Jongens, jongens niet ruzieen maar delen.quote:
Het is nodig om die tekst hier te plaatsen omdat...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef hierissieweer het volgende:
-knip-
Dat dacht ik toch niet! Ik wil em helemaaaaaal voor mij alleenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jongens, jongens niet ruzieen maar delen.
De een maandag dinsdag woensdag. de andere donderdag vrijdag zaterdag en zondag en dat elke week wisselen
Ag, ik maak het makkelijker...Vind je het vervelend dat het hier staat?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is nodig om die tekst hier te plaatsen omdat...
mensen niet gewoon die link van Stroekie kunnen volgen?
Neej maar het is zo'n scroll werkquote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ag, ik maak het makkelijker...Vind je het vervelend dat het hier staat?
Ok dan snijden we hem doormidden dan heeft ieder een deelquote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch niet! Ik wil em helemaaaaaal voor mij alleen
Nee joh... helemaal... van hoofd tot aan de tenen, zowel de voor als de achterkantquote:Op zondag 17 februari 2008 22:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok dan snijden we hem doormidden dan heeft ieder een deel
Nee hier jou helft:quote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee joh... helemaal... van hoofd tot aan de tenen, zowel de voor als de achterkant
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee hier jou helft:[ afbeelding ]
iddquote:
hij doet het met die jeugdjournaal gozer toch?quote:
sorry, even geen webruimte voor de plaatjesquote:
Kunnen wie die jeugdjournaal gozer niet even laten verdwijnen dan ofzo?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij doet het met die jeugdjournaal gozer toch?
(nouja die werkt nu op 3fm, maar eerst.... je weet wel)
Leuk haar! maar verder te jong en te slank.en en heeft geen tattoo's niet te vergeten Die jeugdjournaal gozer ken ik toevallig, die wil ik wel dan mogen jullie deze blonde schone!quote:
Echt niet! Is Wouter Hamel homo?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Geez... dat wist ík zelfs. Wouter Hamel en die andere pipo.
Deze heer zegt weltrusten!quote:
Lang leve wikipediaquote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
Pardon die gozer is bouwjaar 1977, dat had ik hem niet zo snel gegeven!
Die ene lekkere christen jongenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt niet! Is Wouter Hamel homo?
en welke kerel van het jeugdjournaal?
Weltrusten vlarpiequote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lang leve wikipedia
Mensen, ik ga slapen
wauwquote:
Zal misschien heel cru klinken... maar ik hoop het wel voor hem.... zo niet dan hoop ik dat hij een gezinnetje heeft want elke vrouw zal denken dat hij homo isquote:Op zondag 17 februari 2008 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en die kerel van 'Andere Tijden', Hans Goedkoop, is natuurlijk ook homo he?
twijfel je daar over dan? Hij presenteert ook een of andere discussie programma, dat ook gepresenteerd wordt door die goede maar soms wat moeilijk toegankelijke vrouwquote:Op zondag 17 februari 2008 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en die kerel van 'Andere Tijden', Hans Goedkoop, is natuurlijk ook homo he?
heb je ook heel toevallig een enterknop ergens op je toetsenbord zitten?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:59 schreef hierissieweer het volgende:
ik blijf nog heel even, maar gaat daarna ook, moet morgen nog mijn nieuwe mp3 wekker halen, mijn auto naar de garage brengen. Dan dinsdag op woensdag een slaapdienst draaien dinsdag even een reflectie schrijven voor muziek want die was ik blijkbaar vergeten. Dan woensdag mijn opdracht van blok 1 afmaken donderdag de pgo van aankomende week maar maken, vrijdag mij pop voor de duizendste maal en dan is wet weekend en dan ben ik zaterdag mijn tattoo's nog eenmaal doen en dan zondag is een ochtend dienst dan die week erg druk met werk en dan die zaterdag mijn verjaardag vieren en dan zondag rustig aan die maandag de pgo maken voor de week erop en disdag pakken en voorbereiden en dan woensdag PARIJS!!!!!!!
heb je zo'n mooi systeem en dan kijk je tekenfilmpjes eropquote:
welke vrouw gaat dit over?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
twijfel je daar over dan? Hij presenteert ook een of andere discussie programma, dat ook gepresenteerd wordt door die goede maar soms wat moeilijk toegankelijke vrouw
dat zijn ook niet zomaar tekefilmpjes!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
heb je zo'n mooi systeem en dan kijk je tekenfilmpjes erop
hoe denk je dat ik praat?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ziet er nu uit alsof je vergeet adem te halen in je hele betoog.......
zonder adem te halen?quote:
volgens mij een pot, maar tis niet clairie polak lijkt een beetje(qua precentatie) op een gereserveerde hanneke groentenmanquote:
Onder andere... onder andere...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:03 schreef hierissieweer het volgende:
heb je zo'n mooi systeem en dan kijk je tekenfilmpjes erop
jap, ik denk soms erg snel, zeker sneller dan dat ik kan praten dus ging vroeger nogal eens stotteren daardoor. Maar ik kan iedereen er uit lullenquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt niet! Is Wouter Hamel homo?
en welke kerel van het jeugdjournaal?
zoek eens ff op googlequote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
volgens mij een pot, maar tis niet clairie polak lijkt een beetje(qua precentatie) op een gereserveerde hanneke groentenman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |