Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon op het terras in de tuin van zijn ouders ofzo.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:51 schreef Nilith het volgende:
[..]
hoeven jullie je drank niet te betalen?
vertel me eens hoe je dat doetwij moeten ze altijd in kopen
Jaquote:Op zondag 17 februari 2008 19:49 schreef HijIsViesss het volgende:
[..]
gaan ze ook moeilijk doen als je langzaam drinkt?.. stel je doet een paar uur over 1 drankje, worden ze dan boos..
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:26 schreef HijIsViesss het volgende:
ik krijg maar 10 euro van mijn pa, en daar moet ik het mee doen.
Eerste date = jij betaalt.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:29 schreef HijIsViesss het volgende:
hoe weet je nou of een chick zelf betaalt of dat jij voor haar moet payen..
Wrong!quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:15 schreef Zotheid het volgende:
Als je even naar de wc gaat moet je gewoon tegen de serveerster zeggen: maricon. Dat is het codewoord van de horeca in Leiden. Mensen die in de horeca werken hebben niet altijd geld bij zich, en door maricon te zeggen weet men dat je van de leidse horeca bent en kan je dus gewoon drinken wat je wilt, ze komt later wel weer in een ander cafe waar zij dan weer gratis drank krijgt. Hardstikke makkelijk dus. Gewoon maricon zeggen en gewoon weglopen, niks aan de hand!
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:15 schreef Zotheid het volgende:
Als je even naar de wc gaat moet je gewoon tegen de serveerster zeggen: maricon. Dat is het codewoord van de horeca in Leiden. Mensen die in de horeca werken hebben niet altijd geld bij zich, en door maricon te zeggen weet men dat je van de leidse horeca bent en kan je dus gewoon drinken wat je wilt, ze komt later wel weer in een ander cafe waar zij dan weer gratis drank krijgt. Hardstikke makkelijk dus. Gewoon maricon zeggen en gewoon weglopen, niks aan de hand!
Edit: ik las het maar half. In Amsterdag is het codewoord overigens ook maricon. Dat is afgeleid van macaroni, wat veel personeel in de horeca lekker vind. En ik kan het weten, ik werk er namelijk.![]()
Gast, als jij haar mee uitneemt, betaal jij...da's wel zo netjesquote:Op zondag 17 februari 2008 20:29 schreef HijIsViesss het volgende:
voor 10 euro moet je zuining aan gaan doen 1 drankje pp?.. maybe 2?...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:26 schreef HijIsViesss het volgende:
ik krijg maar 10 euro van mijn pa, en daar moet ik het mee doen.
waar is die nu mee bezig dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef bhm het volgende:
Ts zoek een leven...
Ik geloof er geen reet vanquote:Op maandag 18 februari 2008 16:03 schreef Zotheid het volgende:
Veel cafetjes op die pleinen hebben dat ingesteld. Ik zou zeggen, probeer het anders, en zie dat het werkt.
Je haalt drinken en betaalt voor jullie allebei, behalve als ze dan iets zegt als: "Ik betaal zelf wel hoor."quote:Op zondag 17 februari 2008 20:29 schreef HijIsViesss het volgende:
Omdat mensen zoals jij het niet geloven maken die paar mensen extra toch niet uit.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:21 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van![]()
Moeten ze nu onderhand het woord wel gaan veranderen aangezien jij het nu post op een openbaar forum(als het waar is)Zullen ze je dankbaar voor zijn.
google er eens opquote:Op maandag 18 februari 2008 15:57 schreef Tokina het volgende:
Dat maricon is overigens een hoax, lijkt me. De Amsterdamse horeca is te omvangrijk om dat in besloten kring te houden, en een 'control of span' erover te hebben.
HAHAHA Mijn god, doe eerst eens wat research voordat je je bedrijf een naam geeftquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |