San Anquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef Dutch_Courage het volgende:
Komende zomer 3 nachten Ibiza als onderdeel van een Valencia-Ibiza-Madrid vakantie. Met de boot vanaf Ibiza, hostelletje in San Antonio. Lekker 3 nachten stappen daar en overdag beetje chillen.
Ik ben er zelf ook nog nooit geweest maar als iemand die wel van uitgaan houdt moet je er eigenlijk een keer geweest zijn. En drie dagen is kostentechnisch nog wel te overzien (40,- a 50,- euro entree bij sommige tenten). Wijn zij trouwens wel wat jonger. Ik ben komende zomer net 27 en de rest van de groep waar ik mee ga is 24 ongeveer.
Ja, ik wist al wel wat San Antonio voor'n plaats is maar de ferry vanaf Valencia komt daar aan en alle goedkope hostels zaten daar. Vandaar dus dat we daar zijn gaan zitten. Het is ook maar voor 3 dagen. Met de taxi of het openbaar vervoer is het allemaal wel te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
San An
Zonder flauw te willen doen zou ik,als ik jou was, daar zo min mogelijk proberen te zijn, SA word vooral bevolkt door bezopen engelsen die 's avonds in hun pub voetbal zitten te kijken en zich vooral bezighouden met bier zuipen, je kan beter proberen in Ibiza stad of Figuretas rond te hangen, veel meer chille mensen en een leukere sfeer
en maak je geen illusies over t geld, de entree varieert van ¤25 tot ¤ 60 en je betaalt je blauw aan drankjes ( bier/water/fris ¤10, mixje¤ 15)
Ik zeg ook niet dat we dat daar niet gaan doen hè.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Vreemd, in Madrid kan je namelijk veel beter stappen dan in Ibiza.
Tresor of Cocoon...quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:57 schreef Jarno het volgende:
Space..
(behalve op helefoute Duitse techno avondjes... dem, ben og nooit zo snel van 60 euro afgekomen zeg!)
Weet je al op welke data je gaat?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:54 schreef Dutch_Courage het volgende:
We gaan wel echt alleen voor het feesten eigenlijk.
Ik heb er niks mee. (We hadden ook gewoon moeten kijken wat er die avond/nacht te doen was natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:51 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Tresor of Cocoon...
Niks mis mee.
Uit mijn hoofd; 28 juli tot 31 juli. Binnenkort even kijken wat er dan zoal te doen is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Weet je al op welke data je gaat?
Thanks; daar heb ik wat aan!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef YuckFou het volgende:
Ibiza![]()
Ik kom net terug van een weekje bij vrienden daar
Begin op http://www.ibiza-spotlight.com/ en lees je in op http://www.ibiza-voice.com/
Ook kan je op partyfora veel info vinden, boeken kan je zelf via internet doen, is cheap met berlin-air of via een reisburo, mei is wel vroeg, check de partykalender op ibiza spotlight om te kijken wanneer de leuke feestjes zijn
Always happy to helpquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:19 schreef Versie1 het volgende:
Thanks; daar heb ik wat aan!
Genoeg te doen zo te zien!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:16 schreef Dutch_Courage het volgende:
Uit mijn hoofd; 28 juli tot 31 juli. Binnenkort even kijken wat er dan zoal te doen is.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:49 schreef EddyHardy het volgende:
Kom je die discotheken ook binnen als single zijnde of moet je in het gezelschap zijn van een dame?
ik weet niet ik dacht het is misschien exclusief, en niet zoals salou of chersonissos.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
where the hell ben je gewend uit te gaan? Parenclubs?
Je komt daar vrijwel overal en altijd binnen in wat voor kloffie dan ook, of je moet toeterbezopen zijn, tramelant aan de deur maken, drugs bij je hebben of geen kaartje hebben....
Wat versta je onder exclusief dan??quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:19 schreef EddyHardy het volgende:
ik weet niet ik dacht het is misschien exclusief, en niet zoals salou of chersonissos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |