Gisterochtend hadden ze een draadloos video/audio systeem, dat gegarandeerd een bereik had van 100 meter.
Er stonden 2 TV's opgesteld (de 1 was de bron (verzender), de ander ontving) met nog geen 5 meter afstand tussenbeide.
Die gast rent van de 1 naar de ander (quasi grappig) om te laten zien hoe het beeld van de ene plek naar de ander gaat ... en de ontvanger gaat me daar toch storen en flikkeren.
Toen werd maar weer snel op wat anders ingezoomd. ;-)
SUKKELS ... jammer dat huisvrouwen en onwetende werkelozen de geshow'de troep wel dagelijks kopen.
mzl,
Michiel
Dat was gewoon een nintendo 8 bit waar de spellen ingebouwd waren en het apparaat de vorm van een stuur had.
Hij begon echt van dit kwalitatief zeer hoogwaardige produkt vind je nergens, hij zat gewoon super mArio en track&field te spelen.
Zo'n ongelooflijke bullshit allemaal, ik kan me niet voorstellen dat die dingen echt verkopen en dan zetten ze er nog zo'n tellertje bij om te laten zien hoe hard die dingen wel niet gaan.
Die teller: tuurlijk, als er staat "Nog 9 stuks over!" betekent dat nog 9 PELLETS. hehehehehe
Op die manier wil men mensen pressen het toch nog snel te kopen "want voor je 't weet zijn ze op".
Laatst stond er zelfs onderin "alle lijnen zijn bezet, probeer het later nog eens" ... onder het motto "we worden amper gebeld, maar nu lijken we een goeddraaiende business"... :-)
Maar ik moet eerlijk zeggen dat dat eigenlijk het enigste interessante produkt was dat ik erop heb gezien.
Anyway, als ik alle reacties op die andere topics zo lees kunnen ze bij hse over de kijkcijfers niet klagen ... door hun stupide programma vangen ze juist veel mensen die melige tv willen zien ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |