende:
Vanavond GEEN gezeur over ajax-rapporten, anders mag Jack van mij ter plekke live op tv in elkaar storten.
Ajax plant het gewoon elke keer om op de zondag een belangrijke mededeling te doen. Tuurlijk gaat het over Ajax, wat wil je dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef De.Kromme het volgende:
Lekker belangrijk dat die Fontein eruit geflikkerd wordt. Prima dat je daar even 5 minuten over praat, maar vorige week was rampzalig.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax plant het gewoon elke keer om op de zondag een belangrijke mededeling te doen. Tuurlijk gaat het over Ajax, wat wil je dan?
Wat moet er dan in de uitzending?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:28 schreef De.Kromme het volgende:
Slechte zaak. Laat ze een apart programma doen voor ajax. Zijn wij er vanaf.
Dit zijn inderdaad veel leukere en belangrijkere zaken. Het ontslag van Fontein heeft weinig to niks met voetbal te maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef De.Kromme het volgende:
- Waarom schiet het niet op met de opvolger van Van Basten?
- Komt PSV nog in gevaar dit seizoen?
- De wedstrijden van vandaag
- Uitzendrechten
Om maar een paar dingen op te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |