Je moet wel even een octaafje hoger gaan als je Viieeeeeeeeeeeeeeessszzz zegt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:07 schreef Yavido het volgende:
Nog even voor de mensen die het gemist hebben
Viesssss = een straatwoordje die Joran gebruikte in de beruchte verborgen camera tapes. Dat betekend iets als cool of vet!....
Hij is wel mooi gewordenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Kinga het volgende:
Toch maar ff snel een OP in elkaar geflanst. Nou weet ik weer waarom ik geen COS open meestal. Wat een tering werk.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet wel even een octaafje hoger gaan als je Viieeeeeeeeeeeeeeessszzz zegt.
Ik denk dat je gelijk hebt. Knuffelen daar twijfel ik aan, sex denk ik is ze verslaafd aan. Misschien soliciteren bij Jan Bikquote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een heel gek idee, maar het zou zo maar heel goed kunnen dat Claire knuffelen en sexen lekker vindt
Oh ja, dat is ook zo, nogal verwarrend. Dus de RLS van de nitwitrussen wordt cool. Saxy.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:07 schreef Yavido het volgende:
Nog even voor de mensen die het gemist hebben
Viesssss = een straatwoordje die Joran gebruikte in de beruchte verborgen camera tapes. Dat betekend iets als cool of vet!....
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:57 schreef mootie het volgende:
Pariezzz Hieltoen is saxay, ze ies jarieg vandaag.
Dat wordt een hílárísche pilot. En dan een even hílárísche als snelle gang richting vergetelheid.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef Dark het volgende:
Rus - Onze serie wordt hilariesch, wij gooien ut ruhr om, ook erg grappieg!
Russin - Wij doen alles zelf, onze productie, onze acteren, onze dingen............
Saxyquote:Op zondag 17 februari 2008 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo, nogal verwarrend. Dus de RLS van de nitwitrussen wordt cool. Saxy.
Heeft Eric vanmorgen gedaan maar zij zijn niet oprecht dus dan gaat ze het niet vertellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heel raar. Zeker ook niemand meer die ernaar vraagt?
Er wordt gedacht dat Eric er wel meer van weet, maar er niets over mag zeggen. Dus jaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric vanmorgen gedaan maar zij hun zijn niet oprecht dus dan gaat ze het niet vertellen.
Hij gaat het morgen nog eens proberen.
Nee, net zoiets als Palma die nix tegen Jaap zegt over de USB-stick.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, ik ben A) geen exhibitionist en zit B) niet in dat huis.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:13 schreef mootie het volgende:
Russin vraagt waarom Eric in de kooi is.
Eric legt het netjes uit, vertelt even over zijn studie.
Russin: Ohkai, saxay
Ken je Yuri?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:13 schreef Jajong het volgende:
Als kickboxer zijnde moet ik zeggen dat ik Brian wel veel kans geef, tis een harde werker en hij heeft veel meer trainingsuren kunnen maken als zijn tegenstander. Zolang hij zijn aggressie maar een beetje in toom kan houden.
Jawel hoor, Huub vanochtend nog maar ze wil niks zeggen tegen fony mensen als Huub, Claire en Eric.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |