quote:Op zondag 17 februari 2008 19:07 schreef Dark het volgende:
Erik gunt de Georgische Sloper de overwinning van harte........en de rest van Nederland ook
Brian is een sneak..........dus ook met contactpunten!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:05 schreef Kinga het volgende:
Kijk, zo zie je het Brian NOOIT doen.
Wat zie je Brian nooit doen? Ik begrijp je niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:05 schreef Kinga het volgende:
Kijk, zo zie je het Brian NOOIT doen.
Niet alleen hunniequote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Kinga het volgende:
Ze hopen echt dat ie tot moes wordt geslagen
Contactpunten in de pot doen!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zie je Brian nooit doen? Ik begrijp je niet.
Vanuit Huub kan ik me daar nog wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef Dark het volgende:
Huub gunt Brian geen blijvend letsel..........maar wel een enorm pak slaag!
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Kinga het volgende:
Ze hopen echt dat ie tot moes wordt geslagen
Volgens mij heeft die die 150 cp's voor Sandy ook nog niet betaaldquote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian is een sneak..........dus ook met contactpunten!
Hij staat minus 25 op dit moment!
Ach, het gaat toch over Huub en Claire, hoe slecht ze wel niet zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef Kinga het volgende:
IK VERSTA DIE RUSSEN ECHT NIET!
Redactie, aub gooi ze erui! Plz!
Die russen zitten strax alles en iedereen te negeren...................quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
Enim wil Ricardo ook al gewoon negeren.
Nou, dat is dan nummer 4 of zo. Zo blijven er niet veel over met wie hij wil praten
Het lijkt de COS welquote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
Enim wil Ricardo ook al gewoon negeren.
Nou, dat is dan nummer 4 of zo. Zo blijven er niet veel over met wie hij wil praten
Klopt!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die die 150 cp's voor Sandy ook nog niet betaald
Behalve Brian en Amanda.....saxayyy.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:13 schreef Dark het volgende:
Die russen zitten strax alles en iedereen te negeren...................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |