ik wil niet iets stoms doen, dat de serveerster vanzelfsprekend op geld zit te wachten terwijl ik gezellig zit te praten en niet doorhebt dat ik moet betalen.quote:
dankje tegan,quote:Op zondag 17 februari 2008 19:22 schreef Tegan het volgende:
Je kunt gewoon gaan zitten ergens en de serveerster komt vragen of jullie iets willen bestellen, of je roept hem/haar als hij/zij langsloopt. Als je weg wilt gaan vraag je of je kan afrekenen. Het kan ook zijn dat ze wil dat je meteen per rondje betaald, maar dat merk je vanzelf dan.
Dat merk je gewoon meteen. Ze zegt dan: "dat is dan X euro" ofzoiets en de andere optie is dat ze gewoon weer wegloopt, dan betaal je pas achterafquote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef HijIsViesss het volgende:
[..]
dankje tegan,
en weet je misschien of je op het Rembrandtplein pas betaalt bij het weggaan of per rondje?
Ik heb geen idee, maar niet zo gespannen zijn. Gewoon ervoor zorgen dat je portemonee niet ergens onderin je tas ofzo zit, dan maakt het allemaal toch niet uit? Maar als man heb je dat probleem niet echtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef HijIsViesss het volgende:
[..]
dankje tegan,
en weet je misschien of je op het Rembrandtplein pas betaalt bij het weggaan of per rondje?
Dat probeert ie tochquote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef bhm het volgende:
Ts zoek een leven...
Niet zo zenuwpezirigquote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef HijIsViesss het volgende:
[..]
dankje tegan,
Een roos meenemen zegt hier al iemandquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef Curri het volgende:
Als dit serieus je 1e date is, zou ik in ieder geval rustig aan doen, en een roos voor d'r meenemen!
gaan ze ook moeilijk doen als je langzaam drinkt?.. stel je doet een paar uur over 1 drankje, worden ze dan boos..quote:Op zondag 17 februari 2008 19:33 schreef Ra-z het volgende:
Wanneer heb je die date? ik hoop over een paar maanden, want het is allejezus koud hoorals ik me niet vergis hebben ze allemaal geen terras verwarming meer, dus ga toch lekker binnen zitten. lekker bij boomchicago op de de bank of wat knusser in 3sisters leidse of iets ruimer in de 3 sisters rembrant, heineken hoek kan ook gezellig zijn maar is iets duurder, kan bijna niet mis gaan. reken voor de drankjes 5 tot 8 euro, als het gezellig is zit je zo 3 uur, reken op een drankje per persoon per uur, dus... neem gewoon genoeg geld mee
voor het bestellen komen ze wel bij je en anders loop je ff naar de bar
ohjah als ze gelijk geld willen hebben zeggen ze het wel, en anders is het gewoon achteraf
Bestel het meisje gewoon een paar shots Bacardi 151, dan worden al deze vragen onmiddelijk irrelevant. Je zou je moeten focussen op het onder de knie krijgen van een jello shot. Succes!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef HijIsViesss het volgende:
Ik ga voor het eerst met iemand wat drinken.. Het is een meisje van mijn school.. Ik heb een vraagje he, als je zeg maar op het Leidseplein of Rembrandtsplein op een terrasje gaat zitten om wat te drinken, kan je gewoon meteen zitten of moet je daar eerst voor vragen. En wanneer betaal je precies voor de drankjes, is het dat bij het nemen van de bestelling door de serveerster, als ze de drankjes aan tafel brengt of wanneer je weggaat..
Help me met deze vragen, ik ben erg gespannen..
mag geen alcohol van mijn pa, ben pas een brugpieperquote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef BaronPils het volgende:
[..]
Bestel het meisje gewoon een paar shots Bacardi 151, dan worden al deze vragen onmiddelijk irrelevant. Je zou je moeten focussen op het onder de knie krijgen van een jello shot. Succes!
Dude... seriously!!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:49 schreef HijIsViesss het volgende:
[..]
gaan ze ook moeilijk doen als je langzaam drinkt?.. stel je doet een paar uur over 1 drankje, worden ze dan boos..
hoeven jullie je drank niet te betalenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:18 schreef HijIsViesss het volgende:
[..]
nee wel op mijn eigen terras thuis, maar daar hoef je niet te betalen voor de drankjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |